Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kyllästynyt elättämään yksin koko perheemme

Vierailija
27.03.2019 |

Vaikka tiesi minun kanssaan yhteen mennessä että näin voi käydä. Puhuin siitä hänelle paljon.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se sun äijäsi sitä sun osuuttasi firmasta osta. Ei sillä ole sen paremmin halua kuin rahaa mihinkään ostokseen. Kyllähän sä tuon tiedät.

Vierailija
42/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sun äijäsi sitä sun osuuttasi firmasta osta. Ei sillä ole sen paremmin halua kuin rahaa mihinkään ostokseen. Kyllähän sä tuon tiedät.

Eipä se paljoa maksa joten ihan hyvin voi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä tuonut jotain perintöä/muuta omaisuutta suhteeseenne, joka käytettiin yhteisen elämän aloittamiseen? Voisitko vedota siihen?

Oliko niin ettet saa mitään tukia, korvauksia...?

Kysypä mihin mies aikanaan rakastui sinussa.

Vierailija
44/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet - omien sanojesi mukaan - jo selvittänyt tuon. Jopa monta kertaa tässä vuosien varrella.

Ja saanut joka kerran selville sen, minkä me muut olemme tienneet aina. Yrittäjän puolisona et saa työttömyyskorvausta.

Miksi en saisi? Uskon että joku konsti löytyy.

Juupa juu. Sähän olet monta vuotta myös uskonut, että teille "tulee ero".

Vierailija
45/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä tuonut jotain perintöä/muuta omaisuutta suhteeseenne, joka käytettiin yhteisen elämän aloittamiseen? Voisitko vedota siihen?

Oliko niin ettet saa mitään tukia, korvauksia...?

Kysypä mihin mies aikanaan rakastui sinussa.

Juu mutta nehän on jo käytetty. Tietysti myös minun piti osallistua perheen elatukseen kun en vuosiin tukia mistään saanut. Kai mies ajatteli että joskus valmistun johonkin ja saan töitä. Olihan hänen molemmat edesmenneet vanhempansakin aina töissä.

Vierailija
46/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Eiköhän se ukkoparka ole kyllästynyt paljoon muuhunkin kuin perheen elättämiseen yksikseen.

Vierailija
47/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies ehdottaa ratkaisuksi, vai valittaako vaan lämpimikseen?

Vierailija
48/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimikseen valittaa. Se on meidän perheessä tapa.

t. Ap

Vierailija
49/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mies ehdottaa ratkaisuksi, vai valittaako vaan lämpimikseen?

Luulen että ostaa minut ulos ja jään työttömäksi.

Vierailija
50/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy jollekin ulkopuoliselle se osuutesi, niin ukko pistää ne eropaperit vetämään ja loppuu toi sun jahkulointi sen asian suhteen.

Vierailija
51/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan, että keräät kaikki vuosien aikana kirjoittamasi kommentit, kasaat ne yhdeksi kirjaksi nimeltä Ammattivalittajan tarina. Ja sitten odotetaan, tehdäänkö vielä elokuvakin kirjan perusteella. 

Vierailija
52/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten kun etsin onneani netin treffipalstoilta, vastaan tuli jännä ilmoitus. Siinä ”latentti kotiäiti” haki kumppania jonka kanssa perustaa monilapsinen perhe. Siinä edellytti että hän jää kotiin lasten kanssa ja tämä puoliso sitten elättää koko porukan. Koulutus taisi olla peruskoulu. Oli vaan niin pimeä treffi-ilmoitus että jäänyt mieleen. Onkohan ap sama henkilö...

Vierailija
53/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on kauhea tilanne, jos ei saa mistään mitään rahaa, ei edes työttömyyskorvausta. Ja on kaikessa täysin toisen armoilla.

Miettikää ap:n haukkujat tätä.

Vierailija
54/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti on kauhea tilanne, jos ei saa mistään mitään rahaa, ei edes työttömyyskorvausta. Ja on kaikessa täysin toisen armoilla.

Miettikää ap:n haukkujat tätä.

Näin meillä oli monen, monta vuotta. Lisäksi miehellä oli niin pienet tulot, silloin oli vielä velkaakin. Se oli todella vaikeaa aikaa.

Vierailija
55/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten kun etsin onneani netin treffipalstoilta, vastaan tuli jännä ilmoitus. Siinä ”latentti kotiäiti” haki kumppania jonka kanssa perustaa monilapsinen perhe. Siinä edellytti että hän jää kotiin lasten kanssa ja tämä puoliso sitten elättää koko porukan. Koulutus taisi olla peruskoulu. Oli vaan niin pimeä treffi-ilmoitus että jäänyt mieleen. Onkohan ap sama henkilö...

Ei ollut mun ilmoitus. En ole koskaan halunnut jäädä monen lapsen kotiäidiksi.

Vierailija
56/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo, ääliöt. Ihme palsta kun keskustelut oikeista aiheista ilmiannetaan, mutta provot saa jäädä ja niissä keskustellaan ihan innoissaan.

Vierailija
57/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kauhistunut, kun joku kuvittelee, että miehellä on velvollisuus elättää koko pesue yksin. Työ on ainut, mikä tuo rahaa. Unohtakaa ne kelat ja Sossut.

Vierailija
58/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kauhistunut, kun joku kuvittelee, että miehellä on velvollisuus elättää koko pesue yksin. Työ on ainut, mikä tuo rahaa. Unohtakaa ne kelat ja Sossut.

Ei se olekkaan oikein että mies joutuu koko perheen elättämään. Siksi onkin mietittävä mitä tehdään ettei niin ole tilanne hänellä aina.

Vierailija
59/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois se ap aina sinne perään

Vierailija
60/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Minä naisena elätän meidän koko perheen. Nyt on mies tosin pois kuvioista ;) Hoidan kaiken yksin: lapset, lemmikit, asunnon ja auton. Voisin tietysti ottaa tuohon asumaan jonkun miehen, mutta vaarana on, että työt ja kulut lisääntyy.

Huvittavinta on, että olen monet tutut ihmettelevät, että mihin saan aikani oikein kulumaan. En viitsi mainostaa, että olen 24/7 työllistetty, kun teen kaiken yksin.