Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kyllästynyt elättämään yksin koko perheemme

Vierailija
27.03.2019 |

Vaikka tiesi minun kanssaan yhteen mennessä että näin voi käydä. Puhuin siitä hänelle paljon.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen eroa

Miksi? Joutuu hän senkin jälkeen lapsen elättämään.

Joo, mutta ei joudu elättään sua.

Tämä ei ole tässä se pääasia vaan se että hän haluaa että pystyisin enemmän maksamaan lapsen kuluja.

Teidän perhe on kyllä niin outo. Kaksi heikkolahjaista mennyt yhteen. Molemmat haluaa aina jotain, eikä mikään kuitenkaan koskaan toteudu.

Ei mies mikään heikkolahjainen ole ja minullakin on vain noita oppimisvaikeuksia. Kyllä mä ymmärrän että on raskasta elättää koko perhettä yksin.

Ei kukaan normaali mies olisi jaksanut katsella tuollaista meininkiä jo yli 10 vuotta. Joten kyllä, miehesi on tyhmä ja heikkolahjainen.

Ainakin on pystynyt opiskelemaan joten en heikkolahjaisuuteen usko.

Vierailija
22/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. En minäkään ketään lapamatoa suostuisi elättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puhuit paljon? "Kuule Repa* oothan sä nyt tajunnut, että mua ei kiinnosta opiskelu, enkä aio mennä töihin, ellen saa vähintään kahta ja puolta tonnia kuussa käteen päivätyöstä. Arkena. Viikonloppuja en halua työlle uhrata, ymmärrät varmaan"

Ja Repan* mielipidettä ei varsinaisesti kysytty missään vaiheessa?

(Vai onko tää nyt se monisairas liikuntarajotteinen palstapersoona jolla on kaikki pielessä??)

*Nimi muutettu asianosaisen suojelemiseksi

Mitenniin ei kysytty? Ei ketään pakoteta jäämään suhteeseen.

Vierailija
24/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen eroa

Miksi? Joutuu hän senkin jälkeen lapsen elättämään.

Joo, mutta ei joudu elättään sua.

Tämä ei ole tässä se pääasia vaan se että hän haluaa että pystyisin enemmän maksamaan lapsen kuluja.

Teidän perhe on kyllä niin outo. Kaksi heikkolahjaista mennyt yhteen. Molemmat haluaa aina jotain, eikä mikään kuitenkaan koskaan toteudu.

Ei mies mikään heikkolahjainen ole ja minullakin on vain noita oppimisvaikeuksia. Kyllä mä ymmärrän että on raskasta elättää koko perhettä yksin.

Ei kukaan normaali mies olisi jaksanut katsella tuollaista meininkiä jo yli 10 vuotta. Joten kyllä, miehesi on tyhmä ja heikkolahjainen.

Aito mies on ylpeä perheensä elättämisestä itse.

Vierailija
25/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yrittäjä ja työssä perheyrityksessä. Sen takia sinulle ei makseta työttömyystukia, vaikka ilmoittautuisitkin työttömäksi työnhakijaksi.

Ja sen takia sinun ei ole mikään pakko myöskään lähettää yhtään työhakemusta yhtään mihinkään.

Vierailija
26/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yrittäjä ja työssä perheyrityksessä. Sen takia sinulle ei makseta työttömyystukia, vaikka ilmoittautuisitkin työttömäksi työnhakijaksi.

Ja sen takia sinun ei ole mikään pakko myöskään lähettää yhtään työhakemusta yhtään mihinkään.

Eikö tilanne mielestäsi voi muuttua? Luuletko etten tuota tilannetta tiedä? Tiedän senkin että jos yritys jää vain toiselle niin silloin voi ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi.

Vierailija
27/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tilanne ei ole muuttunut.  :)

Sinä olet yhä yrittäjä ja jatkossakin yrittäjän puoliso. Työkkäriä ei kiinnosta lainkaan, haetko työtä muualta vai et.

Vierailija
28/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tilanne mielestäsi voi muuttua? Luuletko etten tuota tilannetta tiedä? Tiedän senkin että jos yritys jää vain toiselle niin silloin voi ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi.

Ainahan ne "tilanteet muuttuu" teidän perheessänne. Niinhän minä kirjoitin jo ekalle sivulle. Ainoa vaan, että kun teillä ei oikeasti ne tilanteet kuitenkaan muutu. Kirjoitat pskaa joka päivä tänne. Aina samat jutut, aina vaan joku "uusi käänne".

Vierailija
29/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet yhä yrittäjä ja jatkossakin yrittäjän puoliso. Työkkäriä ei kiinnosta lainkaan, haetko työtä muualta vai et.

Mitä se yrittäjän puolisona olo vaikuttaa jos mieheni ei tarvitse työpanostani ja myyn pienen osuuteni tästä firmasta hänelle? Silloin olen työtön.

Vierailija
30/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja ei luovuta!

Vierailija
31/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se yrittäjän puolisona olo vaikuttaa jos mieheni ei tarvitse työpanostani ja myyn pienen osuuteni tästä firmasta hänelle? Silloin olen työtön.

Tämän aion selvittää.

Vierailija
32/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse selvittää mitään. Yrittäjän puolisona sinulla ei ole oikeutta työttömyyskorvaukseen, joten ollos huoleti! Kukaan ei pakota sinua työnhakuun ja saat edelleenkin käyttää aikasi palstailuun.  :)

Vierailija
33/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse selvittää mitään. Yrittäjän puolisona sinulla ei ole oikeutta työttömyyskorvaukseen, joten ollos huoleti! Kukaan ei pakota sinua työnhakuun ja saat edelleenkin käyttää aikasi palstailuun.  :)

Kun aion oman pienen osuuteni myydä miehelleni. Ei hän tarvitse yrityksessä minua. Silloin olen työtön ja minun kuuluisi saada työmarkkinatukea.

Vierailija
34/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet - omien sanojesi mukaan - jo selvittänyt tuon. Jopa monta kertaa tässä vuosien varrella.

Ja saanut joka kerran selville sen, minkä me muut olemme tienneet aina. Yrittäjän puolisona et saa työttömyyskorvausta.

Vierailija
35/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä pinna sillä miehellä oli, jos nyt vasta kyllästyi.

Vierailija
36/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ammattivalittaja on sitten palannut normaalimoodiinsa.

Vierailija
37/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet - omien sanojesi mukaan - jo selvittänyt tuon. Jopa monta kertaa tässä vuosien varrella.

Ja saanut joka kerran selville sen, minkä me muut olemme tienneet aina. Yrittäjän puolisona et saa työttömyyskorvausta.

Miksi en saisi? Uskon että joku konsti löytyy.

Vierailija
38/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä joutuu elättämään jokatapauksessa erosittepa tai ette.

Vierailija
39/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä saisit työttömyysturvaa ja miehesi joutuisi palkkaamaan jonkun muun tekemään ne työt mitä sä nyt teet. Miten miehesi siis pääsisi halvemmalla kuin nyt?

Vierailija
40/64 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä saisit työttömyysturvaa ja miehesi joutuisi palkkaamaan jonkun muun tekemään ne työt mitä sä nyt teet. Miten miehesi siis pääsisi halvemmalla kuin nyt?

Mies pystyisi hyvin tekemään itse ne hommat, mitä minä teen nyt.