Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalikysely

Vierailija
26.03.2019 |

Mitä puoluetta aiot äänestää eduskuntavaaleissa?

Vaalikysely

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministejä

Vierailija
2/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministejä

samoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää äänestän feministejä, koska miehillä on liian hyvin asiat.

Vierailija
4/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP, koska pakkoruotsi

Vierailija
5/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka äänestää alle 2600 e/kk tienaavien puolueita?

nimim. koulutuksesta ei leikata

Vierailija
6/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa mun ääni SKP:lle tohon listaan.

Vierailija
7/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe äänestää raiskaajapersuja. Asensin vielä persumaiseen tapaan klikkausautomaatin peukuttamaan persuraiskaajia.

Vierailija
8/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, onko perussuomalaiset tekemässä sittenkin jytkyä. Tässä galupissa he saisivat yksinään melkein enemmistön eduskuntaan. (26.3. klo 22.00, 47,8 % äänistä). Miettikää ny, meillä voi olla seuraavassa hallituksessa vain yksi puolue.

Vierailija
9/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestä ainakin Orpoa, sanojensa mittaista miestä: https://www.google.com/search?q=orpo+koulutuksesta+ei+leikata&source=ln…:

Vierailija
10/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleekohan nämä palstapersut että nettikyselyn manipulointi voisi jotenkin vaikuttaa oikeisiin vaaleihin?

Vierailija
11/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kansa on heräämässä ja suomut putoavat silmiltä! Nyt kaikki näkevät että Neuvostoliittoa ihailevat taistolaiset marssivat eduskunnan käytävillä lippuineen! Tästä on hyvä lähteä vaalityöhön! Toivotaan nyt että saamme hommat pelaamaan ja saamme pian jotain aikaseksi. Pitäisi saada pian jotain näkyvää aikaseksi onhan tässä kaikki junnannut pitkään paikallaan. Olisihan tutuillani kohta kaikilla eläkepäivät silloin voisi alkaa historian kirjoihin itseään järjestämään. Tekemällä parempaa Suomea Rehellistä, huumeet kontrolliin ettei tavallinen kansalainen kärsi niiden aiheuttamista lieveilmiöistä. Kaikille töitä vaikka harjanvarteen katuja siivoamaan niin kun on ,jossain maissa kun tuolla pölyttää keravallakin yksi nuoruuden tuttu puhaltimella ja juopot dokaa ketkä sääli duunia hätäaputyötä tekevät tunnin päivässä että saavat sen punasen säälipullonsa. Ja kuinka Ritu nuoruuden tuttuni yksin kerää roskia auto vieressä tyhjentelee se roskiksia ja kerää juoppojen heittämiä tupakan jämiä. Miksei juopot panna pakkotöihin kadulle siitä kiittäisivät minua kun kunto paranee ja raittiuskin voisi alkaa toisilla. Ainakin olisi heilllä muuta tekemistä kun saada säälipullonsa hätäaputöistään. Minultakin Isäni perintörahoja Huijannut Harri K. Tekee hätäaputöitä tunnin päivässä. No seurasin kerran sitä ja toista hyväkästä alepan nurkille kävi Harri K. Rotta kolme kertaa puoleen tuntiin varastamassa alepasta ruokaa. Eli kysynpä vaan missä on tämän maan moraali ja herrojen touhut eivät välitä yhtään heikoista ja kiusatuista. Isoja rahoja maailmalle laittelevat ja köyhä on köyhä asunnoton asunnoton. Heidän eduskunnan istunnoistakaan ei saa mitään selvää ei järjen hiventäkään suustaan päästele kukaan. Että kehitys menisi eteenpäin maamme parhaaksi

Vierailija
12/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko perhe äänestää raiskaajapersuja. Asensin vielä persumaiseen tapaan klikkausautomaatin peukuttamaan persuraiskaajia.

Teet hyvää vaalityötä, kaikki tuo lapsellinen ininäsi sataa inhoamiesi persujen laariin.

Vierailija
13/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne päällä! Ollaan akateemisesti ja korkeasti koulutettu perhe ja asutaan hienolla ja kalliilla alueella Espoossa. Koko perheen äänet Perussuomalaisille!

Vierailija
14/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleekohan nämä palstapersut että nettikyselyn manipulointi voisi jotenkin vaikuttaa oikeisiin vaaleihin?

Kuvitteletko sinä tosissasi että joku vaivautuisi manipuloimaan jotain vauvapalstan kyselyä? Suosittelen kyllä hakemaan jotain apua noihin harhoihin.

Vierailija
15/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persukupla tyhjenee tuhnuksi vaali-iltana.

Vierailija
16/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pari kolme vuotta sitten Halla-ahoa uhattiin hengenmenolla, poliisi ei käynnistänyt tutkintaa. Ja tässähän on paljon pienemmästä kyse. Olisi minulla ollut asunnon katselu ja olisi ollut asunto vapaa 1.7. 2018 jos olisi ollut siinä kämpässä johdatusta ja saanut oman asunnon. Olisihan se ollut kun luojan lykky oma kämppä saada. Olisin säästänyt siinä kun olisin hakenut ruokaavustuksista ruuat ja itse kokkaillut aina  kun mahdollista. Olisi pitänyt kiertää ihmisten luona kenet olin suututtanut kun ei ollut minulla yöpaikkaa kun ajelin yötä myöten Järvenpässä talvella vielä olin niin väsynyt ja kylmissäni nälissäni. Olisin kertonut asiani heille jos oikeat uskovaiset olisivat kuunneelleet juttujani ja antanut minun puhua eivätkä sekoile aina väliin kun minä puhun. Niin kun saalemissa missä oli sekin yksi Antero puhu ihan paskaa yritti saada sanat suuhuni mitä puhuin Nummelan Seurakunnan edessä. Vai vaikuttaako poliittinen kanta?

Vierailija
17/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko sinä tosissasi että joku vaivautuisi manipuloimaan jotain vauvapalstan kyselyä? Suosittelen kyllä hakemaan jotain apua noihin harhoihin.

Eiköhän sen kannata hakeutua hoitoon joka vaivautuu äänetäämään montaa kertaa persuja omassa kyselyssään.

Oikeat puoluekannatuskyselyt toteutuu vaaleissa hyvinkin tarkasti, ja niissä persut ovat viidenneksi suurin puolue ja se toeutuu myös vaaleissa.

Vierailija
18/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki peukuttamaan perussuomalaisia!

Vierailija
19/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Persujen kannatus on jo 80%!

Vierailija
20/31 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministejä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi