Vaalikysely
Mitä puoluetta aiot äänestää eduskuntavaaleissa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleekohan nämä palstapersut että nettikyselyn manipulointi voisi jotenkin vaikuttaa oikeisiin vaaleihin?
Kuvitteletko sinä tosissasi että joku vaivautuisi manipuloimaan jotain vauvapalstan kyselyä? Suosittelen kyllä hakemaan jotain apua noihin harhoihin.
Eiköhän sen kannata hakeutua hoitoon joka vaivautuu äänetäämään montaa kertaa persuja omassa kyselyssään.
Oikeat puoluekannatuskyselyt toteutuu vaaleissa hyvinkin tarkasti, ja niissä persut ovat viidenneksi suurin puolue ja se toeutuu myös vaaleissa.
Mutta sittenhän persuista ei tule pääministeri puoluetta!?
Katsoin ketutus videon ja vaihdoin ps:ssään.Tarina on monitavoin tosi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Persujen kannatus on jo 80%!
Vielä ollaan vähän jäljessä Kim Jong Ilistä (104% kannatus), mutta eiköhän se ajan mittaan korjaannu.
Sinccis
Mitenkäs HS ei ole kertonut, että mieltä osoittaneet kurdit kävivät Reformipuolueen ehdokkaan ja parin naisen kimppuun? Menin aikasin nukkumaan illasta ja nyt aikasin herätys tekisi vielä kyllä mieli mennä takasin nukkumaan kun heräsin 2, 32 aamuyöstä on se liian aikasin herätty. Menee päivä muuten pilalle jos on väsynyt ja on minulla sossumme tapaaminen tänään, Kelan papereissa tarvitsen sen apua kopiomisessa ja laittamalla paperini postiin ja Kelaan menemään. Asiasta on ihan youtube videotakin. Ihmettelin kun Peijaksessa olin tuli kahvioissa uhkailusoittoja minulle että olisin jollekkin soitellut sanoin että on puhelimeni ollut kateissa väärissä käsissä. Ja soiteltu sillä mitä minä en ollut ja en ketään ole uhkaillut vaikka minulle jäivätkin monet velkaa vaikka kuinka paljon. Eikö hänkin ole kansanedustajaehdokas? Ainoa mitä uutisoitiin oli, että mielenosoittajat kävivät viiden henkilön kimppuun. Eikö tämä ole yhtä vakava asia kuin yllä uutisoitu tapaus?
Tällä kyselyllä nyt ei ole minkäänlaista painoarvoa, mutta vastasinpa silti, ja vastasin perussuomalaiset. Ampukaa vaan, mutta perussuomalainen puolue on mielestäni tällä hetkellä paremmassa jamassa kuin koskaan ennen.
En ole aiemmin heitä äänestänyt, mutta jos nyt kokeilisi kerran.
Ei vitsit mä tunnen itseni idiootiksi!
Mä olen oikeasti luullut, että tällä palstalla on koulutettua, hyvätuloista ja sivistynyttä porukkaa!
Tämä kyselytulos kertoo aivan muuta 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikeasti luullut, että tällä palstalla on koulutettua, hyvätuloista ja sivistynyttä porukkaa!
Uliuliuli! Vituttaako häviäjien leiriin kuuluvaa?
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että lopultakin tunnet itsesi siksi mitä todellisuudessa olet. Siitä se paraneminen pikkuhiljaa lähtee kun kykenee itselleen tunnustamaan ne tosiasiat.
Liike nyt!