Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi Pikku Kakkosen kummallisin lastenohjelma?

Vierailija
26.03.2019 |

Omasta mielestäni kaikista oudoin on Sohvatiikerit. Lasten riehumista sohvalla psykedeelisten valojen loisteessa ja waaaaau-tekstit leijumassa television ruudun poikki. En voi ymmärtää.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hirveä kettukäsinukke, jonka esittäjä on täysin nuottikuuro, ja pitää lapsille jotain laulujuttuja. Hirveä, ahdistunut ääni sen lisäksi, ettei osaa laulaa. Lapsetkin ovat täysin nuottikuuroja. Jouluohjelmissa on ainakin tällainen. Ja sitten siinä on myös Siina, joka on joukosta ainoa, joka osaa laulaa ja joutuu siinä olemaan kuin kaikki olisi ihan reilassa, kun todellisuudessa tehdään täyttä soopaa.

Vierailija
42/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun nykyinen aktiivipoliitikko, vanha työkseen hävyttömiä puhunut setämies, lukee satuja ja ääntelee ja irvistelee samalla kummallisesti. Tuo on niin perverssiä niin monella tavalla...

Kuka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se pikkukakkosessa vai missä, kun joskus tuli joku Aimo-Anna ja *jokumuusukupuolineutraalinimi*. Katsoin sitä yhden jakson ja siinä puhuttiin kuolemasta jollain todella oudolla tavalla. Tästä on kyllä pitkä, enkä tarkkaan muista, kuin sen, että olin kyllä tosi hämilläni aikuisenakin.

Katja-Kai ja Aimo-Anna oli kaikessa kummallisuudessaan aivan kunkku. XD

Vierailija
44/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ohjelman nimeä, mutta se tuli ainakin pari vuotta sitten pikku kakkosessa. Siinä oli pesukone, jossa oli kaksi sukkaa ja ne sukat vaan pyöri koneessa leikkien! Mikä järki?!

Se oli Sukkapyykillä. Tylsä jopa meidän silloisen 1-vuotiaan mielestä.

Vierailija
45/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestulkoon kaikki kotimaiset, näytellyt, pienellä budjetilla tehdyt ohjelmat on hirveitä. Lapset inhoaa niitä ja kyselee aina, milloin tulee "oikeita" lastenohjelmia. Kauheimpien top 3 on mun mielestä: 1) Närpiäiset 2) Jari ja Ari 3) Katti Matikainen.

Närpiäiset on yksinkertaisesti karmiva. Pimeä ja synkkä valaistus, ahdistava ja riitaisa tunnelma, toisilleen tiuskivat olennot, joilla todella oudot kokovartalohaalarit, joista tulee mieleen lähinnä värikäs kakkaemoji.

Jari ja Ari on niin järkyttävä, että ekan kerran nähdessäni piti hieraista silmiä pariinkiin kertaan, että tällaistako lapsille todella esitetään. Ihan sairaan pelottavat, vinksahtaneet aikuiset miehet ölisee jotain tunnistamatonta. Muakin pelotti, saati lapsia.

Katti Matikaista on mun lapset aina inhonneet (samoin minä). Sen puheesta ei saa selvää, vääntelee naamaansa jotenkin pelottavasti ja ärsyttävästi, ohjelman aiheet on todella tylsiä, dokumentaarisuus menee ihan ohi kun lapset haluasivat tarinoita...AIkuisen näkökulmasta Katti Matikaisen (neulottu?) ylislimmi puku on kaikessa absurdiudessaan niin pervo ja groteski, että tekee jotenkin pahaa.

Toisella tapaa hirveä on Maltti ja Valtti. Lapset tykkää siitä ja sen heille kernaasti suon. Mä vain en voi sietää näitä tekopirteitä ja epäaitoja poliisisetiä. Miksi hahmojen pitää olla niin tyhmiä ja rumiksi maskeerattuja? Miksi molempien artikulaatioon kuuluu outo ylipurenta, jossa puhutaan alahampaat ylähampaiden edessä?

Sen sijaan Tuomosta tykkään kovasti. Mun mielestä sillä on kaunis lauluääni ja tykkään että on musiikkia. Muutenkin Pikku kakkosen juontajat on mun mielestä ihan mahtavia, kuten vaikkapa Jaakko ja Siina. Kunpa vain Ylellä riittäisi resursseja ostaa kunnollisia, kiinnostavia, lempeitä ja opettavaisia, taitavasti tehtyjä piirrossarjoja. Napakymppihän on tietysti ollut Ryhmä Hau. Muita kivoja äidin ja lasten mielestä on Stella ja Sami, Kasper ja Liisa, Kuiske, Tinga-Tinga ja näytellyistä poikkeuksena on kiinnostanut se jääkiekkosarja, jossa on kuuluisia suomalaisia jääkiekkoilijoita ja pikkupoikia pelaamassa. 

Vierailija
46/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisinta Pikku Kakkosessa ovat juontajat. Käykö ne ihan täysillä?

Vierailija
47/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisinta Pikku Kakkosessa ovat juontajat. Käykö ne ihan täysillä?

Miettikää, miten hirveä työ.

Vierailija
48/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat ei ole tykänneet koskaan siitä "pikkukakkosen postia" vai mikä se, missä esitellään lasten lähettämiä piirustuksia.

Vierailija
49/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta isi tykkää Katti-Matikaisesta

Vierailija
50/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä Noposta, sillä on ihan kamala ääni..miten jotain nukke-hahmoa voikaan inhota näin paljon. Tekisi mieli käydä heti vaihtamassa kanavaa, kun kuulen sen narisevan äänen!!Lapsille en tosin ole ihoani näyttänyt ja hampaita pureskellen yritän kestää. Muista, esim. Rikusta ja Ransusta pidän..

Vierailija
51/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari ja Kari. Se oli kyllä KUMMALLINEN.

Olin tulossa sanomaan samaa! Siis mitä ihmettä nämä hahmot oikein ovat?? Onko se toinen joku elämän pahasti kolhima mt-potilas ja se toinen joku yksinkertainen mt-potilaan ohjaaja!?!

Ihmetellen aina katson tätä kaksikkoa..meidän 2,5 vuotiaalle kyllä uppoaa heidän vitsit!

Viime viikonloppuna ainakin tuli aamusella tv2 ..

Käsittääkseni se Kari(?) on kehitysvammainen. Siis se, joka ei osaa puhua kunnolla, vaan toistelee 

esimerkiksi lausetta "kova ääni".

Vierailija
52/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupuuuuuuperheeeeeee, oppitunnilleeeeeee

Tää oli kauhea! Samoin Mimi ja Kuku.

Onneksi lapset jo lukiolaisia ja yläkoululaisia.

Mutta ne rakasti tota pupuperheeeeeee, oppitunnilleee.

Pitääkin testaa muistaako ne, taidan kajauttaa huomenna aamulla että pupuperheeeeeeeee, aamupalalleeeeeeeeee

Vierailija
53/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisohjelmista on kuraa. Karvakuono laulaa epävireisesti, Maltti ja Valtti ovat tolloja, Katti Matikaisessa surkea juoni, Ammattilainen ja Neiti etiketti aivan tyhjänpäiväisiä täyteohjelmia jne. Meillä lapset, 2 ja 6 vuotiaat,lähtee aina leikkimään näiden mainittujen aikana.

Vierailija
54/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Katti Matikaista esittää mies. :"D

Vierailija
55/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "Varokaa heikkoja jäitä"-animaatio. Kaikessa ahdistavuudessaan todella hirveä animaatio, mutta ainakin minuun se tehosi, koska sen ansiosta opin todella varomaan heikkoja jäitä.

Vierailija
56/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Katti Matikaista esittää mies. :"D

Oli mikä oli, laulaa se ei osaa.

Vierailija
57/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa sanomaan samaa! Siis mitä ihmettä nämä hahmot oikein ovat?? Onko se toinen joku elämän pahasti kolhima mt-potilas ja se toinen joku yksinkertainen mt-potilaan ohjaaja!?!

Ihmetellen aina katson tätä kaksikkoa..meidän 2,5 vuotiaalle kyllä uppoaa heidän vitsit!

Käsittääkseni se Kari(?) on kehitysvammainen. Siis se, joka ei osaa puhua kunnolla, vaan toistelee 

Minusta silti jotenkin alentavasti vammaisia kohtaan tehty. Viimeksi katsoin sitä lapseni kanssa ja Karille lenteli pirtelöt naamaan ym. typerää..

Vierailija
58/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta silti jotenkin alentavasti vammaisia kohtaan tehty. Viimeksi katsoin sitä lapseni kanssa ja Karille lenteli pirtelöt naamaan ym. typerää..

Minä olen samaa mieltä. Jos Pikku Kakkosessa yritetään antaa lapsille jonkinlaista asennekasvatusta erilaisuuden ymmärtämiseen, niin minusta tuollainen ohjelma ei ole oikea keino, jos vammaisesta tehdään jonkinlainen huono sketsihahmo tai jotain.

Vierailija
59/74 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupuuuuuuperheeeeeee, oppitunnilleeeeeee

:D kauheat flashbackit tuli. Onneksi mukulat jo yläkoulussa, eikä tarvitse tuntea myötähäpeää pikkukakkosen huonoja ohjelmia kohtaan.

Vierailija
60/74 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon kaikki kotimaiset, näytellyt, pienellä budjetilla tehdyt ohjelmat on hirveitä. Lapset inhoaa niitä ja kyselee aina, milloin tulee "oikeita" lastenohjelmia. Kauheimpien top 3 on mun mielestä: 1) Närpiäiset 2) Jari ja Ari 3) Katti Matikainen.

Närpiäiset on yksinkertaisesti karmiva. Pimeä ja synkkä valaistus, ahdistava ja riitaisa tunnelma, toisilleen tiuskivat olennot, joilla todella oudot kokovartalohaalarit, joista tulee mieleen lähinnä värikäs kakkaemoji.

Jari ja Ari on niin järkyttävä, että ekan kerran nähdessäni piti hieraista silmiä pariinkiin kertaan, että tällaistako lapsille todella esitetään. Ihan sairaan pelottavat, vinksahtaneet aikuiset miehet ölisee jotain tunnistamatonta. Muakin pelotti, saati lapsia.

Katti Matikaista on mun lapset aina inhonneet (samoin minä). Sen puheesta ei saa selvää, vääntelee naamaansa jotenkin pelottavasti ja ärsyttävästi, ohjelman aiheet on todella tylsiä, dokumentaarisuus menee ihan ohi kun lapset haluasivat tarinoita...AIkuisen näkökulmasta Katti Matikaisen (neulottu?) ylislimmi puku on kaikessa absurdiudessaan niin pervo ja groteski, että tekee jotenkin pahaa.

Toisella tapaa hirveä on Maltti ja Valtti. Lapset tykkää siitä ja sen heille kernaasti suon. Mä vain en voi sietää näitä tekopirteitä ja epäaitoja poliisisetiä. Miksi hahmojen pitää olla niin tyhmiä ja rumiksi maskeerattuja? Miksi molempien artikulaatioon kuuluu outo ylipurenta, jossa puhutaan alahampaat ylähampaiden edessä?

Sen sijaan Tuomosta tykkään kovasti. Mun mielestä sillä on kaunis lauluääni ja tykkään että on musiikkia. Muutenkin Pikku kakkosen juontajat on mun mielestä ihan mahtavia, kuten vaikkapa Jaakko ja Siina. Kunpa vain Ylellä riittäisi resursseja ostaa kunnollisia, kiinnostavia, lempeitä ja opettavaisia, taitavasti tehtyjä piirrossarjoja. Napakymppihän on tietysti ollut Ryhmä Hau. Muita kivoja äidin ja lasten mielestä on Stella ja Sami, Kasper ja Liisa, Kuiske, Tinga-Tinga ja näytellyistä poikkeuksena on kiinnostanut se jääkiekkosarja, jossa on kuuluisia suomalaisia jääkiekkoilijoita ja pikkupoikia pelaamassa. 

Meillä kumpikaan lapsista ei jaksa katsoa Katti Matikaista, liian pitkäveteinen. Se ei ole ihan auennut miten jotkut repii siitä hahmosta jotain seksiä.