Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi Pikku Kakkosen kummallisin lastenohjelma?

Vierailija
26.03.2019 |

Omasta mielestäni kaikista oudoin on Sohvatiikerit. Lasten riehumista sohvalla psykedeelisten valojen loisteessa ja waaaaau-tekstit leijumassa television ruudun poikki. En voi ymmärtää.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku perunat

Vierailija
22/74 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvatiikerit on kyllä hölmö. Kai jatko-osassa sohvan tilalla nähdään sänky ja heittelevät siellä kärrynpyöriä ja hyppivät, paiskivat tyynyjä?

Ei muuten, mutta kun lapset (ainakin meidän) matkivat perässä ja nimenomaan sohvalla! Ei meillä ole lupaa kiipeillä ja hyppiä huonekaluilla, vaan sohvalla jos ollaan niin ollaan nätisti. Lattialla ja erillisellä patjalla saavat ihan luvan kanssa remuta kuperkeikkoja ja karusellia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Närpiäiset. Mitä tässä on haettu?

Tämä! Ihan järkyttävä ohjelma!

Vierailija
24/74 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ransu-koira oli aika erikoinen. Tässä Ransu ja Pablo keittiöhommissa.

kokkelivekkulit

Vierailija
25/74 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapsiaisen "esittäjä" oli aikanaan Esa Pakarinen junior.

Vaikutti siltä, että isänsä muistoa kunnioittaen tälle kaverille oli annettu tilaisuus tienata ryyppyrahansa tekemällä nollabudjetin lastenohjelma.

Vierailija
26/74 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari ja Kari. Se oli kyllä KUMMALLINEN.

Olin tulossa sanomaan samaa! Siis mitä ihmettä nämä hahmot oikein ovat?? Onko se toinen joku elämän pahasti kolhima mt-potilas ja se toinen joku yksinkertainen mt-potilaan ohjaaja!?!

Ihmetellen aina katson tätä kaksikkoa..meidän 2,5 vuotiaalle kyllä uppoaa heidän vitsit!

Viime viikonloppuna ainakin tuli aamusella tv2 ..

Vierailija
27/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupuuuuuuperheeeeeee, oppitunnilleeeeeee

Onko tämä se missä se perhe on pupuasuissa ja koikkelehtii pitkin pihoja? Sitä katsoessa tulee mieleen kuinka paljon sitä perheen poikaa on varmaan lyöty koulussa päähän kun tuo ohjelma on tullut telkkarista...

Vierailija
28/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari ja Kari. Se oli kyllä KUMMALLINEN.

Olin tulossa sanomaan samaa! Siis mitä ihmettä nämä hahmot oikein ovat?? Onko se toinen joku elämän pahasti kolhima mt-potilas ja se toinen joku yksinkertainen mt-potilaan ohjaaja!?!

Ihmetellen aina katson tätä kaksikkoa..meidän 2,5 vuotiaalle kyllä uppoaa heidän vitsit!

Viime viikonloppuna ainakin tuli aamusella tv2 ..

Tämähän on siitä flopanneesta Jugistyle ohjelmasta sketsi. Ilmeisesti esittää autistia ja tarkoitus opettaa lapsille erilaisuuden ymmärtämistä?

Vierailija
29/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Närpiäiset. Mitä tässä on haettu?

Tämä! Ihan järkyttävä ohjelma!

Meillä molemmat lapset inhonneet tätä. Minun mielestä siinä on jännä tunnelma ja kivat musiikit. Tosin en ole varsinaista kohderyhmää.

Vierailija
30/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se pikkukakkosessa vai missä, kun joskus tuli joku Aimo-Anna ja *jokumuusukupuolineutraalinimi*. Katsoin sitä yhden jakson ja siinä puhuttiin kuolemasta jollain todella oudolla tavalla. Tästä on kyllä pitkä, enkä tarkkaan muista, kuin sen, että olin kyllä tosi hämilläni aikuisenakin.

Vierailija
31/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävaroitus menee ainakin kärkipäähään. Omia lapsia ei ole ja itse kasvettu jo yli Pikku Kakkos-iästä niin siksi muistellaan vanhoja. Kuinka monta lasta tuokin onnistui traumatisoimaan aikanaan. No ainakin pätkän sanoma tehosi vahvasti. 

Jännä kuinka monet on pelänneet Rölliä ja Pelle Hermannia, mutta itse en. Sen sijaan näistä suuresti tykkäsin. 

Vierailija
32/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun nykyinen aktiivipoliitikko, vanha työkseen hävyttömiä puhunut setämies, lukee satuja ja ääntelee ja irvistelee samalla kummallisesti. Tuo on niin perverssiä niin monella tavalla...

Vierailija
33/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ohjelmat missä pitää jumpata mukana. Ei kukaan sitä oikeesti tee! Itse ainakin vaan tuijotin apaattisena ruutua

Vierailija
34/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäävaroitus menee ainakin kärkipäähään. Omia lapsia ei ole ja itse kasvettu jo yli Pikku Kakkos-iästä niin siksi muistellaan vanhoja. Kuinka monta lasta tuokin onnistui traumatisoimaan aikanaan. No ainakin pätkän sanoma tehosi vahvasti. 

Jännä kuinka monet on pelänneet Rölliä ja Pelle Hermannia, mutta itse en. Sen sijaan näistä suuresti tykkäsin. 

Jääohjelma on just hyvä! Ei kukaan muistaisi sen viestiä ellei se olis niin karmiva!

Itse muistan, että Rölli ahdisti lapsena. Siitä tuli jotenkin selittämättömän surullinen, merkityksetön ja yksinäinen olo. Rölli oli semmonen hullu juoppo joka asu yksin metsässä ilman ystäviä. Sen yksinkertaisuus sekä säälitti, että ärsytti!

Vierailija
35/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuja soitusta tms. Sitä on tehty vain 2jaksoa, jotka ovat täysin samanlaisia keskenään. näitä sitten näytetään aina uudestaan ja uudestaan. Kukaan ei varmaan edes tajua, että onko siinä hommassa joku juonikin. Plus se aurinko on aivan kammottava.

Vierailija
36/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupuuuuuuperheeeeeee, oppitunnilleeeeeee

Onko tämä se missä se perhe on pupuasuissa ja koikkelehtii pitkin pihoja? Sitä katsoessa tulee mieleen kuinka paljon sitä perheen poikaa on varmaan lyöty koulussa päähän kun tuo ohjelma on tullut telkkarista...

Kyseessä ei ole oikea perhe. Kaikki lapset kyllä ovat jommankumman vanhemman lapsia. Taitaa olla niin että pojat ovat isän ja tytöt äidin.

Vierailija
37/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ohjelmat missä pitää jumpata mukana. Ei kukaan sitä oikeesti tee! Itse ainakin vaan tuijotin apaattisena ruutua

Joo, se kauhea huonosti tehty animaatio, jossa sinitukkainen tyttö hihkuu että ” minä tunnen sinun energiasi!” Ja etsitään jotain voimaeläimiä. Ihan hirveä.

Vierailija
38/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleatukkainen, enemmän robotilta kuin ihmiseltä vaikuttava nainen, kertoi satuja täysin ilmeettömänä, ja lauloi lopuksi jonkin laulun. Katsoin aivan ällistyneenä, että miten sellaista halvalla tehtyä soopaa voidaan näyttää. Kuinka se nainen oli voinut päästä mistään koe-esiintymisestä ikinä lävitse, vai oliko se sittenkin robotti?

Vierailija
39/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ohjelman nimeä, mutta se tuli ainakin pari vuotta sitten pikku kakkosessa. Siinä oli pesukone, jossa oli kaksi sukkaa ja ne sukat vaan pyöri koneessa leikkien! Mikä järki?!

Vierailija
40/74 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närpiäisten alkessa lapsi haluaa aina sulkea television. Kertonee tarpeeksi.