Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lopettanut seksin harrastusta?

Vierailija
26.03.2019 |

Olen 30v nainen, seksi on nykyisin melkosta pakkopullaa ja inhottavaa. Miehessä ei sinänsä vikaa. Kaikki johtuu itsestäni ja siitä kuinka ällöttäväksi ja huonoksi koen itseni.

Olen pitkän aikaa vakavasti miettinyt että vain lopettais tuon touhun. Tottakai annan miehelle luvan käydä muualla sitten. En toki tiedä miten parisuhde tämän kestää, mutta lasten takia oon valmis kokeilemaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä, et yritä ensin parantaa itsetuntoasi? Varaa nyt aika terapeutille. 

Huono idea. En usko, että kukaan ulkopuolinen pystyy puhumalla muuttamaan toisen ihmisen elämää. Kyllä se täytyy ihmisen itsensä tehdä.

Vierailija
22/22 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä, et yritä ensin parantaa itsetuntoasi? Varaa nyt aika terapeutille. 

Huono idea. En usko, että kukaan ulkopuolinen pystyy puhumalla muuttamaan toisen ihmisen elämää. Kyllä se täytyy ihmisen itsensä tehdä.

Ei terapian idea ole se, että terapeutti puhuu sinulle ja kertoo miten pitää tehdä. Tarkoituksena on saada ihminen itse avaamaan omia lukkojaan ja hoksaamaan omia ajatuskuvioitaan. Itse kun ei välttämättä osaa esittää niitä oikeita kysymyksiä itselleen, joista homma alkaa sitten purkautua. Tai ei halua koskea kipeitä asioita, mutta toisen ihmisen ohjaamana sitten joutuu ne kohtaamaan ja paraneminen voi alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä