Apua! Mitä puen treffeille, kun deitiksi paljastui toimitusjohtaja oikein?
Kommentit (36)
Menet omana itsenäsi. Ei kyllä lupaa mitään hyvää jos deitin ammatti saa sekoilemaan.
Antava biletoppi ja mahd. lyhyt mekko. Kikattele hänen joka jutulleen.
Vai, että oikeen toimitusjohtaja XP!
Älä laita mitään, jos on niin vaikea päättää. Niin ja moukka on moukka, vaikka mitä päälle laittaisi! ;P.
Toimitusjohtaja ei vielä kerro miehestä juuri mitään. Onko sillä yhden miehen pöytälaatikkofirma vai onko se Nokian toimitusjohtaja?
Höh, minulla on toiminimi, en olekaan äkännyt tituleerata itseäni toimitusjohtajaksi ;D
"Toimitusjohtaja" voi pitää sisällään ihan minkä puljun pomon tahansa. Voi olla autokorjaamon toimistusjohtaja joka itsekin rassaa autoja haalarit päällä tai sitten siistin sisähomman isopomo. Eli älä nyt anna tuon nimityksen sotkea itseäsi vaan heität ne roippeet yllesi, joka on sinua itseäsi.
Joillakin toimistusjohtajilla saattaa olla oma muutaman henkilön yritys, mutta henkilö itse saattuu olemaan sen puljun toimistusjohtaja. Firma kuin firma.
Vierailija kirjoitti:
Kuka toimari?
Uuno Turhapuro?
Oliskin!
Vierailija kirjoitti:
Höh, minulla on toiminimi, en olekaan äkännyt tituleerata itseäni toimitusjohtajaksi ;D
Toiminimi on ammatinharjoittaja, ei toimitusjohtaja.
Mutta on yhden hengen osakeyhtiöitäkin, niissä on toimitusjohtaja.
Jokainen on oman elämänsä toimitusjohtajaB)!
Se "toimitusjohtaja" voi olla yhden hengen pöytälaatikkofirman "johtaja" - tai valehdellut senkin.
😂