Uusperhe, ongelmat
Kunka paljon aikaa vietätte yhdessä, mikäli miehellä ei ole lapsia, mutta sinulla on?
Mä alan olemaan aika loppu siihen , että mun uusperhe ei ole miehen mielestä perhe. Miten sen nyt erilaiset ihmiset käsittääkään. Ja iltaisin mies mieluummin pelaa tietokonetta lähes koko illan , eikä tee mun ja lapsen kanssa oiekastaan muuta kuin syö yhdessä ja lapsen mentyä nukkumaan saattaa viettää muutaman tunnin mun kanssa esim. jotain sarjaa katsoen. Jos lapsi on viikonlopuna mun kanssa, niin lähes joka ikisenä sellaisena viikonloppuna on pakko kehittää joku kaljanjuonti-ilta poikien kanssa. Tänään, kun mulla oli menoa, niin mies ei muistanut lupautuneensa lapsenvahdiksi, vaan oli sopinut itselleen baarireissun illaksi. Ihan oikeesti hei miten mä saan itselleni kunnon miehen tästä kaverista vai heivaanko pihalle? Paskat fiilikset tällä hetkellä.
Kommentit (23)
Kuinka suhteenne on kestänyt kun mies ei saa olla lastensa kanssa. Meillä miehen ex tekee samaa kieltää/manipuloi lapsia keksii kivaa tekemistä lapsille, että eivät halua tulla. Ei päästä lapsia enään miehen vanhempien luokse, jos hyväksyyvät minut, soittelee miehen kavereille ja sukulaisille musta maalaa miestäni. Kertoo lapsille että isä rakastaa minun lasta enemmän kuin heitä, kun ei suostu olemaan joka toinen viikonloppu vain lasten kanssa. EN halua että mieheni on surullinen kun ei saa tavata lapsia minun takia. Meillä minä itse hoidan oman lapseni mut jos minulla menoa, mies kyllä hoitaa poikaani ja minusta se kuuluu asiaan kun kerran asutaan saman katon alla. Silloin harvoin kun miehen lapset tulevat meille, meillä on hauskaa molemmat viihtyy minun kanssa, mutta sunnuntaina kun pitää lähteä kotiin lapset hiljaisia heillä ei saa olla hauskaa meillä koska äiti pahoittaa mielen he eivät saa ottaa minulta mitään, en ymmärrä miksi äiti haluaa pahoittaa omien lasten mielen. Ja suomessa muka lapsilla oikeus molempiin vanhempiinsa, se on paska puhetta. Meillä ainakin ex sanelee milloin mieheni saa tavata lapsia!
Itse olen uusperheen äiti. Minulla on 3 lasta ja miehellä 2. Miehen lapset eivät asu meillä eikä äitinsä suostu heitä meille päästämään. Näin on mennyt jo 7 vuotta.Mieheni sanoi heti alussa että ei ala lasteni isäksi. Heillä on omakin isä. Tosin oma mieheni kieltäytyi lastenhoidosta. Olen siis kasvattanut lapseni yksin mutta en syytä siitä nykyistä miestäni. Hän on selkeästi ilmoittanut miten kokee asiat. Toki hän nykyisin viettää aika paljon aikaa poikieni kanssa.
Niinpä. Turha itkeä kun maito on maassa.