Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hitto toi Kaisa Liski luulee olevansa?

Vierailija
10.04.2013 |

Antaa kyllä itsestään niin ällöttävän kuvan kuin olla ja voi. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:37"]

Hyvä ystäväni on erittäin menestynyt kiinteistönvälittäjä Hki:ssä, ja hänen mukaansa Kaisa nolaa kaikki Suomen kiinteistövälittäjät.

[/quote]

Ai kun ihanaa, sulla on ystävän ihan HELSINKISSÄ ja vielä erittäin menestynyt. No, onnea vaan ;)

Vierailija
22/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Bernerillä on järkeä ja älyä eikä tarvetta retostella.

Tästä voi katsoa ja todeta, että menestynyt ihminen ei pidä itsestään meteliä.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/taman_verran_bisnesnainen_anne_berner_kuluttaa_viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:27"]

Mikä-se-luulee-olevansa -korttia käyttää vain sellainen, joka itse ei ole saanut ikinä mitään aikaan. Muilla ei ole siihen tarvetta :)

[/quote]

Olen erimieltä. Suomessa on useita kymmeniä huomattavasti menestyneempiä, osaavia, raudanlujia ammattilaisia, joita ei juorupalstoilla näy. Vain wannabe-ihmisillä on tarve tuoda itseään tykö ja tilittää asioitaan joka lehdessä. 

En usko, että esim Kirsti Paakkanen ja Anne Berner noteeraavat kaisaa mitenkään muuten kuin sanoilla mikä-se-luulee-olevansa. 

[/quote]

Totta muuten. Onhan niitä ääliöitä menestyjissäkin.

Vierailija
24/38 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä on kaunis ja iloinen. Harvinaisen mukava kiinteistövälittäjä:-)

Vierailija
25/38 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäisen lapsuuden elänyt. Siitä se pätemisen tarve ja huoli omasta kelpaamisesta monelle jää. Mutta hyvä jos kokee nyt pärjäävänsä, parempi sekin kuin syrjäytyä ja luovuttaa. Äijämäisyys hämää, kävelee ja istuu kuin mies.

Vierailija
26/38 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät minkälainen ohjelma on jos et katso=??

Vierailija
27/38 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kaisa on mielenkiintoinen verrattuna vaikka Johanna Tukiaiseen :)

Vierailija
28/38 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin suomessa näkee yhtä kaunista, ulospäinsuuntautunutta, energistä, iloista, hauskaa ja rehellistä ihmistä, joka myös seisoo sanojensa takana. Luultavasti siitä syystä myös tämmösiä keskusteluja tehdään ja siihen yhdytään ja kateus yritetään jotenkin mahdollisiman huono kautta näyttää. 

Harmi että nykyään ei voida ihailla samaa sukupuolta, vaan täytyy haukkua maan rakoon. 

Ihailen kyllä Kaisaa, häntä on myös todella mielenkiintoista seurata.. (ilmankos Kaisan ohjelma on niin suosittu.) Jatka samaan malliin!

Vierailija
29/38 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nimensä on Katja, ei Kaisa. Kodin Kuvalehden haastattelussa oli että Katja oli ryssänimi ja hänelle oli siis annettu väärän tytön nimi ja siksi hänestä tuli Kaisa.

Vierailija
30/38 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kaisan tumma kätyri oli kans huolissaan alapäästään kun odotti lastaan ja halusi sen vuoksi sektioon. onko se tervettä kun ulkonäkö ja materia on kaikki kaikessa? kukkapenkkiäkään ei voi hoitaa kun kynnet menee pilalle..

Vierailija
31/38 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Berner esittelee kotejaan. Ja se se vasta leuhkimista! Perhe pönöttää merkkivaatteissa ja esittelee miten tää ja tuo esine on rahdattu sieltä ja täältä maailman kolkasta.

Se on vain perinyt isänsä firman. Ja isä käy edelleen töissä siellä tuttärensä apuna, eläkepappa.

Vierailija
32/38 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Tämä vauva on minulle hirveän rakas jo nyt, ja aion tehdä kaikkeni, jotta hänellä on hyvä olla. Aivan niin kuin olen tehnyt Amandan ja Valtterinkin kanssa"

Pitkää äitiyslomaahan Kaisa ei pitänyt, mutta Manu kulkee töissä välillä mukana yms.

Ja suorassa radjolähetyksessä Kaisa kertoi, että imettää Manua, joten mistä moinen paasaus ja herjaaminen? 

Vierailija
33/38 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut tuota "Kiinteistökuningatarta" olen itsekin myynti-ja markkinointityössä ja pärjään hyvin, en vaan joka mutkassa kuuluta itseäni suomen ja maailman parhaaksi kuten tämä, voin tuntea varmuutta myös ilman tuota hokemaa, tulee Sarasvuo  ajat mieleen, yäk!

Vierailija
34/38 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui uusimmassa Hymyssä kuinka oli tehny rikosilmon jostain panettelijastaan ja epärehellisestä välittäjästä - luulin, että tarkoitti itseään, kun kusetti kelaa 2000 luvun alussa ja sai nimensö rikosrekisteriin. Kovasti kailotti hymyssä, että arvostaa rehellisiä nuhteettomia välittäjiä - huuhkaja on unohtanu kattoa peiliin puhuessaan rikollisista, sitä se manneveri teettää.

Vierailija
35/38 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma aikonut imettää vauvaansa, koska ei kuulemma ole mikään lehmä. Näin julisti jo ennenn lapsen saamista lehdissä.

Voi lapsi raukkaa!!!

Imetssuosituksethan ovat alk. 2 v. Kuka julistaa etukäteen, ettei imetä, koska ei ole lehmä? Imminen on nisäkäs, jonka lapsi kuolee ilman oikeaa ravintoa.

Kämppäkaisa on mielestäni sekaisn, hullu ja todella välinpitämätön. Sairas tapaus, yrittää vaikka mitä lapsen kustannuksella.

Tivon, että päivähoito toimii ja pelastaa lapsen äidiltään!

Vierailija
36/38 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:51"]

Anne Bernerillä on järkeä ja älyä eikä tarvetta retostella.

Tästä voi katsoa ja todeta, että menestynyt ihminen ei pidä itsestään meteliä.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/taman_verran_bisnesnainen_anne_berner_kuluttaa_viikossa

[/quote]Minusta Bernerillä vaan on taustalla se suku, ei ole ihan nollasta lähtenyt kuten tämä otsikon.

Vierailija
37/38 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut yhtäkään hänen ohjelmaa,kerran pienen pätkän katsoin missä hän kauhisteli raskaana ollessaan kenkiään mitkä unohti jalkaansa,muuta en ole nähnyt joten en osaa häntä arvostella.Sen verran voin sanoa että hän on kaunis.Olen kateellinen hänen ulkonäöstä.

Vierailija
38/38 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että kauniita ja menestyviä naisia tavataan haukkua. Ottaako kenties päähän, ettei itse pärjää aivan yhtä hyvin? Jos mulla ois varaa elää tuolla tavalla niin en todellakaan jaksais murehtia jonkun tuntemattoman mielipiteistä. Sellaisia ihmisiä kutsutaan itsevarmoiksi. Jos on menestynyt ja esim. tienaa hyvin, sen saa näyttää myös ulospäin. Tämä on vain oma mielipiteeni, joku muu saa ajatella toisin.