Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hitto toi Kaisa Liski luulee olevansa?

Vierailija
10.04.2013 |

Antaa kyllä itsestään niin ällöttävän kuvan kuin olla ja voi. 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 21:17"]

Antaa kyllä itsestään niin ällöttävän kuvan kuin olla ja voi. 

[/quote]

Totta, siksipä en katsokaan hänen "ohjelmaansa", ne runsaat mainokset ovat ihan tarpeeksi, kiitos.

Vierailija
2/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ohjelmat eivät minua kiinnosta, joten en ole yhtäkään jaksoa katsonut, mutta mainosten perusteella minusta Kaisa vaikuttaa oikein mukavalta naiselta. En yhtään ihmettele, että noin sosiaalinen ihminen on menestynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo. Annan haastattelussa kertoo "hienoimman mieheltä saamansa kohteliaisuuden" olevan se, kun hänelle oli luvattu 50. 000 markkaa tunnilta. Harmitteli vielä, kun kyseessä oli markka- aika. "Ja nyt nykyinen mieheni varmaan suuttuu tästä paljastuksesta", sanoi Kaisa.

Vierailija
4/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 14:16"]

Tuollaiset ohjelmat eivät minua kiinnosta, joten en ole yhtäkään jaksoa katsonut, mutta mainosten perusteella minusta Kaisa vaikuttaa oikein mukavalta naiselta. En yhtään ihmettele, että noin sosiaalinen ihminen on menestynyt.

[/quote]

Enpä nyt pidä Kaisaa kovinkaan menestyneenä! tyhjät tynnyrit eniten kolisee.....

Vierailija
5/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon sitä, kun tykkään Teuvosta :)

Vierailija
6/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Suomessa ihmisten pitäisikin enemmän luulla olevansa jotain, mikäli tämä ei vaikuta ystävällisyyteen ja toisten kohteluun.

Suomessa ja ei vain ole juuri kenelläkään tervettä itsetuntoa ja se on harmi se. 

Vierailija
7/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kaisa on ollut ohjelmassa ihan ok. Kova tekemään töitä. Aikaansaapa.

Vierailija
8/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kohta varmaan mummokin, eikös sillä ole aikuisia lapsia..ja ehkei niin hyvin mene ainakin mitä on ulosottoveloistaan ollut puhetta.

Vierailija
9/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku kun nainen ajaa ylinopeutta. Se on asia jota en hyväksy keneltäkään.

Vierailija
10/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottovelat, tuomio petoksesta, nimen vaihtaminen, esikoinen elänyt lapsuuden mummonsa kanssa jne. Tuoko muka menstymistä?

Vierailija
11/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä-se-luulee-olevansa -korttia käyttää vain sellainen, joka itse ei ole saanut ikinä mitään aikaan. Muilla ei ole siihen tarvetta :)

Vierailija
12/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten panettelua! Minkä takia ihmiset käyttävät aikaa toisten arvostelemiseen, eikö ole parempaa tekemistä? Heti kun joku kaunis nainen menestyy nii saa kaikkien muitten naisten vihat päälle? Ollaanko me suomalaiset niin ahdasmielisiä että ei voida iloita toisten puolesta? Ja Kaisan lapsi tuskin on ainut joka elänyt mummoista kanssa jos tämä nyt edes pitää paikkansa. 

Vierailija
13/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:30"]

Kateellisten panettelua! Minkä takia ihmiset käyttävät aikaa toisten arvostelemiseen, eikö ole parempaa tekemistä? Heti kun joku kaunis nainen menestyy nii saa kaikkien muitten naisten vihat päälle? Ollaanko me suomalaiset niin ahdasmielisiä että ei voida iloita toisten puolesta? Ja Kaisan lapsi tuskin on ainut joka elänyt mummoista kanssa jos tämä nyt edes pitää paikkansa. 

[/quote]

Tämä on niin totta. Haaskalinnut hyökkää kimppuun heti, kaivelee menneisyyttä yms. Hirveitä ämmiä tälläkin palstalla.

Vierailija
14/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se kaisa helpompi hyväksyä, jos olis ruma ja köyhä. lisää framille ihmisiä, jotka eivät pyytele anteeksi olemassaoloaan ja tekemisiään!
hyvä kaisa (ja vähän teuvokin)!

Vierailija
15/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:27"]

Mikä-se-luulee-olevansa -korttia käyttää vain sellainen, joka itse ei ole saanut ikinä mitään aikaan. Muilla ei ole siihen tarvetta :)

[/quote]

Olen erimieltä. Suomessa on useita kymmeniä huomattavasti menestyneempiä, osaavia, raudanlujia ammattilaisia, joita ei juorupalstoilla näy. Vain wannabe-ihmisillä on tarve tuoda itseään tykö ja tilittää asioitaan joka lehdessä. 

En usko, että esim Kirsti Paakkanen ja Anne Berner noteeraavat kaisaa mitenkään muuten kuin sanoilla mikä-se-luulee-olevansa. 

Vierailija
16/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyyttä? :)

Vierailija
17/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestäni kertoo ihmisestä jotain, jos lehdessä (MeNaiset tms.) pitää kuuluttaa, kuinka kuukaudessa menee kymppitonni kolmihenkisen perheen pyörittämiseen, ja ah kun on niin kätevää kun voi vain kävellä kauppaan eikä tarvitse kattoa paljonko mikäkin maksaa, ja voi ostaa ihan niin paljon kuin haluaa.

Tuntuu, että Kaisalla on just älyttömän huono itsetunto, kun jatkuvasti pitää lehdissä olla todistelemassa miten hyvin menee jne.

Hyvä ystäväni on erittäin menestynyt kiinteistönvälittäjä Hki:ssä, ja hänen mukaansa Kaisa nolaa kaikki Suomen kiinteistövälittäjät.

Vierailija
18/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 15:37"]

Kyllä mun mielestäni kertoo ihmisestä jotain, jos lehdessä (MeNaiset tms.) pitää kuuluttaa, kuinka kuukaudessa menee kymppitonni kolmihenkisen perheen pyörittämiseen, ja ah kun on niin kätevää kun voi vain kävellä kauppaan eikä tarvitse kattoa paljonko mikäkin maksaa, ja voi ostaa ihan niin paljon kuin haluaa.

Tuntuu, että Kaisalla on just älyttömän huono itsetunto, kun jatkuvasti pitää lehdissä olla todistelemassa miten hyvin menee jne.

Hyvä ystäväni on erittäin menestynyt kiinteistönvälittäjä Hki:ssä, ja hänen mukaansa Kaisa nolaa kaikki Suomen kiinteistövälittäjät.

[/quote]

Ihan samaa sanoo mun kiinteistövälittäjäystävä :D Ja ei ole kateus kyseessä, vaan myötähäpeä.

Vierailija
19/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paakkanen on kohta 100 v ja bernerillä on suvun rahaa takana. ei voi verrata kumpaakaan kaisaan. luuletteko te, että kaisa itse meni ehdottamaan ohjelman tekoa? ei varmaan, vaan siihen nimenomaan haettiin värikästä persoonaa. kuka perkele jotain hiljaista "anteeks että olen olemassa" harmaahiirulaista jaksais katella?

musta ohjelma on oikein viihdyttävä, kiintiöhomolla höystettynä :)

Vierailija
20/38 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava mimmi!