Mikä on ihastuksesi etunimi?
Minä olen niin ihastunut Annaan. Mieletön ikävä ihastustani. Koskaan en voi ihastumisestani kertoa, eikä se varmaan edes voisi olla molemminpuolista.
Kommentit (65)
Kari <3 Vaikka tiedän ettei meillä ole tulevaisuutta. Hänellä on minua nuorempi vaimo, jota rakastaa ja lapsia. Minulla on vain idiootti mies ja hiipunut suhde.
Vierailija kirjoitti:
Tero
Mulla kanssa. Kerro hänestä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero
Hänen nimensä on Tero.
Juuso. Valitettavasti. Ei tunne samoin mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kari <3 Vaikka tiedän ettei meillä ole tulevaisuutta. Hänellä on minua nuorempi vaimo, jota rakastaa ja lapsia. Minulla on vain idiootti mies ja hiipunut suhde.
Ettei vaan olisi mun eno?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero
Hänen nimensä on Tero.
Tero Vaara. Vielä on kesää jäljellä.... Vielä voit löytää ystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero
Hänen nimensä on Tero.
Vau, käsittämätön yhteensattuma!
Nainen. Nimi alkaa äffällä. Ainut nainen elämässäni johon olen oikeasti ihastunut. Tämä tapahtui 90-luvulla, mutta pätee edelleen. Ja emme todellakaan ole yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi mun eno?
Enosi ikä?
Parasta ja huvittavinta, tai siis pahinta, tässä ihastuksessani on se etten edes tiedä hänen etunimeään. Tiedän hänen peli/käyttäjänimensä. Ollaan kuitenkin tavattu monta kertaa ja juteltu kaikenlaista, joten tiedän hänestä vaikka mitä muuta ja jopa hänen perheenjäseniensä nimiä. Hän kyllä tietää minun nimeni, oli päätellyt sen yhden toisen henkilön kanssa käydystä keskustelusta. Voi miksi en käyttänyt silloin tilaisuutta hyväkseni ja kysynyt hänen nimeään, se olisi ollut hyvä tilanne, vastaavia ei ole sen jälkeen tullut.
Janne, Jani ja Tero vie meidän muijat!!! Perkele jätkät.
Jani