Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vanha mies, joka valehtelet tinderissä ikääsi 10-20 vuotta nuoremmaksi

Vierailija
25.03.2019 |

Miksi teet sen? Kuvasta kuitenkin näkee, että viimeinen käyttöpäivä oli aikoja sitten?
T. Eilen tinderiin liittynyt nainen

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas laittavat vanhan tai photoshopatun kuvan.

Vierailija
2/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee, että 25v jätkän ja 45v patun välillä ei ole ulkonäöllisesti juuri mitään eroa :D Ei ne sitä itse tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei kyse ole vain siitä, että olut ja tupakka on tehnyt tehtävänsä? Kyllä niitä alle 30v luokkaa nelikymppisiltä näyttäviä katukuvassakin näkyy.

Vierailija
4/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettei kyse ole vain siitä, että olut ja tupakka on tehnyt tehtävänsä? Kyllä niitä alle 30v luokkaa nelikymppisiltä näyttäviä katukuvassakin näkyy.

Nimenomaan oli +40 vuotiaita, vaikka mulla on ikähaarukka 20-30-vuotta.

Vierailija
5/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle itsellesi realistinen ikähaarukka tuo 20-30 vuotta?

Vierailija
6/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin, ja vielä joskus menee läpi :)

Vierailija
7/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olen itse tuolta väliltä.

Vierailija
8/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki vanhat miehet tekee noin nykyään.

Ne ainakin redditissa uhittelee, että ne tekee sitä niin kauan kuin nuoret naiset yrittää vältellä niitä laittamalla noita ikärajoja.

Kai niillä heittää jotenkin päässä, kun niitä ei kukaan halua.

Vierailija
9/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuuden nimissä, koska naiset laittavat itsestään 10 vuotta vanhoja kuvia.

Vierailija
10/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopea se kirjoitti:

Aika sokea saa olla, jos ei ikäloppua huuhkajaa erota nuoresta uroosta.

Vierailija
11/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä nainen, joka kiristät, piikität, puristat ja meikkaat itseäsi nuoremmaksi.

Lopeta.

Et sä ketään kuseta.

Kureliivin narut aukea, niin kroppa leviää pitkin makkaria.

Vierailija
12/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on onko oma ikähaarukka realistinen, jos on rehellinen oman ikänsä suhteen? Jos 60v mies/nainen laittaa oman ikänsä rehellisesti ja ikähaarukaksi vaikka 28-20, niin silloinhan hän saa näkyviin vain 18-20v naisia/miehiä, joiden ikähaarukkaan hän mahtuu. Eikä siinä mitään vikaa. Vikaa on vasta siinä, jos tämä 60v mies/nainen valehtelee olevansa 35v voidakseen yrittää nuorempia antamalla heille valheellista tietoa itsestään.

Vierailija
13/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ainakin redditissa uhittelee, että ne tekee sitä niin kauan kuin nuoret naiset yrittää vältellä niitä laittamalla noita ikärajoja.

Siis mitä hemmettiä. Miksi nuoret naiset pitäisi pakottaa ottamaan mies, jota he eivät halua. Tuolla käytöksellä ajetaan naiset kokonaan pois tindereistä. Täytyy kai treffeillä alkaa kysyä henkkarit. 

Vierailija
14/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on onko oma ikähaarukka realistinen, jos on rehellinen oman ikänsä suhteen? Jos 60v mies/nainen laittaa oman ikänsä rehellisesti ja ikähaarukaksi vaikka 28-20, niin silloinhan hän saa näkyviin vain 18-20v naisia/miehiä, joiden ikähaarukkaan hän mahtuu. Eikä siinä mitään vikaa. Vikaa on vasta siinä, jos tämä 60v mies/nainen valehtelee olevansa 35v voidakseen yrittää nuorempia antamalla heille valheellista tietoa itsestään.

Oho, sattuipas näppäilyvirhe. 492

Vierailija
15/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hemmettiä. Miksi nuoret naiset pitäisi pakottaa ottamaan mies, jota he eivät halua. Tuolla käytöksellä ajetaan naiset kokonaan pois tindereistä. Täytyy kai treffeillä alkaa kysyä henkkarit. 

Jotkut on tosiaan erehtyneet treffeille asti noiden pappojen kanssa, jotka yrittää sitten kuulemma syyllistää, painostaa seksiä...

Ja monet niistä käyttää esim. poikiensa kuvia ominaan, ilmestyy sitten kurppana paikalle.

Vierailija
16/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas laittavat vanhan tai photoshopatun kuvan.

Kaikilla miehillä tuntuu olevan iän vanhoja nuoruuskuvia?  Ei voi ymmärtää tätä. 

Vierailija
17/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu naisia haittaavan, kun mies on tarpeeksi komea. Tein kerran feikkiprofiilin eräälle deittisaitille noin 5-kymppisen miehen kuvaa käyttäen. Epähuomiossa iäksi laitoin kuitenkin vain reilu 3-kymmentä. Parin tunnin aikana noin 10 tykkäystä 2 ja 3 -kymppisiltä.

Oli vissiin rikkaan näkönen setä.

Vierailija
18/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu naisia haittaavan, kun mies on tarpeeksi komea. Tein kerran feikkiprofiilin eräälle deittisaitille noin 5-kymppisen miehen kuvaa käyttäen. Epähuomiossa iäksi laitoin kuitenkin vain reilu 3-kymmentä. Parin tunnin aikana noin 10 tykkäystä 2 ja 3 -kymppisiltä.

Catfishingia ei lasketa.

Vierailija
19/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vissiin rikkaan näkönen setä.

Ei ollut, vaan feikkiprofiileita, joilla kalastetaan esim. se mies maksamaan nakukuvista, tai jopa seksistä.

Monet suomalaiset miehet ei tajua.

Vierailija
20/182 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopea se kirjoitti:

Luulet vaan. Olin kerran treffeillä yhden tuollaisen noin 15 vuotta ikänsä valehdelleen kanssa. Olin ihan järkyttynyt. En halunnut tavata uudelleen, mutta en kyllä saanut sanottua oikeaa syytä eli juuri tuota järkyttävää valehtelua. Lisäksi mies oli todella pappa. Kaljuuntuva, isovatsainen papparainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi