Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa

Vierailija
10.04.2013 |

Olen selkeästi ylipainoinen mammalomalainen. Tottakai haluaisin olla laihempi, mies tykkäisi ja minäkin varmasti tykkäisin. Silti eilenkin ihan pokkana söin kokonaisen suklaalevyn päivän aikana -eikä tuntunut missään! Muuta kun morkkiksena! Mikä vittu mua vaivaa kun en pysty edes normaalisti syömään ettei nyt ainakaan tulisi lisää kiloja! Joku kyllä välillä vituttaa mutta en oikein tiedosta olenko se minä itse vai joku muu.

Auttakaa ja antakaa neuvoja millä saisin oman pääni käännettyä ja alkaisin edes ruokaileen normaalisti! Vaikka kuitenkin haluaisin laihtua mutta en silti tee asian eteen mitään!

Olen kuitenkin elämäni aikana useamman kerran laihduttanut suht hyvin tuloksin mutta nyt lapsien myötä ym ym tuntuu ettei mulla ole aikaa eikä mahdollisuutta mihinkään. Mieskin vaan sanoo että mun pitää hankkia lastenhoitaja jos haluan johonkin mennä koska hän ei voi luvata että on töistä kotona tiettyyn aikaan esim.ilta puoliseiskan maissa jne jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautuminen?

Olisiko

Vierailija
2/3 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ihan vaan tosissaan ottaa itseään niskasta kiinni.

se voisi sinun tapauksessa auttaa -itsestä koko homma on kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot v****nut ja turhautunut. Ai mies ei pysty sitoutumaan perhe-elämään ja omiin lapsiinsa, että on tiettyyn aikaan kotona? Just. Mäkin vetäisin suklaalevyn ton kommentin jälkeen.. pakastimen kautta äijää otsaan. Nyt sovitte ne ajat jolloin sinä olet pois kotoa, ja mies on lastensa kanssa. Ei kotitöitä, jos kerran sä olet kotona päivät, vaan viettää aikaa lastensa kanssa. Ja sinä jumppaan yms. Siitä se lähtee, kun saat muutakin ajateltavaa kun perhekuviot.