Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa netissä ihastuvat miehet! Miksi moni ottaa netin niin tosissaan

Vierailija
25.03.2019 |

Näitä on nyt tullut useampia vastaan. Jutellaan chatissa tai facessa, tavataan kerran tai pari. Osan kanssa olen käynyt treffeillä ja joidenkin kanssa tavannut muissa kuvioissa. Pääosin tutustuminen kuitenkin on tapahtunut netissä.

Ymmärrän kyllä, että kiinnostusta ja pientä ihastustakin voi syntyä netissä. On sitä syntynyt minullekin. Mutta tutustuminen siellä on kuitenkin varsin yksipuolista. Tämä pätee silloinkin, vaikka tapaisi kerran tai pari livenäkin mutta lähinnä kuitenkin nettiympäristössä.

Näiden tuttavuuksien kanssa on sitten jossain vaiheessa käynyt ilmi, että mies on valtavan ihastunut, jopa rakastunut. Eräältä tunnustukset olivat sitä luokkaa ettei kukaan ole koskettanut häntä niin syvästi kuin minä jne. Tällainen olisi periaatteessa imartelevaa mutta se ahdistaa, kun tietää toisen tuntevan minua vain hyvin pintapuolisesti! Siis eihän netissä jaeta elämää, siellä näytetään itsestä vain osa. Keskustelunaiheet ovat usein hyvin kapeita. Juttu on siis niin, että nämä tyypit ovat ihastuneet vain johonkin unelmiensa mielikuvaan, eivät minuun ihmisenä! :( Sitten kun joku suunnilleen vannoo ikuista rakkautta niin kyllähän se ahdistaa.

Miksi netti-ihastus pitää ottaa725 niin tosissaan? :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta... mullakin on vuosien takaa tuttu, joka vieläkin yrittää netissä vaikka tietää minun olevan varattu. Ja ei siis vonkaa vain seksiä vaan on kuulemma ihastunut...

Vierailija
2/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua, vaikea suhtautua ihmiseen, jota ei välttämättä ole edes livenä nähnyt ja joka silti vannoo rakkautta. Vaikuttaa heti siltä että joko on tosi epätoivoinen tai haluaa heti seksiä. Kuitenkin somessa voi muodostaa itsestään millaisen kuvan ikinä haluaa, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaan oot niin ihana sexy nainen, että kukaan ei voi vastustaa. Tänhän halusit kuulla?

Vierailija
5/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miksi ihastutte netissä.

Vierailija
6/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa selittää, vaikka Olen itse tuota tehnyt. En kyllä enää sitä tekisi, joten kai se on kokemuksen puutetta.

Vierailija
7/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää, vaikka Olen itse tuota tehnyt. En kyllä enää sitä tekisi, joten kai se on kokemuksen puutetta.

Mitä ihan konkreettisesti teit? Miksi et tekisi enää?

Vierailija
8/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt humble brag taas. Ei muuta kuin heilautat tukkaasi omahyväisesti, tehtävä suoritettu.

Vierailija
9/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt kaltaisiisi kullinhärnääjiin elämäni aikana ihan livenä, enkä pitänyt toimintaa kovinkaan arvokkaana silloinkaan.

Yhtä vastenmieliseltä ja huonoitsetuntoiselta kuulostaa käytöksesi netissäkin.

Vierailija
10/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ihastunut nettituttuun. Joidenkin kanssa tuntee vain syvää yhteyttä.

Muhun taas on nyt kolme nettimiestä ihastunut. Yksi on käytännössä miespuolinen minä, toinen taas on maailman suloisin ja kolmas takaisi mulle vakaan loppuelämän.

Vierailija
11/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vaan oot niin ihana sexy nainen, että kukaan ei voi vastustaa. Tänhän halusit kuulla?

No tää oli jo aika kaukaa haettua :D olet kuin piru lukemassa raamattua.

Vaikutat tosi katkeralta. Katkera ja kateellinen ihminen luulee aina muiden olevan itseään täynnä ja kehuskelevan itseään, vaikka eivät niin tekisikään.

Vierailija
12/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanani tuota pohdin ja ellei nimenomaisesti ohjelmoi itseään toimimaan toisin, johtunee siitä, että kommunikaatio on niin paljon infromaatiorikkaampaa kuin live-elämässä. Parissa viikossa kirjoittelua voi tulla saman verran informaatiota kuin muutaman kuukauden tapailussa.

Vierailija
13/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat todellisia romanttikoja, jotka esittää realisteja yhteiskunnan pakon sanelemana.

Naiset taas niitä realisteja, jotka esittää romantikkoja.

Bitter pill.

Vierailija
14/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihastuu sekunnissa ja nainen tarvitsee noin 15 tapaamista ennen kuin tuntee mitään. Sitä on miehenä oleminen. Jos et tunne mitään tunteita niin et ole mies. Miehen pitää rakastua, koska se on koodattu miehen dnahan lisääntymisen takia. Miehen pitää táppaa kun valtio niin pyytää. Miehen pitää hillitä raivoaan. Miehen pitää kestää kipua. Miehen elämä on tunteiden vuoristorataa.

Miten sä voit kieltää ja pahastua jos minä ihastun ja rakastun sinuun?

Vierailija
15/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihan konkreettisesti teit? Miksi et tekisi enää?

Avauduin just tekstareissa ja se ei toimi sellaisessa kommunikaatiossa, kun ei näe ilmeitä. Se oli liian helppoa ja epäluonnollista.

Vierailija
16/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Karttelen somea tästä syystä. Jatkuvasti joku utelee ja inkuttaa jotain. Ystävä voin olla.

Vierailija
17/17 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyutyur kirjoitti:

Kevyt humble brag taas. Ei muuta kuin heilautat tukkaasi omahyväisesti, tehtävä suoritettu.

Siis mitä nää kommentit on? Tulee mieleen että näille itselleen ei ole käynyt vastaavaa ja kuvitellaan että siinä on jotain hienoa kun pystyy tekemään vaikutuksen mieheen netissä. Siihen ei paljon vaadita! Miehen mielikuvitus hoitaa suurimman osan viehättymisestä. Itselleni käynyt myös näin, että miehet ihastuu netissä kirjoituksiini mutta kun tavataan pettymys on heillä melkoinen. En näe aloituksessa mitään itsensä jalustalle korottamista. Itseäni ärsyttää aivan sama ilmiö. Olis joskus kiva löytää kumppani.