Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä todiste että naiset eipä pidä isoista alapäistä.

Vierailija
09.04.2013 |

Mies saa olla pitkä,penis ei suuri!Kiteytettynä naiset suosivat jyrkempää olkapäiden ja lantion suhdetta sekä keskimääräistä pidempiä miehiä, mutta eivät kovin äärimmäisen kokoista penistä.Isomunaiset miehet ei tajua että yhdyntä sattuu.Mikään asento ei tunnu hyvältä.Sääliksi käy sellaisia uskovaisia vaimoja jotka joutuu makaamaan isomunaisen miehen kanssa pakosta.Tätähän ei moni myönnä miksi pihtaa seksissä.Turha ihmetellä syytä jos alapää ei sovi yhteen.Olen saanut orgasmeja vain pienimunaisten/keskikokoisten miesten kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jälkikäteen harmittaa eniten että orgasmit on harvassa nykyään.Hyvä seksikumppani katosi ja tilalle on tullut karmeita tapauksia.Saa odottaa nyt vuosia ennen kuin löytää just täydellisen miehen.Katselen kyllä nuoria uroksia koko ajan.Jos vaan joku tykkäisi minusta.

Vierailija
2/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 19:21"]

Mies saa olla pitkä,penis ei suuri!Kiteytettynä naiset suosivat jyrkempää olkapäiden ja lantion suhdetta sekä keskimääräistä pidempiä miehiä, mutta eivät kovin äärimmäisen kokoista penistä.Isomunaiset miehet ei tajua että yhdyntä sattuu.Mikään asento ei tunnu hyvältä.Sääliksi käy sellaisia uskovaisia vaimoja jotka joutuu makaamaan isomunaisen miehen kanssa pakosta.Tätähän ei moni myönnä miksi pihtaa seksissä.Turha ihmetellä syytä jos alapää ei sovi yhteen.Olen saanut orgasmeja vain pienimunaisten/keskikokoisten miesten kanssa.

[/quote]

Toistele sinä tuota vain itsellesi, niin ehkä alat uskoa siihen itsekin ja lopulta lakkaa harmittamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian iso ei ole minustakaan hyvä, enkä saa sitä keskikokoista miestäni uskomaan millään, se vaan paasaa (varsinkin humalassa) että *** haluaa kuitenki isoa neekeri kullia. minä en a. usko siihen ollenkaan että musta on valkoista yleisesti isompi, väitän sen olevan henkilökohtaisempaa ja b. en todellakaan ole sitä mieltä että mitä isompi sen parempi ja c. sanokaa vaan rasistiksi mutta ajatus tummaihoisesta miehestä ällöttääkin, naiset ovat ihan kivoja katsella, jotenkin se musta muna, yök ei kiitos mulle..

Vierailija
4/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tämä nelonen jonkun laulun sanat?

Vierailija
5/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeli saa olla pieni, mutta sen pitää olla nätti.

mummo Oulusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi