Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hauskaa olette askarrelleet miehen kanssa tyhjistä oluttölkeistä?

Vierailija
09.04.2013 |

Nyt ois hyvät ideat tervetulleita! Ajattelin houkutella miehen pois tietsikan äärestä tekemällä hänen kanssaan jotain hauskaa, ja tää askartelu on sitten meidän juttu. Tulee oltua vähän enemmän läsnä ja kuunneltua rauhassa miehen tarinoita päivän kulusta. Jospa miehellä vähän samalla sorminäppäryyskin paranisi.

Tähän mennessä ollaan askarreltu pärinälätkä miehen polkupyörään (ei saa moottoripyörää ennen kuin täyttää 50. Onneksi vähän lohduttaa, kun polkupyörästä saa sentään komean pärinän aikaiseksi, niin malttaa odottaa ;). Lisäksi mies tekaisi noista tölkin avausvetimistä mulle ihanat korvakorut, joita on töissäkin ihasteltu.

Joten kertokaapa mitä askartelua muut olette keksineet oman hanipumpelimussukan kanssa iltojen iloksi! 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettilevyä hommaat, ja voitte sitten askarrella jääkaappiin mieleisen näköisiä magneetteja vaikka oluttölkeistä, lehdistä yms.

Vierailija
62/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kerran askarteltiin miehen kanssa oluttölkistä 20 sentin kolikko. Se oli tosi jännää, kun se tölkki laitettiin ensi sellaseen jännään laitteeseen kaupassa ja muuttu siellä ensin paperin palaksi ja sitten kassalla se paperin pala muuttu kolikoksi. Mies tiesi ton jutun etukäteen ja näytti mulle. En mä olis muuten hokannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia jos teidän miehet malttaa askarrella. Ollaan mekin yritetty oluttölkkiaskartelua, mutta ei se onnistu kun mies on niin levoton. Juo ensin ne oluet ja sitten riehaantuu ja alkaa lähellennä, vaikka yritän että irti, irti, nyt tehdään tuikkukippo! Anoppi sanoi, että läpsäise sitä sanomalehdellä niin se rauhoittuis. Mut en tiedä, vähän pahalta sekin tuntuu. Oma mies kuitenkin. Jospa se iän myötä rauhoittuis.

Vierailija
64/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 16:34"]

me kerran askarteltiin miehen kanssa oluttölkistä 20 sentin kolikko. Se oli tosi jännää, kun se tölkki laitettiin ensi sellaseen jännään laitteeseen kaupassa ja muuttu siellä ensin paperin palaksi ja sitten kassalla se paperin pala muuttu kolikoksi. Mies tiesi ton jutun etukäteen ja näytti mulle. En mä olis muuten hokannu.

[/quote] päivän naurut, kiitos!!!!!

Vierailija
66/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen tuulikello oluttölkeistä olis iiihana.

Vierailija
67/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisokinpidikkeen.

Vierailija
68/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näki riemurasiassa joskus talon joka oli vuorattu kokonaan tölkeillä. Yrittää nyt kerätä niitä tölkkejä että pääisi vuoraamaan meidänkin talon. Oon yrittänyt sanoa, että varmaan hei sun ei tartte ensin niitä kaikkia tölkkejä tyhjentää, vaan voitais aloitella näillä jotka meillä jo on...mutta kuulemma se menee niin, että ensin pitää juoda tyhjäksi ne 20 000 tölkkiä, ja sitten rykästä yks kesäinen lauantai ne tähän mökin seinään. Kaippa se tietää sitten että niin se menee, minä en näistä rakennushommista niin ymmärrä. 

Vierailija
69/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä! Jos tekee tuulikellon vaikka Pirkka-oluttölkeistä, niin onko se ihan wt-kamaa? Tuohon kuistille ajattelin ja se kyllä siitä ohikulkijoille näkyy. Että kannattaisko satsata vähän tyyriimpään? Mikä olis hieno tyylikäs merkki?