Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hauskaa olette askarrelleet miehen kanssa tyhjistä oluttölkeistä?

Vierailija
09.04.2013 |

Nyt ois hyvät ideat tervetulleita! Ajattelin houkutella miehen pois tietsikan äärestä tekemällä hänen kanssaan jotain hauskaa, ja tää askartelu on sitten meidän juttu. Tulee oltua vähän enemmän läsnä ja kuunneltua rauhassa miehen tarinoita päivän kulusta. Jospa miehellä vähän samalla sorminäppäryyskin paranisi.

Tähän mennessä ollaan askarreltu pärinälätkä miehen polkupyörään (ei saa moottoripyörää ennen kuin täyttää 50. Onneksi vähän lohduttaa, kun polkupyörästä saa sentään komean pärinän aikaiseksi, niin malttaa odottaa ;). Lisäksi mies tekaisi noista tölkin avausvetimistä mulle ihanat korvakorut, joita on töissäkin ihasteltu.

Joten kertokaapa mitä askartelua muut olette keksineet oman hanipumpelimussukan kanssa iltojen iloksi! 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 15:41"]

Nyt ois hyvät ideat tervetulleita! Ajattelin houkutella miehen pois tietsikan äärestä tekemällä hänen kanssaan jotain hauskaa, ja tää askartelu on sitten meidän juttu. Tulee oltua vähän enemmän läsnä ja kuunneltua rauhassa miehen tarinoita päivän kulusta. Jospa miehellä vähän samalla sorminäppäryyskin paranisi.

Tähän mennessä ollaan askarreltu pärinälätkä miehen polkupyörään (ei saa moottoripyörää ennen kuin täyttää 50. Onneksi vähän lohduttaa, kun polkupyörästä saa sentään komean pärinän aikaiseksi, niin malttaa odottaa ;). Lisäksi mies tekaisi noista tölkin avausvetimistä mulle ihanat korvakorut, joita on töissäkin ihasteltu.

Joten kertokaapa mitä askartelua muut olette keksineet oman hanipumpelimussukan kanssa iltojen iloksi! 

[/quote]

Lapsille rumpupatteristo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni teki tälkeistä jäätelötikkuja ja kahvipaketteja. 

Vierailija
44/69 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 21:28"]

mulla on ongelmana etten pysty juomaan kuin pullo olutta,tölkki tavara ei vaan mene alas,siinä on niin paha metallin maku,mitä noista pulloista pystyisi askartelemaan kuin kynttilän jalkoja?? onneksi ulkomaalaisissa oluissa on vihreitä pulloja.

[/quote]

Jos asuu esim. rivitalossa, niin voit tehdä pulloista kivan kuusiaidan naapurin rajalle.

http://media-cache-ec5.pinterest.com/550x/f9/b9/ba/f9b9bad62630a850d3b0f9853d8c9d25.jpg

Vierailija
45/69 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan yrittänyt tehdä jotain seinätaidetyyppistä tölkeistä miehen kanssa? Mua kiinnostaisi, mutta miten ne saa riittävän litteiks? 

Kuulin että joku olis tehnyt seinäraanun tyyppisen jutun, mutta mietityttää miten siihen sais riittävästi eri värejä. 

Meillä on ongelmana, kun mies on tykästynyt vain yhteen olueeseen. Sis ei suostu ensin juomaan ja sitten askartelemaan esim lapparin tölkeistä mitään. Karhun tölkkejä kun vaan on niin tulee hirvee tummia askarteluja, kun on vaan punasta ja mustaa ja karhun kuva. Alkaa se karhu jo tökkiä. Miten laajentaa miehen repertuaaria siis?

nimimerkillä kauhu joka paikassa

Vierailija
46/69 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 13:43"]

Onko kukaan yrittänyt tehdä jotain seinätaidetyyppistä tölkeistä miehen kanssa? Mua kiinnostaisi, mutta miten ne saa riittävän litteiks? 

Kuulin että joku olis tehnyt seinäraanun tyyppisen jutun, mutta mietityttää miten siihen sais riittävästi eri värejä. 

Meillä on ongelmana, kun mies on tykästynyt vain yhteen olueeseen. Sis ei suostu ensin juomaan ja sitten askartelemaan esim lapparin tölkeistä mitään. Karhun tölkkejä kun vaan on niin tulee hirvee tummia askarteluja, kun on vaan punasta ja mustaa ja karhun kuva. Alkaa se karhu jo tökkiä. Miten laajentaa miehen repertuaaria siis?

nimimerkillä kauhu joka paikassa

[/quote]

Voi kauhea, tuo on tosiaan ongelma. Miten saada mies juomaan olvia tai lapparia, eikä pirkkakaan ole oikein suosikki. Ehkä pitää hankkia rakastaja, jospa siltä saisi sitten ne tölkit joita ei omalta saa.

Vierailija
47/69 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö tähän nyt se, että laitetaan ne tölkit futon-patjan alle ja hypitään päällä?

Vierailija
48/69 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vauva-palstalta, että trikoinen tähtipipo on wt-kamaa, joten askartelimme mieheni kanssa tuulta pitävät hatut niistä mäyräkoiran kuorista. Hieman meni nyt ot, koska emme käyttäneet tölkkejä askarteluun.

Vierailija
49/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö, minusta ois niin ihanaa nähä Glorian Koti- lehdessä täysin valkoinen koti, jossa kirjahyllyttömän olohuoneen seinällä ois kunnon Karjala-kokoelma. Siis oikeasti, tulisin niin hyvälle tuulelle. :)

Vierailija
50/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai te käytte teuvolassa miehen kanssa? Ootko ottanut asian siellä esille? Minä otin ja terkkari sanoi, että lisää reeniä vaan, niin kyllä se siitä. Ja niin kävi, muutama vuosi siinä sinnikkäästi, ja yhtäkkiä se oli siinä; uskomaton tölkistä taiteltu origami. Tuli tuosta noin vain. Joten tsemppiä hei. :)

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 12:52"]

Mun mies ei suostu ottamaan oikein askarteluohjeita vastaan. =( Siis mä en tiedä mikä siinä on, mutta ei se vaan jotenkin osaa. Siis musta tuntuu ettei sen sorminäppäryydessä ole mitään vikaa, kun oluttölkin se osaa tyhjentää todella näppärästi ja nopeasti. Jopa yhdellä kädellä tai hampailla aukasee. 

Mutta sitten kun pitäisi alkaa askarrella oikeasti jotakin  niin se vaan yrittää sieltä tyhjästä tölkistä ryystää ja alkaa hirvee kiukuttelu, kun ei ole enää. Ihan kuin se ei ymmärtäisi, että se olut loppui ja nyt pitäisi tehdä muuta. Se niinkun jumittaa siihen juomiseen vaan. Voiko se olla jotain neurologista?? 

Mä en oikeesti tiedä liittyykö tämä ikäkauteen (täytti just 38) vai onko se vaan, että ihan kaikilla miehillä ei ole taipumusta askarteluun. On jotenkin epäonnistunut olo kun kannan sille kaupasta olutta koko ajan, mutta ei ne askartelut etene. Kaupan tuttu rouvakin katsoo mua vähän silleen säälien kun samoja tölkkejä ladon palautukseen ja uutta tilalle. Eikä ikinä ole mitään konkreettista näyttää että tämmösen hienon se Olli osasi tehdä. 

Mua on alkanut huolestuttaa että entäs jos se ei ikinä opi askartelemaan niistä tölkeistä mitään. Juo vaan. 

Mutta rakas se on silti, vaikka ei osais.

[/quote]

Vierailija
51/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te jotenkin niin dingelidong täällä.

Vierailija
52/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan askarreltu Foster's-tölkeistä peräkärry. Se on tosi nätin sininen ja ollaan tosi tyytyväisiä siihen. Renkaat vähän tuppaa kolisemaan mutta ei se meitä haittaa.

Nyt ollaan luvattu askarrella naapureille mönkijä, saa nähdä, tuliko luvattua liikaa kun siihen menee aika monta tölkkiä. Onneksi mies on insinööri niin ossaa sen moottorinkin pykätä ilman ohjeita.

Vierailija
53/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan kamalan paljon miettinyt sitä, kun meidän Pekka ei vaan minusta ole oikein kehittynyt ikäisekseen (38v). Tää on ihan kamalaa, ja mä rakastan sitä tosi paljon, mutta kun kuitenkin jotenkin hävettää se, ettei se vaan ole kovin näppärä. Voi olla, että vika on minussa, en ole oikeaan aikaan aloittanut noita askarteluja. Mutta kun ei sen kanssa voi. Säheltää ja saa haavan sormeensa - ihan jo vaikka oluttölkin avatessaan (ihanaa, että näin anonyymisti voi tästä avautua täällä). Olen miettinyt, että pitäisikö puhua neuvolassa tuosta. Olisiko jotakin terapiaa mahdollista saada?

Vierailija
54/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 19:47"]

Mä olen ihan kamalan paljon miettinyt sitä, kun meidän Pekka ei vaan minusta ole oikein kehittynyt ikäisekseen (38v). Tää on ihan kamalaa, ja mä rakastan sitä tosi paljon, mutta kun kuitenkin jotenkin hävettää se, ettei se vaan ole kovin näppärä. Voi olla, että vika on minussa, en ole oikeaan aikaan aloittanut noita askarteluja. Mutta kun ei sen kanssa voi. Säheltää ja saa haavan sormeensa - ihan jo vaikka oluttölkin avatessaan (ihanaa, että näin anonyymisti voi tästä avautua täällä). Olen miettinyt, että pitäisikö puhua neuvolassa tuosta. Olisiko jotakin terapiaa mahdollista saada?

[/quote]

Ei kai se nyt tölkkiä avatessa voi haavaa saada. Pullo olis eri asia, jos ei ole kunnon avaajaa. Mutta tölkki! Kaverit saattaa ruveta kiusaamaan, jos ei se osaa edes sitä tehdä, ja toi tölkkien avaaminen on suht yleinen harrastus ja ajanviete tuossa ikäluokassa.

Kyllä sun täytyy nyt vaikka pakottaa se oppimaan tuo taito. Sääliksi käy, jos et hoida velvollisuuksiasi harjoittaa niin kauan että onnistuu.

Vierailija
55/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on oikein diplomi-insinööri ja siksi taitava rakentamaan kaikennäköistä. Nytkin rakensi tyhjistä oluttolkeistä n.30 cm korkean tornin.

Tuohon ei moni mies pystykkään, naisista puhumattakaan. Pyh.

Vierailija
56/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:48"]

Mieheni on oikein diplomi-insinööri ja siksi taitava rakentamaan kaikennäköistä. Nytkin rakensi tyhjistä oluttolkeistä n.30 cm korkean tornin.

[/quote]

Meidän 1-vuotias pystyy tuohon. Ja osaa muuten lukea kans, "koff", "olvi" ja "kaljala".

Vierailija
57/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:48"]

[/quote]

ompas tornilla mittaa, kertakaikkiaan

Vierailija
58/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä nuo työt haittaa harrastuksia. :( Ei se reppana ennätä juomaan niin paljon, että saatais materiaalia askarteluun. Mä olen toivonut jo vuoden verran että saisin maton eteiseen, punaisen ja karhukuvioisen, mutta kun ei niin ei. :( On se raukka yrittänyt töissäkin aina tauoilla tyhjätä niitä tölkkejä, mutta uskokaa tai älkää, pomo oli VIHAINEN!!! Luulis että se ilahduttais ja antais miehestä vaan hyvän kuvan kun käyttää tauotkin hyödyksi askartelumatskua keräten eikä vaan notku kännykkä (tai jotain vielä pahempaa...) kourassa niin kuin muut ikäisensä...

Vierailija
59/69 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö teidän vaimoina hieman auttaa tuossa harrastemateriaalin tyhjennyksessä ja valinnassa?? esim. virossa on hienoja alecoc ja saku tölkkejä, ehkä sekaan mahtuu joku dynamite ja lonkero tölkki?? muutama satanen vielä matkarahaa mukaan tai voitte oikein palkata matkaoppaan miehelle,tuossa linkki.

http://www.voodi.ee/ee.php/naine_meest

Vierailija
60/69 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ärsyttää ap:n kaltaiset tyypit, jotka höösää sen miehen ympärillä koko ajan. Siksi mun mies just on päivät töissä ettei mun just tarvi sen kanssa askarrella. Ihan normaaleja miehiä silläkin lailla kasvaa.

Ap on just niitä joiden miehet nukkuu samassa sängyssäkin vuosikausia eikä vieroitu pullosta ikinä, kun ei haluta mitään kieltää ettei miehelle tuu paha mieli.