Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyyssuhteita tulee ja menee, niinkö se on?

Vierailija
09.04.2013 |

Olen vähän pettynyt kun olen huomannut, että suhteet tiettyihin ihmisiin ovat pinnallisia ja olemattomia, että minusta ei haluttu enempää kuin seuraa elokuviin tai konserttiin, ei muuta. Peruin yhden menon sanoen, että olen ollut tosi väsynyt enkä nyt jaksa... sen jälkeen kukaan tästä porukasta ei ole ottanut yhteyttä tai kysynyt edes Facebookissa että miten voin.

En jaksa tätä. En oikeasti ole mikään riiippuva ja roikkuva tyyppi, mutta sellainen joka kaipaisi jotain syvyyttä ihmisuhteisiin, muutakin kuin hyvää läppää ja joojoo-juttelua miehistä ja lapsista. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan. Suurin osa ihmissuhteista on tosiaankin pinnallisia, ja suurin osa ihmisistä myös. Paras hyväksyä tosiasiat. Tosi hyvä tuuri pitää olla jos löytää elämäänsä viisaita, ymmärtäväisiä ja luotettavia ihmisiä, jotka pysyvät rinnalla vuosien läpi.

Vierailija
2/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on erilaisia. Toiset kaipaa syviä ihmissuhteita, toiset ei. Harmi että et ole löytänyt kaltaistasi hyväksi ystäväksi! Itse olen niitä jotka ei aikuisena ole kaivanneet enää mitään sydänystäviä, vaan riittää ihan arkipäivän tutut. Jotenkin ei ruuhkavuosien keskellä jaksaisikaan enempää kuin heittää pintapuolista läppää joskus kun sattuu tuttuja näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin elän nyt ruuhkavuosia, ja tuttuja on kyllä elämäntilanteesta johtuen ihan kivasti. Mutta jotenkin pelkään että kun nämä pikkulapsivuodet on ohi, jään yksin. Sitten kun olisi todella aikaa myös ystäville, niitä ei enää ole. 

ap

Vierailija
4/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Luovu toivosta.

Vierailija
5/5 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se vähän on. Ystävyyssuhteet muuttuvat vuosien mittaan. Vaikka kurjaltahan se aina tuntuu, jos huomaa ettei saakaan ystävältä sitä, mitä odotti (ja mitä on itse antanut).

Pettymyksistä pääsee yli, ja jonakin päivänä sitä löytää aina uusia kavereita. Tai lähenee entisten, jo etääntyneiden kavereidensa kanssa.