Onko täällä av:llä ja ylipäätään somessa käynnissä joku kilpailu, kuka osaa olla vittumaisin ihminen toisille ja loukata syvimmin?
Ja saatteko siitä jotain tyydytystä? Vai onko vain niin että fiksut ja kivat ihmiset kyllästyy tähän paskaan ja katkerimmat luuserit jää jäljelle?
Kommentit (11)
Kyllä se tosiaan vaikuttaa siltä, että ihmiset purkaa pahaa oloa keskustelupalstoilla ja somessa. Mitään resilienssiä ei tunnu olevan: jos jollain elämän osa-alueella menee huonosti tai on haasteita, se paha olo puretaan esim tänne ja haukutaan tuntemattomia.
Mä löysin tälle alustalle koronan astuttua elämiimme ja silloinkin oli tälläistä, että kuinka pitkä se kilpailu on?
Mikä sinun kokemus oli sitten? Avaa vähän? Jos normielämästä saapuu AV lle on kyyti aikamoista pomppua. Tämä ei ole normaaliympäristö vaan seassa on autisteja ja psykoja ja luonnehäiriöisiä ja vaan 1% normaaleja.
Ota asenne että tiedostat tämän niin et pety niin hirveästi. Tottua ei tarvitsekaan.
Jos tämä on kilpailu, kuka johtaa?
Vierailija kirjoitti:
Itsehän vittuilen täällä vain niille jotka itse vittuilee muille. Se on täysin eettistä. Kiusaan vain kiusaajia ja samalla saan hioa verbaalista miekkaani.
Nimimerkki entinen koulukiusattu kertoo, jos olisin silloin oivaltanut, niin olisin sanonut sillai terävästi takaisin. No se on nyt myöhäistä, kun peruskoulusta on kulunut 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän vittuilen täällä vain niille jotka itse vittuilee muille. Se on täysin eettistä. Kiusaan vain kiusaajia ja samalla saan hioa verbaalista miekkaani.
Olet oikea Mahatma Gandhi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on kilpailu, kuka johtaa?
Minä. *punastuu ujosti*
Toisaalta kovan koulutuksen saaneet ylisläiset ovat minuakin törkeämpiä ja härskimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun kokemus oli sitten? Avaa vähän? Jos normielämästä saapuu AV lle on kyyti aikamoista pomppua. Tämä ei ole normaaliympäristö vaan seassa on autisteja ja psykoja ja luonnehäiriöisiä ja vaan 1% normaaleja.
Ota asenne että tiedostat tämän niin et pety niin hirveästi. Tottua ei tarvitsekaan.
Ei ole mitään yksittäistä kokemusta, vaan ylipäätään someja seuranneena alkaa täysin kyllästyttää tämä jatkuva toisten haukkuminen. Siksi pohdin. Tuntuu että menee vaan sairaammaksi jos mahdollista. Toiset kilpailee siitä kuka on täydellisin ihminen ja tuovat omaa erinomaisuuttaan esille, toiset (tai jopa nuo samat ihmiset) siitä kuka sanoo loukkaavammin.
Ap
Otin viestisi talteen.