Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsetko lastenhoitajaa SEINÄJOELLA ?

09.04.2013 |

Heippa ! 
Olen kesäkuussa 18vuotta täyttävä tällä hetkellä toisen vuoden lähihoitajaopiskelija. Aloitan ensi vuonna lasten- ja nuorten hoidon- ja kasvatuksen koulutusohjelmassa ja valmistun vuonna 2014. 
Lastenhoidosta kokemusta on paljon ja olenkin hoitanut lapsia monissa perheissä jo melkein 3vuoden ajan. Lisäksi olen opiskelujeni puitteissa ollut työharjoittelussa päiväkodissa 6viikkoa. Perheissä olen hoitanut alle vuoden ikäisistä lapsista 9vuotiaisiin asti ja tämän lisäksi valmennan viikoittain 7-9vuotiaita tyttöjä. 

Olen käynyt myös ensiapu 1 kurssin ja siivous ja ruoanlaitto tarvittaessa onnistuu. 

Olen ollut myös tässä kevään aikana työssäoppimassa ulkomailla kuukauden lasten parissa. Pystyn työskentelemään Huhtikuun puolestavälistä alkaen mihin vuorokaudenaikaan tahansa.

Palkkatoiveeni on ollut aina vähän lasten määrästä ja iästä riippuen 6-10e, mutta se on neuvoteltavissa. 

Asun Seinäjoella n. 2km päässä keskustasta. 
Jos yhtään kiinnostuit, sähköpostia voit laittaa Jossu95_@hotmail.com (annan sitä kautta toisen sähköpostin) tai puh. 050-5716348.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla