Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi voi sentään.Tässä taas nähdään kuinka tärkeitä isovanhemmat ovat.

Vierailija
09.04.2013 |

Älkää hankkiko lapsia ollenkaan jos niiltä puuttuu kaikki neljä isovanhempaa.Lapset on aika yksinäisiä kyllä koska sellaisia vara-mummoja on vaikea löytää.Vaikka oikea mummo istuisi pyörätuolissa omassa kodissaan,on sekin parempi kuin ei mummoa ollenkaan.En ymmärrä tilannetta joissa hankitaan liian vanhana lapsia ja sitten seuraavana vuonna pappa heittää veivinsä.Se oli papan menoa.Lapset kuuluu hankkia nuorena niin että isovanhemmat on läsnä.En suosittele kenelläkään lasten tekoa yli 45-vuotiaana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän aivopieru. Tiesitkö, että joillakin vanhemmat ovat voineet kuolla ennenaikaisesti? Vaikkapa tapaturman tai sairauden takia jo lapsen ollessa pieni.

Vierailija
2/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankimme lapset nuorina. Alle 30v iässä. Mutta toiset isovanhemmat ovat jo ehtineet eläkkeelle ja huonompaan kuntoon :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne lapset hankkisi kuinka nuorena niin toiset nyt vaan kuolee nuorena. Eli vaikka teet lapset 14-vuotiaana niin et takaa niille neljää isovanhempaa.

Vierailija
4/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka lapsella olisi nuoria ja hyväkuntoisia isovanhempia, heitä eivät välttämättä lapsenlapset kiinnosta, he voivat asua kaukana jne...

Vierailija
5/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai jos on jo suvussa tapana saada lapset suht nuorina alle 30v niin seuraavat sukupolvet jäljittelee tapaa.Kyllä silloin saattaa olla elossa jo isoäitikin.

Vierailija
6/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?! 

Meillä kaikki isovanhemmat elossa, mutta eivät kuitenkaan ole aktiivisena lapsen elämässä. Pitäisikö pakottaa käymään useammin?! Aina silloin harvoin kun nähdään niin on kivaa ja varmasti lapsi tykkäisi jos isovanhemmat kävisivät useammin, mutta näillä mennään!

Vierailija
7/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kuule että koulukodissa asunut narsisti miniä saastuttaa oikean ydinperheen välejä oikein huolella.Haukkuu tädin narskuksi selän takana,jättää kutsumatta kotiinsa jne.Tätä se on just näiden sekopäiden kohdalla.

Vierailija
8/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis miniästä eroon,vinkkejä jakoon?!

Vierailija
9/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP:n mukaan nuorena vanhempansa menettänyt ei saa hankkia lapsia. Tää olis pitänyt kertoa mm. mun luokkakaverille, joka menetti molemmat vanhempansa ennen täysi-ikäisyyttä.

Vierailija
10/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 10:58"]

Vaikka ne lapset hankkisi kuinka nuorena niin toiset nyt vaan kuolee nuorena. Eli vaikka teet lapset 14-vuotiaana niin et takaa niille neljää isovanhempaa.

[/quote]

Näinhän se on! Ja menee välillä toisinkin päin: saimme esikoisemme kolmikymppisinä ja lapsella oli silloin  4 isovanhempaa ja 4 isoisovanhempaa. 

Vierailija
11/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lapseni 25- ja 27-vuotiaina ja heidän isovanhempansa minun puoleltani ovat kuolleet. Enpäs osannut olla asialla 16-vuotiaana!

Vierailija
12/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt unohtui se pointti. Missä nähdään? Mun lapsille täti ja vanhemmat serkut on myös tosi tärkeitä. Ei siis saa tehdä lapsia jos molemmat vanhemmat on ainokaisia tai välit sisaruksiin huonot. 

Vierailija
13/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Meille tärkeimmät tukiverkot on tuttavaperheet.Hoidan tänäänkin kahta eri lasta.

Vierailija
14/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa.. siinä se on taas oikea totuuden torvi liikkeellä. Eli meidän olisi pitänyt tietää etukäteen että molemmat mummot aikoo heitätä veivinsä syöpään 56 vuotiaana, mun isä tekee itsemurhan 36 vuotiaana (kun mä oon 16) ja toinen vaari sai sydänkohtauksen ja kuoli alle 70:nä. Ilman mitään varoitusta iski tuo kohtaus. Kuopus oli silloin 3v. Mutta siis ehdottomasti, vastuttomia vanhempiahan tässä ollaan, oikeassa olet.

Vierailija
15/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmasti provo, mutta vastataanpas nyt silti. Minun äitini synnytti minut ollessaan 22-vuotias ja isäni ollessa 24-vuotias. Isäni isä oli jo kuollut syntyessäni ja äitini isä menehtyi minun ollessani vain 3-vuotias. Molemmat mummoni olen menettänyt alle 8-vuotiaana. Joten ei se vanhempien ikä tässä ratkaiseva tekijä ole. Enkä minä ole oikeastaan koskaan kaivannut isovanhempia elämääni. Mulle on riittänyt ihan hyvin omat vanhempani ja muut sukulaiset.

Vierailija
16/16 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli ollessani 13-vuotias. Siihen taisi tyssätä mun lapsihaaveet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän