Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä dödö (tmv.) auttaisi voimakkaaseen kainalohikoiluun?

Vierailija
09.04.2013 |

Markettikamat (mukaanlukien se rexonan uusi stick) ei toimi, yhtä tyhjän kanssa. Apteekista olen nyt kokeillut yhtä (joku Tri....?) mutta sekin päästää läpi.

En hikoile muuten, mutta kainalot on stressimärät. Onko mitään tehokkaampaa keinoa ja ylipäätään onko reseptilläkään mitään järeää saatavilla?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilit varmaan Triple drytä, se toimi minulla vain hetken, mutta kohta alkoi taas hiki valua läpi. Absolut torr on toiminut minulla, mutta aikamoista myrkkyä se on. Kirvelee heti, jos iho vähänkin rikki, joten lopetin käytön. Voi käyttää myös käsiin ja jalkoihin. Mä oon nyt vaan tyytynyt sitten siihen, että kainalot hikoilee. Hiki ei onneksi haise ja käytän löysiä/tummia vaatteita :S Ilmeisesti on vielä joku tehokkaampikin versio, käy apteekissa kyselemässä eri vaihtoehtoja.

Vierailija
2/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr apteekista toimii mulla. Kainaloiden on tosiaan sitten oltava ehjät ja täysin kuivat ennen laittoa. Ja karvojen ajelusta muutama päivä, näitä noudattamalla ei ole kirvellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bats on parasta mitä oon löytäny. TODELLA tehokasta eikä ärsytä mun herkkää ihoa. 

Saa apteekista.

Vierailija
4/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entä jos hikoilee niin mitä siitä? olen huomaannut jos alkaa kyttämään niitä dödöjä niin hikoilee vielä enemmän ja se aine joka toimi ei enää toimikaan. sehän on normaalia että hikoilee. hiessä on feromoneja, hormoneja, miehet villiintyvät niistä, kokeilkaa, googlatkaa aiheesta, hiki on se miesmagneetti:) esim. bordellin viettelijättäret ja vakoilijaviettelijättäret käyttivät feromoninsa aromin se oli se paras viettelemään kundin, kuten esim sipaistiin suihkun jälkeen intiimin eritysnesteen vähän korvan taakse. en vielä tosin itse kokeillut ikinä mut jos sanotaan et se toimii:) mutta deodoranttia en käytä ikinä vaikka kesällä hikoilen aika paljon. ei sitä oikeasti kukaan ajattele sen kummemmin. se on luonnollinen aisa. ei ole nyt luonnolista etta 30 astetta lämpöä ja kaikki on työssä suihkunraikkaat ja tuoksuu mansikkasuihkugeelille ja dödö kaikissa paikoissa, sehän vaan on lisää kemiaallisia aineita elimistöömme ne dödöt.

Vierailija
5/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Dryta illalla kuivaan kainaloon pari kertaa viikossa ja aamulla sitten jotain perusdödöä päälle jos hgaluat.

Triple Dry, Bats ym. oli ihan turhia.

Vierailija
6/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut se että juon tarpeeksi vettä ja tarpeeksi vähän kahvia (~max.3kuppia päivässä). Ja se että pidän kainalot karvattomina.

Dödöt on yhtä tyhjän kanssa, välillä tuntuu että pahentaa vain. Nuorempana hikoilin jos oli ihonmyötäinen paita, silloin laitoin Hicodermiä ja se toimi hetken.

Vierailija
7/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr toimii mulla. Ohjeessa lukee, että kerran viikossa, mutta laitan kahden-kolmen päivän välein. Joskus joudun pitämään taukoa, koska iho menee rikki siitä. Eli kannattaa huolehtia, ettei iho ole kuiva. Lisäksi saatan laittaa tuota Batsia tai triple dryta jos menen johonkin missä todella pelottaa, että alkaa hikoilemaan älyttömästi.

Vierailija
8/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoithan triple dry:ta ohjeen mukaan: eli iltaisin laitetaan puhtaisiin kainaloihin ja aamulla sitten taas pestään kainalot. Kokeile laittaa muutamana iltana peräkkäin. Ja aja kainalokarvat, auttaa ainakin hajuttomana pysymiseen.

Vierailija
9/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut torr + garnierin mineral.

Vierailija
10/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Taidan kokeilla vielä tuon Absolut Torrin.

Hikoilu haittaa, koska vaatteet kastuu ;) Kamala kun ei voi käyttää kuin mustia vaatteita kun muuten on kauheat läikät kainaloissa.

Hikeni ei haise, onneksi, mutta tämä on muuten tosi epämiellyttävää. En hikoile kotona enkä vapaa-ajalla, mutta töissä stressitaso on kova ja siksi pukkaa soijaa...

ap

Vierailija
11/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Absolut torr piti kainalot kuivina, mutta hikoilinkin sitten kahta kauheammin selästä ja naamasta.

Vierailija
12/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 09:26"]

hiessä on feromoneja, hormoneja, miehet villiintyvät niistä, kokeilkaa, googlatkaa aiheesta, hiki on se miesmagneetti:) esim. bordellin viettelijättäret ja vakoilijaviettelijättäret käyttivät feromoninsa aromin se oli se paras viettelemään kundin, kuten esim sipaistiin suihkun jälkeen intiimin eritysnesteen vähän korvan taakse. en vielä tosin itse kokeillut ikinä mut jos sanotaan et se toimii:) [/quote]

En oo nähnyt kyllä yhdenkään hielle lemuavan naisen perässä kulkevan mieslaumaa.

Vierailija
13/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilua hoidetaan myös botoxilla. Joillekin vasta siitä on apua.

Vierailija
14/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr on paras. Käytin sitä useamman vuoden, kunnes huomasin, että en enää hikoile niin paljoa. Nyt olen lopettanut Absolutin käytön ja pärjään ihan perusdödöillä. Hikoilussa on varmaan jotain hormoni-juttuja tms. taustalla, kun se tahtoo vaihdella elämäntilanteiden mukaan.

Vierailija
15/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sitä suolakiveä? Siis sitä ihan kiveä, mitä saa apteekista.

Sitä illalla suihkun jälkeen ja aamulla vielä sitten deodoranttia.

Tuo yhdistelmä toimii mulla, mutta ei pelkkä kivi eikä pelkkä dödö yksinään.

Vierailija
16/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hikoilu on pahaa sitä voi myös hoitaa Botoxilla. Kannattaa selvittää lääkärin kanssa asia.

Vierailija
17/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suolakivi? Myydäänkö sitä ihan sillä nimellä? Kuinka sitä käytetään?

ap

Vierailija
18/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Absolut torr on ainut, joka mulla on toiminut. Olikin sitten kyllä sellaista myrkkyä etten pystynyt käyttämään. Aina alkoi järkyttävä kutina ja kirvely kainaloissa vähän ajan päästä laittamisesta. Tämä johtui siitä, että pelkkä ajatus sai mun kainalot hikoamaan. Ekalla kerralla se toimi hyvin.

Kaikenmaailman batsit ja triple dryt on sellaisille joilla ei oikeasti edes ole mitään kovin rajua hikoilua.

Vierailija
19/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin nuorena kainaloiden hikoilusta.Jaloista taas en ole koskaan hikoillut, ainoa ongelma kainalot ja paita oli aina märkä :(

Kokeilin eri dödöjä, Batsit, Triple Dryt, mutta onneksi parikymppisenä löysin tuon Absolut Torrin. Se siis ainut mikä on toiminut. Sen kanssa en tarvi tavallista dödöä ollenkaan (kuten ei pitäisikään). Käytän sitä nykyään harvemmin kuin kerran viikossa, sillä iän myötä hikoilu on helpottunut. Nyt olen 30v.

Muista vain laittaa kuiviin kainaloihin, ei vasta-ajeltuihin.

Eka kerralla kirveli ihan hirveästi ja kainalot oli punaiset. En tiedä hikoilinko silloin niin paljon, etten saanut kainaloita täysin kuivaksi pesun ja AbsTorrin laittamisen välillä.

Seuraavalla kerralla ei mitään ongelmaa, eikä sen jälkeenkään, kun vain muistaa ettei kainalot tosiaan ole pesun jäljiltä yhtään kosteat.

Absolut Torr myös vahingoittaa tekstiilejä, joten käytä aina käyttö-yönä jotain vanhaa löysää t-paitaa, ettei tule reikiä hienoon yöpaitaan :)

Maksaa n.10€ ja mulla se riittää moneksi kuukaudeksi, ehkä puoleksikin vuodeksi.

Vierailija
20/20 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 14:20"]

Mikä on suolakivi? Myydäänkö sitä ihan sillä nimellä? Kuinka sitä käytetään?

ap

[/quote]

Tossa on yks sellainen http://www.deodoranttikivi.net/

Näköjään nimi vaihtelee, mineraalikivi, deodoranttikivi...

Mutta kyllä ne apteekissa osaa sanoa, kun kysyt =)

Sitä siis laitetaan kostealle iholle ja se jotenkin tukkii ne huokoset silleen luonnollisesti, että ei hikoile, mutta iho kuitenkin hengittää.

Omasta kokemuksesta voin suositella, kannattaa vaan kokeilla sitä joitain kertoja, koska ainakin itsellä oli vähän vaikeuksia keksiä, että mikä on se sopiva kosteus, ku sitä laittaa. Eli pitää olla just sopiva, ei saa olla liian märkä tai se ei toimi ja sama homma myös liian kuivana. Itsellä toimii parhaiten ainakin suoraan suihkusta tullessa siten, että ei kuivata itseään eikä kosteuta sitä kiveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi