Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisinko kysyä yläasteaikaista ihastusta treffeille?

Vierailija
24.03.2019 |

Ihastus on jäänyt kotikonnuille lähihoitajaksi. On nätti vieläkin, vaikka tästä on 15 vuotta aikaa ja pari kertaa nähnyt tällä välillä. Yksi lapsikin. Mutta miehestä ei ole somessa mitään kuvia eikä mitään tietoja. Muksu ei haittaisi. 15-17-vuotiaana olin niin ujo, ettei tullut mieleenkään kysyä, vaikka selvästi oli kiinnostunut. Törmättiin usein erinäisissä illanvietoissa. Tuli aina itse juttelemaan. Itse olen aika ruma, vaikkakin suht lihaksikas ja roteva. Siellä mistä itse olen kotoisin, ei mitään komeita miehiä tule löytymään. Maalaispitäjä. Nykyisellään asun toisella puolella Suomea, mutta työnantajani voitti kotiseudulta suuren valtion tarjouskilpailun, ja ovat kuulemma aivan pulassa, kun ei työvoimaa löydy. Koulutukseltani siis insinööri.
M34

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin creepyä ettei mitään rajaa. Jos jotain tapahtui 15 v sitten niin se ei merkitse normaalille ihmiselle mitään enää tänä päivänä. Varsinkin kun on lapsikin.

Vierailija
22/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ketjussa kaikki päästään vialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaat. Mua pyysi 5 vuotta sitten treffeille ala-aste aikainen luokkakaveri. Nyt ollaan oltu vuosi naimisissa.

Awwws tää on jo niin suloista etten kestä! <3 <3 <3

Vierailija
24/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin creepyä ettei mitään rajaa. Jos jotain tapahtui 15 v sitten niin se ei merkitse normaalille ihmiselle mitään enää tänä päivänä. Varsinkin kun on lapsikin.

No voi se olla yksinhuoltajakin. Asui aikaisemmin jonkun miehen kanssa samalla suunnalla kuin minä, mutta muutti takaisin kotiseudulle. Tämä mies ei ole mitään sydämmiä tai tykkäyksiä kuviin laittanut, vaikka somessa onkin. Jossain kuvassa oli myös ravintolassa laittautuneena. Miehenhaussa?

Ap

Vierailija
25/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä. Kun olen käynyt kotikonnuilla, olen joitakin kertoja käynyt potentiaalisissa paikoissa, missä tähän voisi törmätä. Kaikenlaisia muita tuttuja olen kyllä nähnyt, mutta en tätä. Olisi kiva sellainen yllätystörmääminen, jossa vaihdettaisiin puhelinnumerot...[/

Toivon, että törmäätte. Onko jotain harrastuksia?

Tee tikusta asiaa.

Älä jätä tuota asiaa kesken. Se selvästi on mielessäsi. Meni kuin vaan, niin se, että menet rohkeasti kohti on tärkeää.

Onko se oikea hän vai joku muu, niin sen aika näyttää. Et voi tietää, ellet kokeile.

Ihana juttu!

Vierailija
26/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita ap neidolle viestiä, että voi lakata etsimästä, että "Tässä on siulle hyvä mies!"

Vierailija
27/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi se olla yksinhuoltajakin. Asui aikaisemmin jonkun miehen kanssa samalla suunnalla kuin minä, mutta muutti takaisin kotiseudulle. Tämä mies ei ole mitään sydämmiä tai tykkäyksiä kuviin laittanut, vaikka somessa onkin. Jossain kuvassa oli myös ravintolassa laittautuneena. Miehenhaussa?

Ap

No yleensä ravintolaan laittaudutaan nätisti ihan ilman muuta. Hakeudu hoitoon hullu stalkkeri.

Vierailija
28/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä ketjussa kaikki päästään vialla?

Tai sitten AP vastailee itselleen. Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa sillä.

Vierailija
29/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No yleensä ravintolaan laittaudutaan nätisti ihan ilman muuta. Hakeudu hoitoon hullu stalkkeri.

Pitäähän miehen tehdä kotiläksyt ja taustatutkimus ennen treffeille pyytämistä. Muuten olisi turha pyyntö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi