Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisinko kysyä yläasteaikaista ihastusta treffeille?

Vierailija
24.03.2019 |

Ihastus on jäänyt kotikonnuille lähihoitajaksi. On nätti vieläkin, vaikka tästä on 15 vuotta aikaa ja pari kertaa nähnyt tällä välillä. Yksi lapsikin. Mutta miehestä ei ole somessa mitään kuvia eikä mitään tietoja. Muksu ei haittaisi. 15-17-vuotiaana olin niin ujo, ettei tullut mieleenkään kysyä, vaikka selvästi oli kiinnostunut. Törmättiin usein erinäisissä illanvietoissa. Tuli aina itse juttelemaan. Itse olen aika ruma, vaikkakin suht lihaksikas ja roteva. Siellä mistä itse olen kotoisin, ei mitään komeita miehiä tule löytymään. Maalaispitäjä. Nykyisellään asun toisella puolella Suomea, mutta työnantajani voitti kotiseudulta suuren valtion tarjouskilpailun, ja ovat kuulemma aivan pulassa, kun ei työvoimaa löydy. Koulutukseltani siis insinööri.
M34

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Marja-Leena I’m sorry.

Vierailija
2/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kehtaat. Kuulostaa oikeastaan aika romanttiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sitä plösöä kiinteistövälittäjää vai? 

Kehtaisin tottakai, mutta ei kiinnosta.

Vierailija
4/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan teet muuton vain työperäisistä syistä, etkä naisen takia. Jos teet naisen takia ja petyt niin sinulla on huono olla.

Vierailija
5/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan teet muuton vain työperäisistä syistä, etkä naisen takia. Jos teet naisen takia ja petyt niin sinulla on huono olla.

Sikäli kyllä työperäisistä, että tarjolla saattaisi olla työpäällikkö- tason tehtävä. 

Ap

Vierailija
6/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Miksi kuvittelet, että tämä nainen edes muistaa sinut 15 vuoden jälkeen? Hyvin monet miehet eivät ole somessa eikä heitä siellä mainita.

Vierailija
7/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä. Kun olen käynyt kotikonnuilla, olen joitakin kertoja käynyt potentiaalisissa paikoissa, missä tähän voisi törmätä. Kaikenlaisia muita tuttuja olen kyllä nähnyt, mutta en tätä. Olisi kiva sellainen yllätystörmääminen, jossa vaihdettaisiin puhelinnumerot...

Vierailija
8/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksi kuvittelet, että tämä nainen edes muistaa sinut 15 vuoden jälkeen? Hyvin monet miehet eivät ole somessa eikä heitä siellä mainita.

Muistaa toki, kun on somessa kaveri. Tämän muksun isä on somessa myös, mutta ei mitään yhteisiä kuvia. Oltiin tuohon aikaan myös muutenkin niin paljon tekemisissä, että varmasti ei ole unohtanut. 

AP

Vierailija
9/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat. Mua pyysi 5 vuotta sitten treffeille ala-aste aikainen luokkakaveri. Nyt ollaan oltu vuosi naimisissa.

Vierailija
10/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä. Laittoi taannoin uuden naamakuvan. Mietin hetken, mutta kommentoin sitten kuitenkin: "yhtä söpö kuin silloin joskus". Laittoi takaisin, et "sä kans ja ;)".

Vierailija
11/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta otat yhteyttä!! Kuulostaa ihanalta!

Vierailija
12/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä. Laittoi taannoin uuden naamakuvan. Mietin hetken, mutta kommentoin sitten kuitenkin: "yhtä söpö kuin silloin joskus". Laittoi takaisin, et "sä kans ja ;)".

Pyydä sitä ulos. Sä et häviä siinä yhtään mitään.

Vierailija
13/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tietenkin otat ja pyydät ulos! Voi kuinka romanttista :) Mä olen ainakin jo nyt ihan myyty tähän tarinaan.

Vierailija
14/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu Marja-Leena I’m sorry.

Mä tikahdun 😂

Vierailija
15/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä jatkaa. Kirjoitan tarkoituksella vähän tunnistavasti, jos se vaikka itsekin sattuisi lukemaan. Oltiin joskus vuosituhannen vaihteen jälkeen sukujuhlissa eräässä pirkanmaalaisessa kylpylässä. Me pojat serkuksineen tietenkin mentiin vähän omia menojamme. Ikää oli 16 muistaakseni. Noh pelailtiin sitten autosimua, niitä joihin pitää maksaa jne. Kaikki ysäriteinit tietää. Aikamme pelailtiin, kun silmien eteen tuli käsipari. "Arvaa kuka". Ja sitten mentiinkin pöpelikköön. Noh tämä neiti tietenki. Enkä silloinkaan tajunnut pyytää ulos...

Vierailija
16/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ala jos teijän jutusta ei tuu mitään!! Laita sille nyt heti yksityisviesti vaikka fb:ssä ja kysy että "moikka, tulit yhtäkkiä mieleeni kun näin sun kuvan somessa. Mitä sulle mahtaa nykyään kuulua?" :)

Vierailija
17/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap jatkaa. Yläasteaikoina tämä neiti kyllä lyöttäytyi aina seuraan. Tuli syliin istumaan pariin kertaan. Mietin ehkä, miksi noin kaunis olisi minusta kiinnostunut, kun siellä oli niitä pahojakin ganstoja. Noh pahat pojat on nykyisellään multien alla osa. 

Vierailija
18/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa, kun tässä hetken on aikaa. Tässä vuosien varrella on muitakin ihastujia ollut. Itseasiassa kaikki on samanlaisia, kuin tämä. Sellaisia söpöjä ja iloisia naapurintyttöjä. Ei varmaan yksikään sellainen superkaunis. 

Vierailija
19/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle viestiä. Et häviä mitään... Toivottavasti onnistuu... Ihana olis

Vierailija
20/29 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tytöt on päästään terveimpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan