Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotias tyttäreni haluaa yökylään poikaystävälleen

Vierailija
24.03.2019 |

Tyttäreni kertoi tänään haluavansa ensi perjantaina poikaystävälleen yöksi. Olen ennen puhunut seksistä, mutta lähinnä ehkäisyn kannalta enkä juuri yhtään tunnepuolesta. Miten voisin selittää sen ettei poika saa painostaa jne? Poikaa en siis ole koskaan tavannut.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kerrot sen, ettei poikaa saa painostaa?

Tee nyt selväksi, että pojan pitää olla tuttu, ennen kuin hänen luokseen pääsee yökylään.

Vierailija
2/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aiot päästää tyttäresi yökylään poikaystävän luo, jota et ole koskaan tavannut?

Olisiko helpompi keskustella, jos sinulla olisi joku käsitys pojasta? Ja heidän suhteestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aiot päästää tyttäresi yökylään poikaystävän luo, jota et ole koskaan tavannut?

Olisiko helpompi keskustella, jos sinulla olisi joku käsitys pojasta? Ja heidän suhteestaan?

Poika asuu toisella paikkakunnalla, mutta käyvät samaa koulua, joten ei voi vain piipahtaa. Näin pienellä paikkakunnalla eivät bussitkaan paljoa kulje.

-ap

Vierailija
4/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi kuuloonkaan USAssa.

Vierailija
5/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä on vanhempana vain pakko puhua, ja nimenomaan erityisesti siitä tunnepuolesta, ehkäisy on lopulta aika helppo hoitaa. Aloita vaikka siitä, että onko kyseessä oikeasti myös tytön oma halu vai lähinnä poikaystävän halu. Usein se seksi on tuossa iässä enemmän pojan toive, tyttö voi olla hyvinkin rakastunut, mutta seksi vielä pelottaa. Moni kuitenkin sitä harrastaa, koska poikaystävä haluaa ja koska ajatellaan, että "pitää". Näin voi olla, vaikka poika ei edes painostaisi.

Mieti vaikka sitä, mitä olisit itse samassa iässä toivonut tietäneesi. Ja puhu siitä tyttärellesi.

Ja minä en päästäisi tyttöä yökylään, et edes tiedä tästä pojasta mitään. Tiedätkö edes, minkä ikäinen hän on?

Vierailija
6/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika asuu toisella paikkakunnalla, mutta käyvät samaa koulua, joten ei voi vain piipahtaa. Näin pienellä paikkakunnalla eivät bussitkaan paljoa kulje.

-ap

Oletko varma ettei vaan ole opettaja?

Vierailija
7/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tyttärelleni reippaasti, että ei käy. Tehtäväni vanhempana on aiheuttaa pettymyksiä, joten tässä se pettymys nyt sitten tulee.

Lisäksi muistutan, että vauvapalstan mukaan seksiä voi harrastaa lukion vessassa, palstamammat ovat nekin aikanaan viettäneet välitunnit harrastuksensa parissa.

Vierailija
8/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä on vanhempana vain pakko puhua, ja nimenomaan erityisesti siitä tunnepuolesta, ehkäisy on lopulta aika helppo hoitaa. Aloita vaikka siitä, että onko kyseessä oikeasti myös tytön oma halu vai lähinnä poikaystävän halu. Usein se seksi on tuossa iässä enemmän pojan toive, tyttö voi olla hyvinkin rakastunut, mutta seksi vielä pelottaa. Moni kuitenkin sitä harrastaa, koska poikaystävä haluaa ja koska ajatellaan, että "pitää". Näin voi olla, vaikka poika ei edes painostaisi.

Mieti vaikka sitä, mitä olisit itse samassa iässä toivonut tietäneesi. Ja puhu siitä tyttärellesi.

Ja minä en päästäisi tyttöä yökylään, et edes tiedä tästä pojasta mitään. Tiedätkö edes, minkä ikäinen hän on?

Tiedän iän julkisen instagram tilin takia, mutta en paljoa enempää.

-ap

Vierailija
9/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin tavata pojan ennen yökyliä. Seksistä on hyvä tosiaan puhua, ehkäisy ja tunne puolesta. Olen kyllä myös sitä mieltä, että yökyläilyn estäminen ei seksin harrastamista estä, joten tapaamisen jälkeen en näe syytä, miksi estää yökyliä. Toki, itse tunnet lapsesi parhaiten.

Vierailija
10/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tyttöön luottaa, ettei harrasta seksiä pojan kanssa? Muuten en itse päästäisi. 

Vierailija
11/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että poika voi tulla tänne näytille viikonloppuna. Ja että seksi ei käy ennen kuin suojaikäraja on ohitettu.

Vierailija
12/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin päiväkyläilyt

Vierailija
13/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en päästäisi. Et tunne edes perhettä mihin on menossa. Tuttavaperhe oli hämmästynyt kun heille tupsahti alaikäinen tyttöyövieras, poika oli tuossa vaiheessa 17 v. Yövieraalle pedattiin peti vierashuoneeseen. Pojan lähtiessä toiselle paikkakunnalle lukioon olisi tyttö muuttanut samaan asuntoon, pojan vanhemmat kielsivät yhteenmuuton ja poika vaikutti lähinnä helpottuneelta.

Eri perheissä voi olla kovin erilaiset käsitykset siitä mikä on ok ja mikä ei.

Vierailija
14/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö suostui siihen, että poika tulee meille.

-ap

Vierailija
15/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele kunnolla että tyttäresi ei painosta poikaa mihinkään, jos poika ei halua jotain niin tytön pitää uskoa se.

Vierailija
16/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki täällä vain puhuvat yökyläreissusta poikaystävän luo ihan kuin se tarkoittaisi vain seksiä?

Oletteko ajatelleet, että sinne kumppanin luo voi mennä muuten vain yökylään ilman, että siellä vain pantaisiin

Vierailija
17/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi kuuloonkaan USAssa.

Ihmisoikeuksissa epäonnistunut trumplandia voidaan jättää arvoonsa siinä missä Saudi arabia.

Vierailija
18/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kirjoitti:

Miksi kaikki täällä vain puhuvat yökyläreissusta poikaystävän luo ihan kuin se tarkoittaisi vain seksiä?

Oletteko ajatelleet, että sinne kumppanin luo voi mennä muuten vain yökylään ilman, että siellä vain pantaisiin

Kyllä pojilla nyt vain on sellaiset halut, että siveellisyys menee helposti.

Vierailija
19/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päästäisi 15 vuotiasta yökylään poiksystävälle. Oma tyttöni täyttää tänä vuonna 18 v ja nyt 17 vuotiaana saa välillä jäädä poikaystävälle yöksi.

Vierailija
20/74 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi