Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät voi sietää banaania syöviä ihmisiä samassa tilassa

Vierailija
24.03.2019 |

.. Kuin siis missä itse on. En voi sietää sitä ääntä, näkyä enkä hajua. Enkä sitä sotkemista niiden kanssa. Jostain kumman syystä tämä tilanne tuntuu seuraavan mua joka paikkaan. Misesystävä syö niitä lähes päivittäin, hänen lapsensa söi niitä aikanaa lähes joka tilanteessa. Kaikissa tilaisuuksissa tai tapahtumissa se banaani ilmestyy aina jostain mässytettäväksi. Ei voi olla raivostuttavampaa, kuin se, että joku tuntematon vieruskaveri jossain tilaisuudessa kaivaa sen heti 10 minuutin jälkeen laukustaan loksuteltavaksi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Hyi !!

Vierailija
2/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se märkä mässähtely aika kuvottavaa. Itse inhoan niitä banskussa olevia rihmoja ja ällöttää katsoa, kun sellainen roikkuu hetken jonkun suupielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanin syönti puhelimessa

Vierailija
4/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain jos banaanin syömisen sääntöjä rikotaan

1. ei saa sulkea silmiä

2. ei saa ottaa toisiin katsekontaktia

3. nopeita purasuja (yli 2sec suussa on liian kauan)

3. lyhyitä purasuja (yli 4cm kerralla suussa on liian paljon)

Vierailija
5/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun osui kohdalleen. Että voi olla ärsyttävää se mukellus ja haju joka leviää kaikkialle. Sitten ärsyttää kun itse ärsyyntyy niin pienestä. Ja syyllinen katsoo silmät pyöreinä että mitä mä nyt sitten tein... ja jatkaa mukellusta :D

Vierailija
6/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju.. 😷

Vierailija
7/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei banaani sinänsä ole erityisen ärsyttävää syötävää, siitä ei kuulu rouskutusta, imeskelyääniä tms. mutta se haju kun joku heittää banaaninkuoren roskiin ja se on siellä koko päivän...

Vierailija
8/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Voin kyllä itse syödä banaania mutta jos joudun kuulemaan / haistamaan / näkemään muiden banaanin syöntiä, niin hyhhyh. Se maiskuttava ääni ja banaanimössön liikkuminen suussa inhottaa. Samoin banaanista huoneeseen leijumaan jäävä maku. Yhtä paljon inhottaa myös purkan jauhajat.

Vierailija
9/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on kyllä paha mutta oikeestaan vielä kamalampaa on kun joku kaivaa laukustaan mandariinin tms. jossain julkisessa kulkuvälineessä. Se haju joka leviää 😷 ja ajatus siitä kuinka ällöksi jää syöjän kädet siitä kun kuorii sen hedelmän. Itellä pakko aina pestä kädet jos erehtyy kuorimaan mandariinin kotona.

Vierailija
10/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ne hirveänhajuiset juotavat jogurtit, joita jotkut juovat busseissa ja vaikka missä, inhottavat. Ja muutkin voimakashajuiset ruoat. Ja suu auki maiskuttaminen kruunaa tietysti kaiken. Yök.

Vierailija
11/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on ällöttävä! Tosin minua ei niinkään ällötä jos joku muu syö banaania vaan juuri ne rihmat jos itse syön. Ne alkaa oksettaa. En tiedä miksi. Hyi.

Vierailija
12/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sietää omenan syöntiääniä. Uuh!!! Tulen aivan helvetillisen ahdistuneeksi. Myös erityisesti kanankoipien imeskely ärsyttää tosi paljon.

Vierailija
13/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei banaanin syönti sinänsä, mutta jotkut ottavat banaanin pois kuoresta sormiinsa syödessään! Siis syövät silleen palasina, aikuiset ihmiset.

Vierailija
14/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bananas are for monkeys, chilis are for humans. Chilin syöminen on sivistynyttä, samalla sen ketä syö sitä niin hegitystie puhdistuu ja happi myös jos kapsaisiini menee ilmaan ja kapsaisiini on hajuton.

Vierailija
15/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joku vuosi sitten päättötyötä Helsingin yliopiston pääkirjaston lukutiloissa, kun en kotona saanut aikaiseksi. Jumaleissön se oli tuskaa, korvatulpat päässäkin. Oli vielä kevätpuoli, niin siellä oli pääsykoelukijat samoissa tiloissa. On se ihme, että jotain on mässytettävä ihan koko ajan. Ehdottomat inhokkini ovat pehmeästi lussutettava, laukussa pehmennyt ja imelän hajuinen banaani ja heti kakkosena rahka tai jogurtti, jota imutellaan lusikasta niin, ettei oteta koko lusikallista kerralla vaan jätetään siihen lusikkaan sellainen sileä jämä, jota sitten lussahdellen pikku hiljaa nuoleskellaan. Kolmanneksi menevät mitkä tahansa rapeat appeet, joita yritetään hiljaisessa tilassa syödä varovasti -> hidas, pehmeä rrrrrrouskauttelu on vielä sikapaljon ärsyttävämpää kuin kunnon rouskutus, kestää kolme kertaa kauemmin syödä ne viisi -un pähkinää tai suolakeksiä ja ääni on vielä raivostuttavampi. 

Minä kävin aina muualla syömässä ja rupesin raahautumaan paikalle aina anivarhain aamulla, että sain jonkun mahdollisimman eristyneen paikan. 

Vierailija
16/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää sitä pääministeri ehdokasta ketä syö eniten chiliä!

Vierailija
17/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaani on kyllä paha mutta oikeestaan vielä kamalampaa on kun joku kaivaa laukustaan mandariinin tms. jossain julkisessa kulkuvälineessä. Se haju joka leviää 😷 ja ajatus siitä kuinka ällöksi jää syöjän kädet siitä kun kuorii sen hedelmän. Itellä pakko aina pestä kädet jos erehtyy kuorimaan mandariinin kotona.

Minuakin on aina vähän ärsyttänyt, jos joku kuorii jotain sitrushedelmää luennolla, bussissa tai junassa. Aina toivon, ettei samassa tilassa ole pahasti sitrushedelmäallergisia, tai ettei sellainen henkilö myöhemmin istu sille paikalle, jossa joku aiemmin on päättänyt mandariininsa, satsumansa tai appelsiininsa popsia. Se myös häiritsee, kun tietää, että syöjän kädet jäävät tahmaisiksi, ja sitä tahmaa ei saa pelkällä paperilla pois.

Banaanin syöjät eivät minua häiritse, mutta minä itse en tykkää syödä banaania julkisilla paikoilla - juuri sen typerän äänen ja hajun takia, vaikka ääni ja haju eivät häiritsemään minua silloin, kun banaanin syökin joku toinen :D

Vierailija
18/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab pizzeriat pois suomesta! Ne haisevat jokapuolella. Hyvä kansa!!!

Banaanit, sitrus hedelmät, chilit ja rahkat kehiin! Kebab pois suomesta!

Vierailija
19/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, joka vihaa banaanisyöjiä, ei voi olla täysin paha ihminen.

Vierailija
20/44 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää edes kysellä onko muita jotka ärsyyntyvät banaanin syömisestä (tai lähes mistä tahansa muusta), koska nykyään lähes kaikki ärsyyntyvät lähes kaikesta. Joten kyllä niitä riittää. Yhden mielestä ei saa syödä banaania, toisen mielestä purkkaa, kolmannen mielestä ei saa kilistää lusikkaa kupissa, erästä ärsyttää jopa pelkkä pullosta juominen. Itse olen aivan lopen kyllästynyt näihin neurootikkoihin, jotka itsepintaisesti jumittavat ihmisten keskellä ärsyyntymässä ja mulkoilemassa vaatien että muut ihmiset pidättäytyvät syömästä ja juomasta heidän lähellään. Itselleen ja omalle stressinsietokyvylleen, ahdistusalttiudelleen, syömisneurooseilleen ym. he eivät näe tarpeelliseksi tehdä mitään.