Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät voi sietää banaania syöviä ihmisiä samassa tilassa

Vierailija
24.03.2019 |

.. Kuin siis missä itse on. En voi sietää sitä ääntä, näkyä enkä hajua. Enkä sitä sotkemista niiden kanssa. Jostain kumman syystä tämä tilanne tuntuu seuraavan mua joka paikkaan. Misesystävä syö niitä lähes päivittäin, hänen lapsensa söi niitä aikanaa lähes joka tilanteessa. Kaikissa tilaisuuksissa tai tapahtumissa se banaani ilmestyy aina jostain mässytettäväksi. Ei voi olla raivostuttavampaa, kuin se, että joku tuntematon vieruskaveri jossain tilaisuudessa kaivaa sen heti 10 minuutin jälkeen laukustaan loksuteltavaksi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banskis kirjoitti:

Kerran istuin bussissa, kun etupenkillä istui mies, joka latkutti Valion arkijogurttia suoraan litran tölkistä. Hetkeksi käänsin katseeni muualle, ja kun katsoin taas mieheen, en tiedä, mitä oli tapahtunut, mutta yht'äkkiä jogurtit kuitenkin levisivät valtoimenaan pitkin bussin penkkejä ja käytäviä. Miehen vieressä istunut rouvashenkilö tuhahteli "ei täs voi istuu" ja vaihtoi paikkaa. Kuski ei ollut moksiskaan.

Palataan niihin banaaneihin. Tietääkö joku, miksi suomalaiset ovat niin banaanikeskeistä kansaa? Nykypäivänä kaupan hyllyt notkuvat ties minkälaisia hedelmiä, niin miksi aina se banaani.....??? Inhosin lapsena banaaneja (enkä edelleenkään niistä nauti) ja piilotin niitä kaapin alle, kun äidin silmä vältti. Välillä, kun äiti imuroi, kaapin alta löytyi mustuneita, koppuraisia banaanimuumioita ja kerran sieltä jotain toukkiakin tuli.

Minäkään en pidä banaaneista ja inhoan niiden mässytystä, mutta syön niitä julkisesti välillä itsekin, koska niiden ravintoarvo on hyvä ja ne ovat täyttäviä. Kärsin myös eräästä sairaudesta joka laskee veren kaliumtasoja, joten banaani on siinäkin mielessä hyvä valinta. Aikani on usein kortilla ja liikun paljon, joten on pakko ottaa työmatkoille, salille jne. pientä evästä mukaan. Pyrin kyllä syömään välipalani mahdollisimman huomaamattomasti ja nopeasti etten häiritsisi ketään.

Ihan tiedoksi että kalium jonka saa banaanista ei auta mitään siihen että kalium-taso laskee. 

Vierailija
42/44 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan lihatiskiltä ostettu lämmin grillikylki tai meetwursti eväsleivän syönti. Niistä vasta lähteekin aromikas tuoksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin murheet.

Vierailija
44/44 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se märkä mässähtely aika kuvottavaa. Itse inhoan niitä banskussa olevia rihmoja ja ällöttää katsoa, kun sellainen roikkuu hetken jonkun suupielestä.

Minua ärsyttää se kun toljotat syövää ihmistä! Ei saa tuijottaa, eikö äiti opettanut?