Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Video erotetun opettajan toimista, kun hän työntää oppilaan ulos

Vierailija
08.04.2013 |

Löytyy nyt netistä: http://aijaa.com/YXcCFK

Tästä tosiaan puuttuu pitkät pätkät oppilaan rauhoittelua, se kohta kun hän roikkuu ovenkarmeissa ja oppilaan uhoaminen esimerkiksi facessa tämän tilanteen jälkeen.

Kommentit (204)

Vierailija
61/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, häpeäisin silmät päästäni jos tuo olisi oma lapseni! Toivon että tästä alkaa oikea keskustelu ja oikeudenmukaisuus tapahtuu!

näistä kasvaa näitä ihania tulevaisuudentoivoja jotka meillä töissä haistattelivat tet-harjottelussa ja kun kirjoitin raporttiin huonosta käytöksestä niin kotoa mamma soittaa ja valittelee kun sitä rapsaa ei voi oikein missään käyttää kun se on niin huono. kysyi onko sitä mahdollista muuttaa. Kysyin takaisin että mitä toimenpiteitä raportti on aiheuttanut kotona pojan käytöksen suhteen. Puhelu loppui.

Vierailija
62/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten rumaa kielenkäyttöä nuorelta ja tuollaisia nuoria on paljon. Opettajat ovat helisemässä niiden kanssa. Ei minkäänlaisia käytöstapoja osalla nykynuorista, syljeskellään ja hoetaan vittua joka lauseessa, jopa tytöt. En tahtoisi olla opettaja. Opettaja toimi mielestäni aivan oikein poistaessaan häirikön häiritsemästä toisten ruokailua. Ennen puhuttiin ruokarauhasta ja jopa luettiin ruokarukous ennen ateriointia koulusssa. Nykyisin vain kiroillaan. Vapaan kasvatuksen tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan tuota teinikikkeliä olisi pitänyt vetää.

Opettajassa ei ollut mitään vikaa, toivottavasti saa uuden työpaikan ja äkkiä.

Vierailija
64/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti OAJ vie asian oikeuteen.

Vierailija
65/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo pentu

Vierailija
66/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 18:01"]

Mitäköhän päättävät elimet sanoisivat, jos tutustuisivat esim. meidän lapsen päiväkodin erityisryhmään? Kaikille tulisi varmaan potkut, vaikka hyvämaineinen päiväkoti onkin: meillä nimittäin PIDETÄÄN KIINNI, JOPA ISTUTAAN PÄÄLLE VAARATILANTEESSA. On eristetty lapsia (hoitajan kanssa, toki) eri huoneisiin muista, kun ovat uhkailleet satuttavansa muita. Eräs sekosi niin pahasti kesken päivän, että jouduttiin sulkemaan vessaan ja ulos pääsi vasta, kun sai raivonsa purettua ja hoitaja tämän rauhoitettua.

Pitäisi tajuta että maailma on aika kaukana ideaalista. Linkin lapsi on jo isokokoinen ja silloin voi olla tarpeen käyttää hieman voimaakin; meidän päiväkodin 6-vuotiaista osa on isokokoisia ja raivostuessaan saavat järkyttävät voimat. Kyllä siinä on lihakset tarpeen, kun yrität estää tämmöistä tapausta muita satuttamasta!

[/quote]

Nostan hattua, että jaksatte. Mä varmaan vaan toteaisin, että jaaha. Selvittäköön kakarat välinsä miten parhaiten taitavat. Taatusti en menisi väliin, koska siitä voi menettää työnsä. Seisoisin vieressä ja sanoisin, hyi hyi, ei saa. Mutta en tuomitse sinua vaan tekosi!

Vierailija
67/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi opettaja teki väärin ja hyvä että hänelle annettiin potkut! Tuosta videosta ei saanut mitään muuta selvää kuin että aikuinen mies on käynyt käsiksi lapseen ja se ei ole oikein!

Vierailija
68/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka, parempi mieli, sanois mun oppilaat.

Vierailija
69/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 21:07"]

Selvästi opettaja teki väärin ja hyvä että hänelle annettiin potkut! Tuosta videosta ei saanut mitään muuta selvää kuin että aikuinen mies on käynyt käsiksi lapseen ja se ei ole oikein!

[/quote]

Joopa joo. Oli tosi käsiksi käymistä. Suunsoitto ei kuulu kouluun.

Vierailija
70/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettäisi olla tuon kakaran äiti. Onko tuollaisille vielä olemassa jotain laitoksia, koulukoteja tms. Kakara tarvitsisi 24/7 kuurin kurinpitoa.

Pelastetaan edes opettaja http://www.adressit.com/pelastakaa_opettaja_antti_korhonen

Vierailija
71/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 17:38"]

koko tapahtuma olisi ollut kiva nähdä. Jos jätkä on paukuttanut päätään liian kauan, niin poisto ruokalasta oli aiheellista. Jos ei muuten suostu lähtemään, niin ei kai siinä muu auta kuin ohjata kädestä pitäen ulos. Kamera heilahtaa just kriittisessä pisteessä, ei tuosta ota selvää onko työntäminen rajua vai ei.

Ei tuossa ainakaan tunnu ketään sattuvan sitten millään tapaa.

[/quote]

Jos minulle vittuillaan, niin poistun itse tilaanteesta.

Vierailija
72/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 18:05"]

Jos opettaja olisi tehnyt noin aikuiselle, kukaan ei sitä olisi hyväksynyt. Lasten oikeudet vaan ei yllä aikuisten oikeuksien tasolle. Kouluihin vartija tai paremminkin nuorisotyöntekijä, jolle oikeus poistaa häirikkö. Parempi, kuin muuttaa opettajien oikeuksia.

[/quote]

Aikuisia positetaan tälläkin hetkellä taluttamalla ja työntämällä ulos esim. ravintolassa häiriköinnin seurauksena joten juttusi on täyttä puppua.

Vierailija
73/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon perusteella on ylilyönnistä ja pinnan palamisesta opettajan osalta kyse.

Mutta toisaalta mitä näiden nykylasten kanssa pitäisi tehdä? Eivät halua noudattaa sääntöjä ja huutelevat, ettei mua saa komentaa ja mulle ei kukaan mitään voi. Miten sinne kouluihin saadaan järjestys ja häiriköt tottelemaan? En ihmettele, että OAJ puolustaa opettajaa, koska liitossa on varmasti koulun arkipäivä ja tällainen käytös oppilailta tuttua.

Noloa on ennen muuta tuon lapsen käytös ja vanhempien kyvyttömyys kasvattaa lapsensa ymmärtämään muten koulussa toimitaan. 

Vierailija
74/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon perusteella on ylilyönnistä ja pinnan palamisesta opettajan osalta kyse.

Mutta toisaalta mitä näiden nykylasten kanssa pitäisi tehdä? Eivät halua noudattaa sääntöjä ja huutelevat, ettei mua saa komentaa ja mulle ei kukaan mitään voi. Miten sinne kouluihin saadaan järjestys ja häiriköt tottelemaan? En ihmettele, että OAJ puolustaa opettajaa, koska liitossa on varmasti koulun arkipäivä ja tällainen käytös oppilailta tuttua.

Noloa on ennen muuta tuon lapsen käytös ja vanhempien kyvyttömyys kasvattaa lapsensa ymmärtämään muten koulussa toimitaan. 

Vierailija
75/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 21:32"]

koko tapahtuma olisi ollut kiva nähdä. Jos jätkä on paukuttanut päätään liian kauan, niin poisto ruokalasta oli aiheellista. Jos ei muuten suostu lähtemään, niin ei kai siinä muu auta kuin ohjata kädestä pitäen ulos. Kamera heilahtaa just kriittisessä pisteessä, ei tuosta ota selvää onko työntäminen rajua vai ei.

[/quote]

[/quote]

tissiposki

Vierailija
76/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä periaatteessa olisin ylpeä pojastani, jos käyttäytyisi noin ja nuhtelisi vanhempaa ihmistä. Joka ei osaa perääntyä tilanteessa, johon on saatu koulutus.

Ehdottomasti tuossa tilanteessa ei toimita noin, kuten nähtiin videolla. Voimakas persoona tuolla videon jantterilla! 

T: 11cm mies

Vierailija
77/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat opetetaan kotona, ei koulussa.

Vierailija
78/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontovideolla tuossa olisi ollut kaksi kovapäistä pässiä puksimassa sarviaan yhteen. Isompi pässi voitti vaan lauma ilmeisesti hylkäsi sen???

T: 11cm mies

Vierailija
79/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 22:13"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 21:32"]

[/quote]

[/quote]

tissiposki

[/quote]

Väkivaltaan syyllistyvä suunsoittotilanteessa on lainkin mukaan aina syyllinen.

Vierailija
80/204 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi jätkä on niitä pentuja mitkä notkuu,kioskien,kauppojen ym. paikkojen ovella eikä tajua väistää pois tieltä ja todennäköisesti aloittaa helvetinmoisen shown jos sanot jotain.

tuollainen pitää vaan nöyryyttää kavereiden edessä oikein kunnolla että oppii jotain,vähän kun loskasella/paskasella pihalla(räkivät todennäköisesti joka paikan missä maleksivat) pyöräyttää perseellään eikä ala mitään paskaa jauhamaan niin on kaikista paras,mutta oikeasti pitäisi vetää turpaan heti kun vähänkin käy aukomaan päätään.

jos tuo opettaja olisi ollut kunnon pelimies,pentu olisi pitänyt retuuttaa ihan reippaasti pihalle saakka ja antaa kunnon alkuvauhdit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi