Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia äänikirjapalveluista

Vierailija
24.03.2019 |

Esim. BookBeat. Tykkään iltaisin lukea, mutta silmät väsyy, joten mietin nyt jonkin äänikirjapalvelun hommaamista. Kannattaako?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö jo, pidätkö äänikirjoista? Jos et vielä ole kokeillut, vaan vasta harkitset, tarkasta ensin oman kirjastosi valikoima. Sieltä löytää paljon ilmaiseksi. Itse olen pihi, joten kuuntelen kirjaston kirjoja ja niiden lisäksi podcasteja.

Vierailija
2/33 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut BookBeatin asiakkaana suunnilleen niin kauan kuin se on ollut Suomessa. Olen oikein tyytyväinen. Romaaneja on todella laaja valikoima, ja myös uutuudet ovat nopeasti saatavilla. Mutta kokeile itse. Ainakin ennen palvelua sai kokeilla kaksi viikkoa maksutta, tosin tilaus pitää sitten peruuttaa, jos ei halua jatkaa sitä maksullisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellibs on kirjastojen maksuton ääni- ja e-kirjojen lainausappi. Kannattaa vaikka sitä kokeilla. Itse äänikirjojen suurkuluttajana käytän Audiblea.

Vierailija
4/33 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellibs on kirjastojen maksuton ääni- ja e-kirjojen lainausappi. Kannattaa vaikka sitä kokeilla. Itse äänikirjojen suurkuluttajana käytän Audiblea.

Audible? Montako kirjaa sieltä saa kuukaudessa? Oliko se tämä josta saa vain yhden kun esim. Storytelissä tai Bookbeatissa ei ole mitään rajoituksia ja laaja valikoima niissäkin.

Vierailija
5/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla äänikirjapalveluilla on ilmaiset kokeilujaksot. Siitä vain seikkailemaan ja kokeilemaan. Tietoa palveluista saa vaikka www.aanikirjat.fi palvelusta. 

Vierailija
6/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääsee kun lainaa kirjastosta.

Vierailija
7/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellibs on muuten ok, mutta valikoima ei ole kovin suuri, vrt. Bookbeat, ja lähestulkoon kaikki kirjat on aina lainassa.

Vierailija
8/33 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ilmaisjaksolla tykkäätkö. Itse tykkäsin Bookbeatista, mutta en raaskinut jatkaa kokeilujakson jälkeen.

Vierailija
9/33 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käytössä storytel. Täältä löysin sivuston jossa käyty jokainen äänikirjapalvelu ominaisuuksineen erikseen läpi:

Storytel: https://aanikirjapalvelut.fi/storytel-kokemuksia-ilmainen-kokeilu/

Nextory: https://aanikirjapalvelut.fi/nextory-kokemuksia/

BookBeat: https://aanikirjapalvelut.fi/bookbeat-kokemuksia-arvostelu/

Elisa Kirja: https://aanikirjapalvelut.fi/elisa-kirja-kuukausitilaus-kokemuksia/

Toivottavasti tästä oli apua :) 

Vierailija
10/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikirjojen kuuntelemiseen on nykyään useita hyviä vaihtoehtoja. Vinkkini on aloittaa lainaamalla äänikirjoja kirjastosta, sillä se ei maksa mitään. Äänikirjat löydät osoitteesta: https://ekirjasto.kirjastot.fi/aanikirjat

Kaikki äänikirjasovellukset tarjoavat myös mahdollisuuden kokeilla palvelua ilmaiseksi kokeilukauden ajan. Voit kokeilla jokaista palvelua ennen kuin päätät, mikä niistä on sinulle paras (älä unohda, että sinun tulee peruuttaa tilauksesi ennen kokeilujakson päättymistä). Täältä löydät erinomaisen valikoiman: https://aanikirjasovellukset.com/

11/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikirjapalvelut kannattaa aina myös vertailla ja kilpailuttaa. Voit löytää uskomattoman hyviä tarjouksia moneksi kuukaudeksi :) Itse löysin tätä kautta parhaat äänikirjapalvelut https://vertaamo.fi/vertaa/vertaa-aanikirjat/ Toivottavasti on avuksi!

Vierailija
12/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun noi äänikirjapalvelut on niin kalliita, en halua maksaa 15-20 euroa kuussa siitä että ehdin kuunnella vain noin yhden kirjan kuukaudessa.

Vierailija
13/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun noi äänikirjapalvelut on niin kalliita, en halua maksaa 15-20 euroa kuussa siitä että ehdin kuunnella vain noin yhden kirjan kuukaudessa.

Kaikkiin saa maksuttoman kokeilujakson eli ilmaista kuunteluaikaa viikoiksi, kun lopettaa tilauksen ennen maksullisen jakson alkua. Ellibs on tietysti ilmainen, mutta sieltä ei saa juuri mitään kirjaa kuunteluun heti.

Vierailija
14/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin saa maksuttoman kokeilujakson eli ilmaista kuunteluaikaa viikoiksi, kun lopettaa tilauksen ennen maksullisen jakson alkua. Ellibs on tietysti ilmainen, mutta sieltä ei saa juuri mitään kirjaa kuunteluun heti.

Mutta ei se maksuton kokeilu kestä kuin viikon tai pari. Olen käyttänyt ilmaiset kokeilut jo ainakin BookBeatista ja Suplasta 😅

Vierailija
15/33 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei se maksuton kokeilu kestä kuin viikon tai pari. Olen käyttänyt ilmaiset kokeilut jo ainakin BookBeatista ja Suplasta 😅

Usein löytyy 3-4 viikonkin koodeja. Onko Storytel ja Nextory jo kokeiltu? Entä Suomalainen kirjakauppa?

Vierailija
16/33 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko pystyneet peruuttamaan Nextoryn? Minulta menee mystisiä laskuja, laitoin asiakaspalveluun viestiä, toivotaan parasta...Ahdistavia kaikki tällaiset tilaukset, kun on niin palon kokemuksia siitä, että peruuttaminen onkin lähes mahdotonta. Minulla jopa lukee Nextoryn nettisivullani, ns omilla sivuilla, että tilaus peruutettu jo 2021, että sillä lailla...

Vierailija
17/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nextory on paras, laajin valikoima ja edullisin kk-hinta.

Vierailija
18/33 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo vuosia aktiivinen äänikirjapalveluiden käyttäjä.

Kirjojen määrässä ja valikoimassa on eroja, niitä kannattaa tutkia omien mieltymysten mukaan.

Yksi asia, mikä kannattaa huomioida on asiakaspalvelun taso.

Omalla kokemuksella yksi palveluista on alitse muiden: Nexstory.

Kannattaa lukea netistä firman asiakaspalvelun tasosta.

Nexstoryn asiakaspalvelu on täysin tukossa ja asiakkailta on veloitettu tileiltä rahaa vaikka sopimus on kirjallisesti purettu jo ajat sitten.

Näin kävi minullekin. Vasta kuluttajasuoja-asiamiehellä uhkaamalla sain edes vastauksen ja lopulta korvasivat minulle aiheettomasti veloitetut rahat.

Vierailija
19/33 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli asiakaspalvelusta vastauksia myös Ruotsista. Ilmeisesti olivat rientäneet avuksi kun Suomen asiakaspalvelu oli täysin jumissa.

Vierailija
20/33 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut jo vuosia aktiivinen äänikirjapalveluiden käyttäjä.

Kirjojen määrässä ja valikoimassa on eroja, niitä kannattaa tutkia omien mieltymysten mukaan.

Yksi asia, mikä kannattaa huomioida on asiakaspalvelun taso.

Omalla kokemuksella yksi palveluista on alitse muiden: Nexstory.

Kannattaa lukea netistä firman asiakaspalvelun tasosta.

Nexstoryn asiakaspalvelu on täysin tukossa ja asiakkailta on veloitettu tileiltä rahaa vaikka sopimus on kirjallisesti purettu jo ajat sitten.

Näin kävi minullekin. Vasta kuluttajasuoja-asiamiehellä uhkaamalla sain edes vastauksen ja lopulta korvasivat minulle aiheettomasti veloitetut rahat.

Vastaan tähän, kun tuskailen nyt nextoryn kanssa. Asiakaspalvelu on kyllä täysin ala-arvoista.

Kysyin heiltä, että miksi sovellus laskee luettua aikaa ihan miten sattuu. Olen nyt testin vuoksi avannut yhden kirjan (luettava) ja laskuriin on tullut neljän sivun lukemisesta 7 tuntia lisää aikaa. Laitoin heille viestiä ja kysyin mistä johtuu, niin asiakaspalvelija vain kysyi, että paljonko luulet sinulla olevan aikaa jäljellä? Eikä mitään kommenttia siitä, että laskuri on joko tarkoituksella huijaava tai rikki. 

Eli jos täällä on vielä joku kirjapalvelujen ahkera ja tyytyväinen käyttäjä, niin suositelkaa omaanne. Mulla lähtee nyt vaihtoon tämä paska palvelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän