Avasin Koskenkorvan. Sydänsuruni on niin musertavaa, en jaksa enää kauaa
Kommentit (9)
Tekisin saman jos pystyisin juomaan. Mieluusti. Elämä päin p ja stressitaso tapissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ei kestä omia tunteitaan selvänä, on säälittävä luuseri. Tunge se pullo kurkkuusi.
Ihminen joka arvostelee ja haukkuu itselleen tuntemattomia ihmisiä on säälittävä luuseri.
sydänsurut ovat turhia. aina löytyy toinen ja parempi
Vierailija kirjoitti:
sydänsurut ovat turhia. aina löytyy toinen ja parempi
Ehkä sitten turhia, mutta monesti välttämättömiä ja inhimillisiä. Minä erosin vuosi sitten aivan pskasta miehestä, kohteli minua todella huonosti ja vielä päälle petti. Silti olin rikki, silti itkin hänen peräänsä koska olihan meillä hyvätkin hetkemme ja välitin hänestä. Voi kun se olisikin noin yksinkertaista, että löytää vain uuden ja paremman.
Ap. Minä ymmärrän, koska oli samanlainen tilanne. Minua auttoi, että aloin hemmotella itseäni. Älä juo, vaan mene kampaajalle, osta uusia vaatteita ja meikkejä. Rakasta itseäsi teoilla, niin pian huomaat uusia kiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka ei kestä omia tunteitaan selvänä, on säälittävä luuseri. Tunge se pullo kurkkuusi.
Kumpa tällaisten kommenttien kirjoittajat ymmärtäisivät, että joskus juuri se voi olla viimeinen pisara henkilölle, joka on jo valmiiksi heikoilla. Älkää pahentako toisten oloa entisestään. Saattaa todella käydä joskus huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Minä ymmärrän, koska oli samanlainen tilanne. Minua auttoi, että aloin hemmotella itseäni. Älä juo, vaan mene kampaajalle, osta uusia vaatteita ja meikkejä. Rakasta itseäsi teoilla, niin pian huomaat uusia kiinnostuksen kohteita.
Näin olen tehnyt, jo monta monta kuukautta. Olen hemmotellut itseäni, harrastanut... Enkä ole juonut alkoholia pitkään aikaan. Nyt alkaa raja tulla vastaan, ja romahdus.
ap