Suurin "Turn-Off" Tinderissä? "X heilahtaa kun näen tai luen tämän..."
Omalla kohtaa X heilahtaa, kun näen profiilitekstissä mainintaa näistä:
- Feministi
- Poliittisen suuntaumuksen kertominen/signalointi (olipa se nyt vaikkapa punavihreä tai PS)
- Vegaani
- Puhetta siitä, että on kyllästynyt olemaan miehille vain lelu ja jos vihdoin saisi vakavampaa (ei kerro mitään hyvää)
Sitten kuvissa jos näkyy:
- Sisustustekstejä selfieiden taustalla asunnossa (Live Laugh Love, oksennus)
- Meemejä joista en ymmärrä v*ttuakaan (aivan eri huumorintaju, kun en ymmärrä heidän meemimakuaan)
Entä sinulla?
Kommentit (74)
Sitten ihmetellään kun ei kumppania ei tahdo löytyä.
Mies50v
Vierailija kirjoitti:
Olen toisella treffipalstalla. Ohitus tulee, jos ei ole kirjoittanut esittelytekstiä itsestään. Ja näitä on paljon, siis paaaaljon! En voi ymmärtää, ettei edes sen verran ole vaivaa nähty.
Ja sitten miehet valittavat, että netissä on naisten markkinat. Hoh hoijaa. Hyvällä esittelyllä ja muutamalla hyvällä kuvalla (huonot lueteltu yllä) sitä kohoaisi jo suuren osan yläpuolelle.
Mutta kun ei, niin ei.
En kyllä itse huomannut mitään vaikutusta vaikka kuinka yritti panostaa tekstiin ja kuvatkin on katsottu niin, että ei ole mitään aurinkolasikuvia sun muita typeryyksiä.
Teillä kannattaisi ehkä kokeilla tehdä tavallisena miehenä valeprofiili niin huomaisitte ettei ole helppoa sekään. Naisten markkinat ne on. Pari mätsiä taisin saada tinderissä.
M36
Vierailija kirjoitti:
Tän mukaan joku sara sieppi tai sofia belorf ei sais yhtään mätchii.
Uskokoot ken haluu.
Ja miehistäkin joku käsivarsitatskattu ananastukka sigspäckillä saa varmaan kaikki mätchit. Vielä mieluiten ulkkari päälle. Joku espania italia. Tosin noista maistahan ne kaikki ali mehmet abdullit feikkaa olevansa.
Ei vaan tähän ei ole vastanneet ne, jotka matchaa Sara Sieppiä ja Sofia ketälieneekään. Ei voi oikeasti olla noin vaikea ymmärtää lukemaansa.
Poliittinen suuntaushan on ehdottoman tärkeä asia! Oikealle kallellaan olevat ja konservatiiviset tyypit ovat niin järkyttävän kaukana omasta kuplastani, etten näe sellaista ihmistä edes kovin potentiaalisena kaverinakaan. Ajattelemme maailmasta hyvin erilaisesti. Toisille toki arvomaailma ei merkkaa mitään, mutta itselleni se on yksi tärkeimmistä tekijöistä siinä, kun kehittelen kiinnostusta johonkin tyyppiin. Ulkonäkö taas tulee jossain hännillä, ainut ehto sen suhteen on hygieenisyys ja siisteys. Suihku päivittäin ja puhtaat vaatteet. Ja itsevarmuus. Siinäpä se.
Turn offeja röökaus, liian innokas kaljoittelu (kuvissa vilahtelee sätkät ja stobet), sali-esailu ja pullistelu tai kestävyysurheilu-hulluus. En myöskään haluaisi. uskovaa miestä
Onneksi ei ole haku päällä. Tuntuu, ettei itselle sopivia miehiä ihan hirveästi noissa pyöri.
Vegaanius on muuten todella iso plussa!
"Ei yhen illan juttuja, ja jos oot pillun perään niin swaippaa vasemmalle"
Anna kun lauantai ilta tulee, niin samaiselta typyltä tulee niin flirttailevaa ;))) viestiä kun on vähän maistissa ja pitäis päästä kullin päälle.
No, en valita. Sitähän varten se äppi on tehty. Mutta se että profiilissa kielletään romantiikka, ja sitten todellisuudessa sitä himotaan... lame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toisella treffipalstalla. Ohitus tulee, jos ei ole kirjoittanut esittelytekstiä itsestään. Ja näitä on paljon, siis paaaaljon! En voi ymmärtää, ettei edes sen verran ole vaivaa nähty.
Ja sitten miehet valittavat, että netissä on naisten markkinat. Hoh hoijaa. Hyvällä esittelyllä ja muutamalla hyvällä kuvalla (huonot lueteltu yllä) sitä kohoaisi jo suuren osan yläpuolelle.
Mutta kun ei, niin ei.
En kyllä itse huomannut mitään vaikutusta vaikka kuinka yritti panostaa tekstiin ja kuvatkin on katsottu niin, että ei ole mitään aurinkolasikuvia sun muita typeryyksiä.
Teillä kannattaisi ehkä kokeilla tehdä tavallisena miehenä valeprofiili niin huomaisitte ettei ole helppoa sekään. Naisten markkinat ne on. Pari mätsiä taisin saada tinderissä.
M36
Tässä muuten hyvä pointti siitä, että kannattaisi joskus katsoa miten vastakkainen sukupuoli näkee onlinedeittailun.
Itse olen miehenä tehnyt joskus naisprofiilin, ja ilman mitään tekstiä ja ilman kuvaa saat satoja viestejä. Tinderissä ihan vain pelkällä mustalla pimeällä ruudulla ja 22v iällä naisen nimellä saat satoja mätsejä ja keskustelunavauksia.
Mies joka panostaa, noh mies saa tuloksia eli mätsejä ja viestejä vasta sen panostuksen kautta. Ei automaattisesti etuoikeutena, koska syntyi pillu haarojen välissä.
Hyvin valaisevaa olisi naisille kokeilla vähän miten miehet kokee onlinedeittailun, humbling kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei, niin ei.
M36
Tämä 100% totta. Olen kokeillut tinderiä asiallisilla kuvilla ja profiilitekstillä, mutta myös ilman tekstiä yhdellä kuvalla sekä humoristisella ja luovalla profiilitekstillä. Saman verran tuli matchejä jokaisella tavalla. Naisten ohjeilla ole juurikaan merkitystä. Profiiliin voi panostaa vain itseään varte, mutta suosioon sillä ei pysty vaikuttamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää vaikuttaa kyllä jonkun naisen kirjoittamalta provoaloitukselta...toiveena saada vastauksia tyyliin: te miehet ootte sikoja
Kyllä minä aloittaja olen ihan mies ja puhun omasta kokemuksestani.
"Sisustustekstejä selfieiden taustalla asunnossa (Live Laugh Love, oksennus)"
Älä jaksa. Et ole uskottava. Ei miehet kiinnitä tämmöisiin huomiota. Ja mitkään sisustustekstit ei taatusti ole miehelle niin suuri turn-off, että jättäisi treffit väliin tuon takia.
eri: todellakin jäisi. Naisissa ei ole mitään niin erikoista että se olisi tuon arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei, niin ei.
M36
Tässä muuten hyvä pointti siitä, että kannattaisi joskus katsoa miten vastakkainen sukupuoli näkee onlinedeittailun.
Itse olen miehenä tehnyt joskus naisprofiilin, ja ilman mitään tekstiä ja ilman kuvaa saat satoja viestejä. Tinderissä ihan vain pelkällä mustalla pimeällä ruudulla ja 22v iällä naisen nimellä saat satoja mätsejä ja keskustelunavauksia.
Mies joka panostaa, noh mies saa tuloksia eli mätsejä ja viestejä vasta sen panostuksen kautta. Ei automaattisesti etuoikeutena, koska syntyi pillu haarojen välissä.
Hyvin valaisevaa olisi naisille kokeilla vähän miten miehet kokee onlinedeittailun, humbling kokemus.
Tuo kokeilusi kyllä kertoo rumaa kieltään miehistä, eikä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei, niin ei.
M36
Ja mitä tekee nainen sadoilla viesteillä ihmisiltä jotka eivät välitä pätkääkään kenelle viestivät? Mitä tekee kiinnostuksella joka ei kohdistu ollenkaan omaan persoonaan, tai edes omaan ulkonäköön, vaan vain siihen mitä on haarojen välissä?
Kuten sanoit, niin todellakin yritäpa asettua sen toisen sukupuolen asemaan niin ehkä ymmärrät miksi kertomasi on vain ja ainoastaan negatiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Profiilissa:
Punaviinilasi / kuoharipullo emoji
Muutenkin 100% emojeilla kertominen... tyhjä profiilikin on parempi kuin kaksikymmentä emojia joistain lentokoneista ja rannoista ja omeleteista.
Kyllä emojit kertoo paljon. Niillä saa pieneen tilaan paljon asiaa. Todellakin on parempi kuin, että ei tekstiä ollenkaan.
Valitus siitä kun miehet ei kirjoittele vaikka mätsää = tapana mätsätä vain liian tasokkaiden miesten kanssa, olen todennäköisesti yksi heistä