Jos 40+ nainen laihduttaa, niin
naama näyttää kauhealta. Samoin kaula ja rinta. Kiinteytys on eri asia eli mieluummin lihaksisto kuntoon kuin näky, jossa naama roikkuu kuin kalkkunan kaula ja iho himmenee.
Kommentit (27)
Jaahas, täällä yksi nelikymppinen, joka laihdutti yli 15 kg. Kaikki tuntemani ihmiset sanoivat, että näytän paaaljon nuoremmalta, pirteämmältä ja kauniimmalta. Olen samaa mieltä siinä, että liian hoikaksi ei kannata haluta, siis mihinkään missimittoihin, sillä se on jo rumaa tässä iässä, mutta joku painoindeksi 22-23 on varsin hyvä ja kaunista:)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 09:02"]
Laihduttanut nelikymppinen on paremman näköinen kuin lihava, viis rypyistä, mutta kannattaa pitää kohtuus. Liian laihaksi ei kannata pyrkiä.
[/quote]
Joo, useimmilla paras ulkonäkö kokonaisuudessaan ei ole siinä painossa joka oli alle kaksikymppisenä (jos silloin oli hoikka). Kun oon nähnyt näitä "Mun on pakko päästä 48 kg painoon koska 20-v:nä painoin sen" jotka on oonnistuneet tavoitteessaan niin aika kuikeloiksi ja rusinoiksi on mennyt ulkonäkö. Vaikka 5 kg enemmän niin näyttäisi paljon paremmalta.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 09:51"]
painoindeksi 22-23 on varsin hyvä ja kaunista:)
[/quote]
Jep, mutta paljon sen alle ei enää välttämättä ole. Meidän kolmasluokkalainen valitti yhdestä opettajasta ja lisäsi loppuun että se on niin kauhean näköinen kun sillä on hirveän ryppyinen iho. Kyseessä siis 40+ opettaja joka on erittäin sporttinen, mukana kaikenlaisessa urheiluseuratoiminnassa ja (liian) laiha. Jäi mieleen kun en muista lapsen ikinä ennen kommentoineen tuolla lailla kenenkään ulkonäköä, ei se yleensä kiinnitä mitään huomiota.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 09:51"]
Olen samaa mieltä siinä, että liian hoikaksi ei kannata haluta, siis mihinkään missimittoihin, sillä se on jo rumaa tässä iässä, mutta joku painoindeksi 22-23 on varsin hyvä ja kaunista:)
[/quote]
Toisilla on, toisilla ei... Mä oon 38-vuotias laihduttaja joka oon nyt tuossa painossa 23, ja vielä on iso makkarainen röllömaha ja iso läskinen kaksoisleuka. Eli vielä pitäisi pudottaa painoa, vaikka hirvittää tuo kun tosiaan muualta tuntuu kuihtuvan jo turhankin laihaksi, esim. tissit menneet tyhjiksi pusseiksi ja naama roikahtanut...
Voi itku, minä en laihduttanut mutta painoni tippui ihan oudosti 4kk,ssä 62kg,stä 48kg,:hen. KAIKKI KOKEET OTETTIIN, syytä ei LÖYTYNYT? Minulla oli kaunis hyvinvoiva iho! Nyt ei auta kosteusvoiteet! Olen saanut jopa reseprilääkkeenä kosteusvoidetta mutta mikään ei auta! Kasvoni ovat kuin 80 vuotiaalla laihalla
mummelilla. Olen 58v.
Kun saisi jotain Niksiä.?
Voi itku, minä en laihduttanut mutta painoni tippui ihan oudosti 4kk,ssä 62kg,stä 48kg,:hen. KAIKKI KOKEET OTETTIIN, syytä ei LÖYTYNYT? Minulla oli kaunis hyvinvoiva iho! Nyt ei auta kosteusvoiteet! Olen saanut jopa reseprilääkkeenä kosteusvoidetta mutta mikään ei auta! Kasvoni ovat kuin 80 vuotiaalla laihalla
mummelilla. Olen 58v.
Kun saisi jotain Niksiä.?
Laihduttanut nelikymppinen on paremman näköinen kuin lihava, viis rypyistä, mutta kannattaa pitää kohtuus. Liian laihaksi ei kannata pyrkiä.