Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toisen ketjun innoittamana ihastumisesta

Vierailija
08.04.2013 |

Mulla vähän sama tilanne kuin toisen ketjun ap:lla oli alussa! Eli oon ihastunu kuin pikkutyttö toiseen mieheen! Molemmat ollaan perheellisiä ja varattuja ja mies tuskin on minuun ihastunut! Meillä menee oman miehen kanssa hyvin ja rakastan miestäni todella paljon...kaikki toimii seksiä on monta kertaa viikossa puhutaan paljon ja jne! Luulen että toiseen ihastuminen on mulla oma kolmenkympin kriisi tavallaan!  Mieheni tietää ihastuksestani ja on vain huvittunut asiasta koska mies johon olen ihastunut on todella paljon mieheni näköinen ja kaltainen (sama ruumiin rakenne pituus,paino hiustenväri jne.... )                                                                                                                                                                En ole siis todellakkaan aikomassa pettää miestäni tai vaihtaa mutta haluaisin tietää miten pääsen tästä ihastuksen tunteesta eroon?! onko kellään kokemusta miten siitä pääsee?! Tämä tunne häiritsee jo jokapäivästä olemistani ajattelen koko ajan ihastusta! Eniten on alkanut häiritsemään että mies meinaa tulla ajatuksiini kun rakastelen oman mieheni kanssa(tätä pidän itse jo melkein pettämisenä ja nautinto seksistä menee kun koko aika menee siihen että yritän olka ajattelematta911 ihastukseni kohdetta)! Auttaisiko jos kertoisin ihastuksen kohteelle asiasta? menisikö silloin tällaisesta "teini"ihastuksesta hohto ja lakkaisin olemasta ihastunut? onko kukaan kokeillut tällaista? miten kävi                                              

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään ole kokemusta miten tällainen kertominen vaikuttaisi veisikö se ihastuksen tunteen pois?

Vierailija
2/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te tosian noin tyhmiä ihmiset.. Mistä vitusta teitä sikiää. Se on ihan ilmiselvä fakta se että ihastumisen tunteet laantuu sitten kun on laantuakseen, AJAN KANSSA. Tyhmiä kysymyksiä ei oo mut hemmetin typeriä kyselijöitä jos ei noin selkee asia käy kaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihastukselle kertominen ei vie mitään tunteita pois. 

Vierailija
4/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mutta kun haluaisin tunteesta eroon nyt enkä esim. muutaman vuoden kuluttua! olen elämässäni "ihastunut" 2 kertaa aiemmin ja toisen kanssa nyt naimisissa ja ensimmäiseenkin oli ihastunut 6vuotta ilman vastakaikua...! Joten siis toivoisin pikatoipumista asiasta!!!!! Sori jos olen mielestäsi typerä olen sitä myös omasta mielestäni!!!!!

Vierailija
5/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, yliannostus huutomerkkejä sulla. Miten tästä nyt sitten toivutaan. Ja 911? =>

Vierailija
6/6 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuohon mitään pikatoipumista ei ole olemassa. Kaipa se siitä hiipuu, jos et ala viritellä mitään flirttiä tuon miehen kanssa. Jos viet asiaa etenpäin, alkaa pikkuhiljaa oman miehesikin asenne muuttua - ei naurata enää kauaa.

Nauti tuosta ihastumisen tunteesta, siirrä intohimo vaikka sinne omaan aviovuoteeseen ja lakaa tuntemasta syyllisyyttä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi