Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa nainen pyysi mieheltään rahaa ostoksiin

Vierailija
24.03.2019 |

Näin tällaisen tilanteen pari vuotta sitten. Ihan oikeasti. Hän oikein pyysi lupaa ostaa jotain.

Miten kukaan voi elää noin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät piuhat sulla.

Vierailija
2/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta olet asiaa miettinyt? Wow.

Itse veikkaan monien kuvittelevan, että maksatan yhteiset ostoksemme miehelläni, kun usein lähikaupan tiskillä menen pakkaamaan ja sanon hänelle, että "maksa sinä". Mutta ihan yhteiseltä tililtä hän aina ne ostokset maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät piuhat sulla.

Sen verran järkyttävä tilanne, että tuli mieleen vielä parin vuoden jälkeenkin.

Vierailija
4/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit varmaan meidän kauppareissun. On yhteiset rahat, joten heräteostoksista kysytään puolin ja toisin jos on ok. Meillä toimii tää, muilla toimii joku toinen tapa.

Vierailija
5/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehen kanssa sovitaan jo ennen kauppaan menoa kenen tililtä. Ei tarvitse kaupassa kinuta.

Varsinkin jos jotain isompaa ostosta on tulossa. 

Vierailija
6/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässäsi ei ole siis kahteen vuoteen tapahtunut mitään kiinnostavampaa? Taitaa taas kertoa aloittajasta itsestään enemmän.

Vierailija
7/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin joskus omalle rakkaalle vaimolleni antanut shoppailurahaa kun hänellä on omat rahat loppu. Ihan normaalia avioliitossa että paremmin tienaava toisinaan tukee huonommin tienaavaa.

Vierailija
8/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa elämässäsi ei ole siis kahteen vuoteen tapahtunut mitään kiinnostavampaa? Taitaa taas kertoa aloittajasta itsestään enemmän.

Eipä tuota tiedä, mistä tuli mieleen. Huomiota se kyllä herätti.

Vierailija
9/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin joskus omalle rakkaalle vaimolleni antanut shoppailurahaa kun hänellä on omat rahat loppu. Ihan normaalia avioliitossa että paremmin tienaava toisinaan tukee huonommin tienaavaa.

Tietenkin, mutta jos ollaan kaupassa, nainen ostaa mitä ostaa ja mies ostaa mitä ostaa. Jos naisella ei ole rahaa, hän ei osta. Ei kaupassa mitään ylimääräisiä lahjoja aleta jakamaan, ne ovat eri tilanteita varten.

Vierailija
10/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Kun minulla oli tyttöystävä niin ostin kyllä hänelle kaikkea. Eikö hyvin toimeentuleva ja pienituloinen saisi rakastua? 

Vierailija
11/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nainen sitten oikein osti kun niin huomiotaherättävää oli? Itselläni on tapana kysyä miesystävältäni, jos haluan kaupassa jotain ylimääräistä itselleni ja olemme sopineet että hän maksaa. Mielestäni se on kohteliasta kysyä jos toisen rahoja meinaa käyttää.

Vierailija
12/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se nainen sitten oikein osti kun niin huomiotaherättävää oli? Itselläni on tapana kysyä miesystävältäni, jos haluan kaupassa jotain ylimääräistä itselleni ja olemme sopineet että hän maksaa. Mielestäni se on kohteliasta kysyä jos toisen rahoja meinaa käyttää.

En tiedä, mitä osti. Ei se, mitä, vaan se, miten. Nainen käyttäytyi kuin alamainen, pyysi ja mies käyttäytyi kuin isä, joka kasvattaa lastaan. En jäänyt katsomaan tilannetta.

Vierailija
13/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, mutta jos ollaan kaupassa, nainen ostaa mitä ostaa ja mies ostaa mitä ostaa. Jos naisella ei ole rahaa, hän ei osta. Ei kaupassa mitään ylimääräisiä lahjoja aleta jakamaan, ne ovat eri tilanteita varten.

Mitä ihmettä? Jos kerran ollaan kaupassa ja toinen haluaa jotain mitä sieltä kaupasta saa, niin miksei sitä voi ostaa saman tien jos se molemmille sopii? Mieheni löysi pari viikkoa sitten kauppareissulla sattumalta hyvät farkut tarjouksesta. Minä toimin maksajana sillä kertaa. Olisiko meidän kaiketi pitänyt mennä kotiin ja tulla sitten takaisin siihen samaan kauppaan ostamaan vain ne farkut?? Mitä ihmeen järkeä siinä olisi ollut?

Vierailija
14/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen sääntö, että jos ehtii kassalle saakka ilman että toinen huomaa sen korissa/kärryssä, sen saa ostaa.

Ja vuorotellen kaupat maksetaan ja pätee molempiin, ei kuitenkaan niin että heittää jonkun monen kympin toasterin sinne ja se pitää maksaa, vaan pieniä juttuja. Kauppareissut on yllättävän hauskoja näin.

Vierailija
15/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset siis ihmettelee tätä? Meidän tapauksessa kyse on lähisuhdeväkivallasta mies harjoittaa sitä henkisenä, fyysisenä ja taloudellisena. Mulla ei saa olla henkilöllisyystodistusta, pankkikorttia, facebookia, eikä edes kauheasti omaa rahaa, en saa mennä lenkille yksin, joskus jopa vessaanmenoa rajoitetaan, välillä en saa poistua huoneesta missä hän on, uutenavuotena sain pahasti turpaan, koska kaverimies toivotti hyvää uuttavuotta viestillä johon en edes vastannut, tappouhkauksia vähintään pari kertaa viikossa, ei seksiä, mm. Lihavaksi haukkumista, mutta silti en saisi laihduttaa, kavereiden puhelut kuunnellaan tarkkaan, en saa käydä vanhemmillani, maksan vuokrat laskut ja ruoat mies maksaa vain omat mielenkiinnonkohteensa, ei ole koskaan pois kotoa.

Vierailija
16/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset siis ihmettelee tätä? Meidän tapauksessa kyse on lähisuhdeväkivallasta mies harjoittaa sitä henkisenä, fyysisenä ja taloudellisena. Mulla ei saa olla henkilöllisyystodistusta, pankkikorttia, facebookia, eikä edes kauheasti omaa rahaa, en saa mennä lenkille yksin, joskus jopa vessaanmenoa rajoitetaan, välillä en saa poistua huoneesta missä hän on, uutenavuotena sain pahasti turpaan, koska kaverimies toivotti hyvää uuttavuotta viestillä johon en edes vastannut, tappouhkauksia vähintään pari kertaa viikossa, ei seksiä, mm. Lihavaksi haukkumista, mutta silti en saisi laihduttaa, kavereiden puhelut kuunnellaan tarkkaan, en saa käydä vanhemmillani, maksan vuokrat laskut ja ruoat mies maksaa vain omat mielenkiinnonkohteensa, ei ole koskaan pois kotoa.

Vapaudenriistoa vai SM-fantasia?

Vierailija
17/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan kaupassa tokaista että voi vitsi, ihania tulppaaneja, voinko ottaa kimpun? . Tää on ihan vaan sellanen retorinen kysymys, otan sen kimpun jos haluan ja tuossa kohtaa ei ole edes tiedossa kuka laskun maksaa. Se on vaan sellanen tapa.

Vierailija
18/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksat ja kestät. Oletko miettinyt ratkaisuja. Onko teillä lapsia.

Vierailija
19/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet sitten siellä? Etkö pääse pakenemaan asunnostasi? On keksitty turvakoteja yms.

Vierailija
20/30 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saatan kaupassa tokaista että voi vitsi, ihania tulppaaneja, voinko ottaa kimpun? . Tää on ihan vaan sellanen retorinen kysymys, otan sen kimpun jos haluan ja tuossa kohtaa ei ole edes tiedossa kuka laskun maksaa. Se on vaan sellanen tapa.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän