Lyhyt tuttavuus, mies itkee erotessa
Kävin kahden viikon lomamatkalla maassa jossa olen asunut jo 3 vuotta pari vuotta sitten. Voisin myös muuttaa sinne takaisin. Isäni kuoli 4kk sitten ja koin ensimmäistä kertaa olevani valmis tutustumaan uusiin ihmisiin. Tutustuimme tinderissä ja puhuimme useaan kertaan videopuheluita kahden viikon aikana ennen reissua. Olen itse intensiivinen, mies rauhallinen. Näimme reissun aikana viisi kertaa, suudelmat ja seksiä neljännellä tapaamiskerralla. Viimeinen päivä kokonaan yhdessä, hyvästien jättö vaikeaa. Miehellä kyyneliä silmissä. En ole aiemmin kokenut vastaavaa. Hämmentää, tekee vaikutuksen.
Puhuin avoimesti, että haluan perheen, lapsia. Olen sen ikäinen (36) että pitää olla heti tiedossa. Hän on samanikäinen ja esitteli jo ensi(live)treffeillä siskontytön kuvia (toisilla treffeillä raskausskanni). Tuntuu, että voisi hyvinkin tulla jotain. Toisaalta olen nyt menettänyt molemmat vanhempani ja hautajaisten jälkeen kaikki tapaamani ihmiset ovat alkaneet itkeä juteltiin kanssani.
En tiedä siis voiko kyynelistä vetää mutkat suoriksi= miehellä jo syviä tunteita minua kohtaan?
Kommentit (7)
Nyt jäitä hattuun. Vaikka tuntuu houkuttelevalta jättää entiset murheet taakse syöksymällä suinpäin uuteen, ei koko elämää kannata mullistaa kerralla.
Tajusin jo itsekin kuinka hoopoa on arvuutella tällaista keskustelupalstalla. Mitään hätiköityä ei kannata tietenkään haavoittuvassa tilassa tehdä. Mies työskentelee onneksi lentoyhtiöllä ja vastavierailukin on jo sovittu.
No ei se mitään hoopoa ole. Usein asiat kirkastuu itsellekin niistä kirjoittaessa.
Mitä tarkoittaa "toisilla treffeillä raskausskanni"?
Olis jossain subulaskuissa tehty avaus.
Ei tietenkään ole. Eihän kukaan koskaan tykästy nopeasti.