Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisilmeeltään siisti ja hyvin pukeutunut ihminen haisee?!

Vierailija
08.04.2013 |

Puhtaat hiukset, siististi pukeutunut jne. Mutta haisee kamalalta. Mikä voi olla hajun syy??

Ja haju ei mikään hien haju, vaan sellainen etova ja pistävä, jää leijailemaan huoneilmaan. Ei tee todellakaan mieli hengittää nenän kautta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atkinsin ketoosi kuulemma löyhkää!!

Vierailija
2/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio?

Joku lääke?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytostaatit tekivät minulla tuota. Lemusin omaankin nenään.

Vierailija
4/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä.Yritä ymmärtää.Tai sitten hän nukkuu samojen vaatteiden kanssa joilla kulkee,kuten minä.Niihin jää piintynyt haju niihin vaatteisiin.Täytyy ostaa huuhteluainetta.Meidän pesukone taitaa olla rikki.Ja muista hajuvesi.Myöskään teltta ja mökkeily ei tee ihmiselle hyvää,haju haiskahtaa.

Vierailija
5/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku särkylääke. Monet haisevat tosi pahalle.

Vierailija
6/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa pettää ja haju tulee suun kautta ulos.Karmea vaiva.Pahoittelen.Olen kärsinyt tästä kauan.T:pia

Vierailija
7/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia,tupakanpoltto.Huono hygienia tai oikeasti syöpä.Esim sappivaivaiset haisee pahalta.Sellainen imelä omituinen tuoksu.Käske laittaa hajuvettä ja syödä pastilleja koko ajan.Mun ex söi ja joi kuin sieni yhdessä vaiheessa ja jouduin heittämään osan vaatteista pois ja samoin patjan jolla nukuimme koska haju oli niin paha sellainen imelä omituinen lemu.Joi olutta hirveän paljon.En tiedä haiseeko vielä mutta sydän jos pettää voi myös oireilla outona hikoiluna.

Vierailija
8/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä!!!!Usein pian kuolevat haisee pahalta.Ei ne sille mitään voi.Älä kiinnitä huomiota.Mun sukulainen joka kuoli tuoksui omituiselta ja lopulta se vaan kuoli.Sisäelimet räjähti.Mitään ei tullut ulos enää.

Vierailija
9/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt pari päivää haissut ihan omituiselle, aivan kuin vanhalle maidolle tai muulle maitotuotteelle, vaikka peseydyn päivittäin ja vaihan vaatteet. Mistähän voi johtua?

Vierailija
10/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aikoinaan miehen, joka aina tuoksui sellaiselle kissanpissan tyyppiselle. Hänellä ei ollut kissoja. Tietääkö kukaan, mikä sellaisen hajun aiheuttaa?

Vierailija
11/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hitaasti kuivuvat vaatteet saattavat haista pahalle. Pesukonekin voi haista pahalle, se pitäisi ajoittain puhdistaa pesemällä kuumimmalla pesulla. Itse käytän myös sitruunahappoa puhdistukseen.

Vierailija
12/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähijunalla kulkee nainen joka haisee aivan äärettömän pahalta. Onneksi hän menee aina tiettyyn vaunuun niin osaan vältettä sitä vaunua, koska haju on oikeasti niin kauhea ettei lähellä voi olla. Olen ihmetellyt sitä naista koska yleensä sellaiselle haisevat ihmiset joiden elämänhallinta on täysin pielessä, mutta eihän sillä naisella voi olla jos kerran joka aamu matkustaa hyvin aikaisin samalla junalla luultavasti töihin. 

Vierailija
13/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä nainen, joka raskaana/saanut juuri vauvan. En siis ehtinyt näkemään, onko vatsakumpu pienentynyt, että oliko vielä raskaana vai joko oli synnyttänyt. Tuli tuomaan lasta harrastukseen. Nainen jätti siis jälkeensä kamalan hajun. 

-ap-

Vierailija
14/14 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 10:18"]

Kyseessä nainen, joka raskaana/saanut juuri vauvan. En siis ehtinyt näkemään, onko vatsakumpu pienentynyt, että oliko vielä raskaana vai joko oli synnyttänyt. Tuli tuomaan lasta harrastukseen. Nainen jätti siis jälkeensä kamalan hajun. 

-ap-

Vaatteisiin kuivunut rintamaito.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan