Mikä takki kevääksi näillä kriteereillä?
Pitäis olla monikäyttöinen, eli sellainen jota voisi pitää sekä siistimpien vaatteiden (mekko jne) kanssa sekä farkkujen kanssa. Pitää olla vedenpitävä ja siinä pitää olla huppu (irroitettavuus plussaa).
Minkälaisen takin ostaisi?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut R-Collectionin valikoimaa?
Kiitos vinkistä. Täytyy katsoa. Yleensä niiden vaatteet ei oo mun tyylisiä, mut täytyy katsoo uudestaan.
Ap
Sanoisin, että joku vedenpitävä parka. Mutta sellainen ei kyllä mielestäni ole sitten enää mitään juhlamekon kanssa pidettävää. Eli ei mun mielestä ole yhtä takkia, joka on samaan aikaan joku goretex ja parka ja samalla kuitenkin todella edustava.
Minulla on tällainen ja se menee ainakin kategoriaan "vedenpitävä"
https://www.xxl.fi/helly-hansen-long-belfast-winter-jacket-naisten-talv…
Tuo R-Collectionin anorakkikangashan pitää jonkin verran vettä, Mun mielestä siellä on sellaista pitempää avattavaa versiota siitä anorakista.
Espritillä vois olla jotain,samoin katsoisin marco polon ja tommy hilfigerin takit
Mulla on didriksonin thelma. Ei se minkään juhlahameen kanssa mene, mutta tunikat, farkut, perusmekot käy kyllä. On vedenpitävä ja iso huppu (ei kyllä muistaakseni ole irroitettava).
Minullakin kevättakki haussa, ei tarvitse olla vedenpitävä, mutta hieman pidempi ja sopia hameen kanssa.
Trenssi on hiemaa liian "virallinen" ja anorakki liian "rento", ärsyttää kun ei mistään löydy naisellisen klassista mutta kuitenkin rentoa takkia, vinkatkaa linkki jos joku on nähnyt...
Oletko katsonut R-Collectionin valikoimaa?