Mieheni tyhjä ja kylmä katse?
Pakko saada purkautua jonnekin. Minua ahdistaa mieheni tyhjä ja kylmä katse. Jotenkin ns. julma. Voiko ihmisen katseesta päätellä jotain pahuutta tms? Mies osaa ottaa myös hurmaavan tyylin käyttöön, jonka aikana saa silmiinsä pilkettä, mutta todellisuudessa hänen katseensa on pelkkää kylmää jäätä. Mies on myös muuten jotenkin kaksijakoinen välillä hyvällä tuulella ja miellyttävä. Seuraavana hetkenä jo ärsyyntynyt ja vihainen. Usein katsoo minua silmiin täysin ilmeettömästi, vaikka suu olisi hymyssä silmät eivät hymyile. Olen rehellisesti sanottuna alkanut hieman pelkäämään omaa miestäni. Käytöksen ja katseen takia. Mies ei ole masentunut tai käytä päihteitä. Mutta katse ja käytös on julmaa ja outoa. Onko kellään vastaavia kokemuksia? Mikä miehelläni oikein on?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatilla sanotaan olevan tuollainen katse. Mutta ei kai pelkkä katse tee ketään psykopaatiksi. Miten hän on muuten käyttäytynyt? Onko julma ja empatiakvytön?
Valitettavasti tuntuu olevan. Olemme esimerkiksi yrittäneet lasta, mutta ei ole onnistunut. Olen ollut pohjalla asian vuoksi, mutta mies ei ole lohduttanut minua vaan tokaissut, että pärjää niitä elämässä ilman muksujakin. Tuossa yksi esimerkki miehen epäempaattisesta käytöksestä..
Juuri tuon takia niitä päihteitä kannattaisi välillä käyttää. Eihän tuollainen ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatilla sanotaan olevan tuollainen katse. Mutta ei kai pelkkä katse tee ketään psykopaatiksi. Miten hän on muuten käyttäytynyt? Onko julma ja empatiakvytön?
Valitettavasti tuntuu olevan. Olemme esimerkiksi yrittäneet lasta, mutta ei ole onnistunut. Olen ollut pohjalla asian vuoksi, mutta mies ei ole lohduttanut minua vaan tokaissut, että pärjää niitä elämässä ilman muksujakin. Tuossa yksi esimerkki miehen epäempaattisesta käytöksestä..
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia niitä päihteitä kannattaisi välillä käyttää. Eihän tuollainen ole tervettä.
Käyttää kyllä alkoholia normaalissa mittakaavassa. Ei ole päihdeongelmainen. Tarkoitin, että ei käytä mitään huumeita, joista voisi seurata tuollaista tyhjää katsetta...
Minä olen treenannut tuollaisen katseen luomista ja voin sanoa että se on hyvä ase hämmentää ihmisiä. Moni alkaa sekoilemaan sanoissaan kun katsoo kahelin kiilto silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on jotenkin saanut minut valtaansa. En osaa lähteä. Toisinaan, kun yritän erota hän taas hurmaa minua tai suhtautuu välinpitämättömästi todeten , ettenkö ymmärrä parastani. Mies kuitenkin välillä suorastaan palvoo minua, ja välillä olen maailman huonoin vaimo.
Tyypillinen suomalainen. Ilme ei värähdäkään vaikka voittais lotossa pääpotin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset silmät? Vaaleansiniset?
En tiedä mitä tällä tiedolla mahdat tehdä, mutta ei vaaleanruskeat.
No niin vissiinkin joo. Et sä olis kylmäsilmistä miestä alunperin hommanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää kyllä alkoholia normaalissa mittakaavassa. Ei ole päihdeongelmainen. Tarkoitin, että ei käytä mitään huumeita, joista voisi seurata tuollaista tyhjää katsetta...
Alkoholistahan ne silmät juuri alkavat tapittaa ihan tyhjänä.
Ei huumeista tule tuollaista. Työskentelen huumeongelmaisten keskuudessa ja heillä on ihan normaali selvä katse.
Juoko miehesi paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on jotenkin saanut minut valtaansa. En osaa lähteä. Toisinaan, kun yritän erota hän taas hurmaa minua tai suhtautuu välinpitämättömästi todeten , ettenkö ymmärrä parastani. Mies kuitenkin välillä suorastaan palvoo minua, ja välillä olen maailman huonoin vaimo.
En osaa sanoa muuta kuin, että kuulostaa jotenkin oudolta tuo teidän juttu.
Olet varmaan aika kokematon?
Ihan kuin mies olisi joku ulkopuolinen, jota seuraat.
Ihan kuin eläisit omaa elämääsi ulkopuolisena.
Mitä sinä haluat?
Jos haluat olla,heiteltävänä toisen mielen mukaan, niin jatka siinä.
Jos haluat jotain omaa, niin etsi se oma. Tuo mies ei näköjään päästä irti. Jos haluat irti, niin ole selkeä.
Kysyn uudelleen, että mitä sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä väriset silmät? Vaaleansiniset?
En tiedä mitä tällä tiedolla mahdat tehdä, mutta ei vaaleanruskeat.
Tuli vaan mieleen yksi tuttava, oli pakko varmistaa.
Jep, psykologit käyttää tunteja ja tunteja asiaan jonka te näette yhdellä vilkaisulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistahan ne silmät juuri alkavat tapittaa ihan tyhjänä.
Ei huumeista tule tuollaista. Työskentelen huumeongelmaisten keskuudessa ja heillä on ihan normaali selvä katse.
Juoko miehesi paljon?
0/5
Vierailija kirjoitti:
Minä olen treenannut tuollaisen katseen luomista ja voin sanoa että se on hyvä ase hämmentää ihmisiä. Moni alkaa sekoilemaan sanoissaan kun katsoo kahelin kiilto silmissä.
Aluksi onkin hyvä suojata itsensä. Ajan mittaan voi kuitenkin päästää lähelle ne ketkä kokee turvallisiksi. Ap ei kerro ovatko kauan tunteneet. Jos on pitkä liitto ja käytös muuttuu, kyseessä voi olla vanhuus ja sairaus.
Jos tässä oli kyse vasta suhteen alusta, kyllä ap se intuitio on tärkeä. Luota vaistosi.