Mieheni tyhjä ja kylmä katse?
Pakko saada purkautua jonnekin. Minua ahdistaa mieheni tyhjä ja kylmä katse. Jotenkin ns. julma. Voiko ihmisen katseesta päätellä jotain pahuutta tms? Mies osaa ottaa myös hurmaavan tyylin käyttöön, jonka aikana saa silmiinsä pilkettä, mutta todellisuudessa hänen katseensa on pelkkää kylmää jäätä. Mies on myös muuten jotenkin kaksijakoinen välillä hyvällä tuulella ja miellyttävä. Seuraavana hetkenä jo ärsyyntynyt ja vihainen. Usein katsoo minua silmiin täysin ilmeettömästi, vaikka suu olisi hymyssä silmät eivät hymyile. Olen rehellisesti sanottuna alkanut hieman pelkäämään omaa miestäni. Käytöksen ja katseen takia. Mies ei ole masentunut tai käytä päihteitä. Mutta katse ja käytös on julmaa ja outoa. Onko kellään vastaavia kokemuksia? Mikä miehelläni oikein on?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen treenannut tuollaisen katseen luomista ja voin sanoa että se on hyvä ase hämmentää ihmisiä. Moni alkaa sekoilemaan sanoissaan kun katsoo kahelin kiilto silmissä.
Sehän se onkin mukavaa ja terveen yksilön merkki, kun nauttii siitä, että saa aiheutettua muille huonoa oloa.
Ap, myös täältä löytyy tuollainen mies, ja voin sanoa, että toistuva negatiivinen ilmapiiri syö positiivisia tunteita todella tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatilla sanotaan olevan tuollainen katse. Mutta ei kai pelkkä katse tee ketään psykopaatiksi. Miten hän on muuten käyttäytynyt? Onko julma ja empatiakvytön?
Valitettavasti tuntuu olevan. Olemme esimerkiksi yrittäneet lasta, mutta ei ole onnistunut. Olen ollut pohjalla asian vuoksi, mutta mies ei ole lohduttanut minua vaan tokaissut, että pärjää niitä elämässä ilman muksujakin. Tuossa yksi esimerkki miehen epäempaattisesta käytöksestä..
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Mies on jotenkin saanut minut valtaansa. En osaa lähteä. Toisinaan, kun yritän erota hän taas hurmaa minua tai suhtautuu välinpitämättömästi todeten , ettenkö ymmärrä parastani. Mies kuitenkin välillä suorastaan palvoo minua, ja välillä olen maailman huonoin vaimo.
Älä nyt sen kanssa ainakaan lapsia tee hyvä ihminen. Miehessä voidaan osoittaa puutteita ja vikoja hyvnkin äärinmäiseen rajaan saakka ja silti naiset perustavat tälläisten miesten kanssa perheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatilla sanotaan olevan tuollainen katse. Mutta ei kai pelkkä katse tee ketään psykopaatiksi. Miten hän on muuten käyttäytynyt? Onko julma ja empatiakvytön?
Valitettavasti tuntuu olevan. Olemme esimerkiksi yrittäneet lasta, mutta ei ole onnistunut. Olen ollut pohjalla asian vuoksi, mutta mies ei ole lohduttanut minua vaan tokaissut, että pärjää niitä elämässä ilman muksujakin. Tuossa yksi esimerkki miehen epäempaattisesta käytöksestä..
Jos on psykopaatti niin on voinut strelirisoida itsensä. Ota tästä selvää, melko varma merkki. ja jos on sen tehnyt niin vaihda nimesi ja lähde. Onko hänellä myös uskonkiihkoilua?
Mikäs siinä on pahaa ite ainakin nautin katsoa ihmisiä ja kun näkee sen ihailun jumalaisen kauniista kasvoistani ja minun siniset silmäni imevät sen rakkauden itseeni ja monen ihailut lämmittävät tyhjää sisältäni ja pystyy selvinpäin panee katsoen silmiin katseella himokkaalla naista mies kun olen ni mitäs pahaa siinä o😉?🤔
Niin alaisena, mutta ei muuten.
Nyt on kyse siitä että ap:n mies vaikuttaa vähän vajaalta vaikkei ole edes alkoholin alaisena.
Vaikuttaa krapulalta.