Kaksi siskoa asunut keskenään koko aikuisikänsä...
Ja kumpikaan ei ole koskaan seurustellut. Onko tuollainen kovinkin yleistä?
Kommentit (27)
Ei se yleistä ole, muutamia tunnen. Tosin itse asiassa tuntemistani sisaruksista toinen harrastaa irtosuhteita, toinen ei ole koskaan seurustellut.
Missäs itse asut? Tynnyrissä? Vai kuinka on mahdollista, että et tiedä, onko tuo yleistä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovinkaan yleistä. Miksi kysyt?
Uteliaisuuttani :D Itseäni on aina kummastuttanut kyseinen asumisjärjestely ja siitä ei koskaan oikein sovi puhua näille siskoksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuuttani :D Itseäni on aina kummastuttanut kyseinen asumisjärjestely ja siitä ei koskaan oikein sovi puhua näille siskoksille.
Kuten arvasin, haluat äimistellä asiaa. :(
Aikoinaan ollut yleisempää. Kaksi ennen viime sotia syntynyttä enoani elivät tuolla tavoin, asuivat koko ikänsä naimattomina lapsuudenkodissaan ja viljelivät sen maita.
Ei yleistä ole. Lapsuudesta muistan isomman maatilan jota asuttivat kolme sisarusta ja heidän veljensä. Olivat aikanaan perineet vanhemmiltaan tilan, maat ja muhkean pankkitilin, olivat huolissaan siitä ettei omaisuus vaan katoa maailman tuuliin. Sitä en tiedä kuinka tyytyväisiä olivat elämäänsä.
Et tiedä onko yleistä, mutta silti et jotenkin pysty puhumaan siitä siskoksille? Onko sulla itelläs kaikki ihan ok?
Mikäs siinä jos toimii, harvinaista tosin. Pitävät seuraa toisilleen.
Suvussani on myös tapaus jossa päälle parikymppiset veljekset ovat muuttaneet takaisin äitinsä nurkkiin ja kaikki tuntuvat olevan ihan tyytyväisiä järjestelyyn.
Omalle kohdalle en voisi kuvitella. Suku on rakas ja on mukava käydä kylässä mutta tykkään asua yksin.
Kaksosilla tuo on yleisempää kuin ”vain” sisaruksilla.
Se että aloitat paskanpuhumisen muiden ihmisten elämästä "rehellisellä" "ihmettelyllä" ei tee sinusta ollenkaan niin söpöä kuin kuvittelet.
Onko -ap- jompikumpi näistä sisruksista...?
Tulee pakostakin mieleen että onkohan ne...
Ehkä se mukavuudenhaluisin tapa saada "elämänkumppani"...
Miksi kärvistellä yksin, jos ei halua olla yksin muttei myöskään halua miehelään/naiselaan?
Olisiko taas yleistymässä? Ainakin ystävien yhteenmuutto tuntuu olevan.
Itse en jaksaisi siskon kanssa asua, kun tuntikin siinä seurassa väsyttää.
Hahhah tulee mieleen ap:sta eräs sukulaistäti joka yrittää ja yrittää kaivaa semmoista juorutilannetta ja en kiusallanikaan mene mukaan :D
"Jokusen Jannella joku mies käy iltaisin."
"Ai mutta sehän on kiva kun on seuraa"
"Juu.. siellä ei ole muita ikinä."
"On se sitten hyvä, että käy, kyllä olisi Janne yksinäinen."
"Yötäkin on joskus."
"No se on kiva kun aikuiset viettää aikaa yhdessä, monella ole enää edes ystäviä."
Ai että sitä kiemurtelua kun juorukäärme pyrkii ulos suusta kakshaarasen kielen kanssa mutta kun en avaa porttia niin penkki vaan kuumottaa tädin pyllyn alla.
Olen haaveillut pikkutytöstä lähtien siitä, että saisin elää elämäni kahdestaan siskoni kanssa.
Haaveeni on ikävä kyllä mahdoton toteuttaa, sillä minulla ei ole siskoa.
Voi kun mulla olisi sisko jonka kanssa asua. Tai naispuolinen ystävä. Miestä en halua enää ikinä, lapsi muuttaa kohta pois ja saattaa sitten olla välillä yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut pikkutytöstä lähtien siitä, että saisin elää elämäni kahdestaan siskoni kanssa.
Haaveeni on ikävä kyllä mahdoton toteuttaa, sillä minulla ei ole siskoa.
Jospa muutat minun kanssani samaan asuntoon, minä olen aina haaveillut olevani jonkun sisko.
T: Pertti
Kyllä niitä maalla joskus on, miehiä ehkä enemmän. Kaksi peräkammarinpoikaa jakaa yhteisen kotitalonsa ja huoneetkin on samat aina. Jos kumpikaan ei mene naimisiin, ei kumpikaan näe tarvetta muuttaa pois tai ajaa toista pois.