Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit jotka loukkaantuvat kun heitä ei tervehdi kadulla, mutta eivät itsekään tervehdi

Vierailija
24.03.2019 |

Nyt olen saanut kuulla naapurustossa kuinka muutamat rouvat pitävät minua kovin röyhkeänä kun en tervehdi heitä jos tulevat lenkkipoluilla/kaupungilla vastaan. Minulla on äärimmäisen huono kasvomuisti (kärsinyt elämässäni tästä tuhottomasti) enkä siis ala tervehtimään jokaista ihmistä kaupungilla liikkuessani, koska se saattaisi olla naapurini, tervehdin _aina_ takaisin jos minua tervehditään ensin vaikka en tunnistaisikaan. Pihalla tervehdin aivan kaikkia oletuksella, että ovat naapureitani, täten tulee varmasti tervehdittyä paljon muitakin, naapureiden vieraita yms :D Mutta jos ovat loukkaantuneita niin miksi eivät itse ensin minut tunnistaessaan kylillä tervehdi reippaasti? Aivan varmana tervehdin takaisin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yhtään loukkaantujaa ja selän takana haukkujia paikalla? Voisi vähän kommentoida miten itse näkevät tuollaisen tilanteen. :D Ap

Vierailija
2/4 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ulkona välttämättä tervehdi .. mutta jos huomaan että joku selkeästi huomaa eikä moikkaa, niin hmm... mut itekkää en siks kaikkia enää viitti moikata.. :D

ja jos moikkaan ensin eikä moikkaa takasin, niin siitä en tykkää :D,tollasiiki on

Vierailija
4/4 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyökkäät kaikille vastaantulijoille, tunnistat tai et. Problem solved.