Naapurit jotka loukkaantuvat kun heitä ei tervehdi kadulla, mutta eivät itsekään tervehdi
Nyt olen saanut kuulla naapurustossa kuinka muutamat rouvat pitävät minua kovin röyhkeänä kun en tervehdi heitä jos tulevat lenkkipoluilla/kaupungilla vastaan. Minulla on äärimmäisen huono kasvomuisti (kärsinyt elämässäni tästä tuhottomasti) enkä siis ala tervehtimään jokaista ihmistä kaupungilla liikkuessani, koska se saattaisi olla naapurini, tervehdin _aina_ takaisin jos minua tervehditään ensin vaikka en tunnistaisikaan. Pihalla tervehdin aivan kaikkia oletuksella, että ovat naapureitani, täten tulee varmasti tervehdittyä paljon muitakin, naapureiden vieraita yms :D Mutta jos ovat loukkaantuneita niin miksi eivät itse ensin minut tunnistaessaan kylillä tervehdi reippaasti? Aivan varmana tervehdin takaisin!
Kommentit (4)
En mäkään ulkona välttämättä tervehdi .. mutta jos huomaan että joku selkeästi huomaa eikä moikkaa, niin hmm... mut itekkää en siks kaikkia enää viitti moikata.. :D
ja jos moikkaan ensin eikä moikkaa takasin, niin siitä en tykkää :D,tollasiiki on
Nyökkäät kaikille vastaantulijoille, tunnistat tai et. Problem solved.
Onko täällä yhtään loukkaantujaa ja selän takana haukkujia paikalla? Voisi vähän kommentoida miten itse näkevät tuollaisen tilanteen. :D Ap