Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia tai teko on vienyt tunteet miestä kohtaan totaalisesti?

Vierailija
07.04.2013 |

Mun tapailema mies matki edessään kävelleen vanhan miehen hoippuvaa kävelytyyliä, oli sen kielestä muka hauskaa. Mikä idiootti, ajattelin minä.

Millaisista jutuista teidän tunteet on lätsäshtäneet kokonaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu pari viikkoa. Mies soitti keskellä yötä, voiko tulla luokseni yöksi. Saapui kauheassa kännissä, valitteli, että on dokannut kaikki rahansa, eikä rahaa jäänyt ruokaan. Veteli suu auki mussuttaen jääkaapistani löytyneen nakkipaketillisen nälkäänsä ja sammui sitten sänkyyni.

Vierailija
2/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo :( Kauhee moukka :/ Eikö se ymmärrä, että jonain päivänä itsekin vanhenee ja voisi olla onnellinen, jos edes pystyy käveleen. Olisi itelläkin tunteet heti hiipunut!

2: hahahah :D ai kauhee :D Sori ei sais nauraa, mutta huh huh :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaaminen,väkivalta.Valehtelu asioiden levittely eteenpäin kaikki tämmöinen on hyvin etovaa.Niin että kuulet ne vielä poliisilta.Kyllä siinä viimeistään lähtee luotto miehiin.

Vierailija
4/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton valehtelu ja huijaus. Puolen vuoden seurustelun jälkeen kävi ilmi, että hänellä oli edelleen toisen naisen kotiavain, vaikkei omien sanojensa mukaan koskaan ollut edes seurustellut ko. naisen kanssa - WTF? Piti tätä naista "varalla". Annoin kenkää heti.

Ja kyllä minsta on hänelle aivan oikein, ettei ole naisystävää tuon jälkeen löytänyt. Pienet piirit pienessä kaupungissa ja sana leviää :p

Vierailija
5/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä tuli hyvin ilmi ne tärkeimmät...

Vierailija
6/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin ekoilla treffeillä leffaan. Siellä oli myös lapsia. Mies kuiskasi käskevään sävyyn mulle, että "ota suihin". Kieltäydyin, niin mies mökötti loppuleffan ajan. Kun leffa loppui, haukkui mut kusipääksi ja frigidiksi lehmäksi (kyllä, kaikkien kuullen). Mä sanoin, ettei tarvi soitella mulle enää.

Soitteli kuitenkin perään parin kuukauden ajan. Hieno mies.

Vierailija
7/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pitänyt minusta niin kuin minä hänestä, kehui toisia naisia yms.

Vierailija
8/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi suihinotto-juttu on paha.

toisten naisten kehumisesta menee fiilikset mullakin heti. 

lisää kertomuksia törpöistä, kiitos :)

Vierailija
9/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se viimeinen niitti minulle on ollut sen tajuaminen, että tällä ihmisellä ei todella ole "varaa" antaa minulle sitä arvoa ja tunnustusta, joka minulle kiistattomasti kuuluisi. Ei voi kunnioittaa toisen hyvää elämää ja saavutuksia, vaan pitää yrittää väkisin vääntää valkoista mustaksi. Tämän tajuaminen on saanut minut pitämään kyseistä tyyppiä jonkinlaisena ihmisen irvikuvana; pikkusieluisena sadistina; epäihmisenä. Varsinaiset romanttiset tunteet toki ovat kuolleet jo paljon aiemmin, mutta tämän viimeisen myötä hänestä on tullut minulle joku maan matonen.

Vierailija
10/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensinnäkin, kyllä, tiedän olevani huono ihminen.

Yksi huusi seksiä harrastaessa laukeamisen aikana aina "ÄITIIIIIII", kerta toisensa jälkeen. Mä en vaan kestänyt sitä.

Yhdellä oli niin paha hilseongelma (johon ei suostunut kokeilemaan mitään apua), että mua ällötti niin paljon että homma tyssäsi alkuunsa. Tämän lisäksi tonki jatkuvasti ruumiinaukkojaan ja neppaili, ja haisteli sormiaan näiden toimitusten jälkeen.

Yksi kysyi ekaa kertaa seksiä harrastaessa, että enkö mä nauti. "Nautin, miten niin?" "No kun sä et huuda yhtään". Joo...

Ja yksi klassikko oli mies, joka jakoi sentintarkasti meidän laskut ravintoloissa ja antoi jatkuvasti vinkkejä, miten eläisin säästeliäämmin. Mä en vaan jaksanut sitä kitupiikkiä.

Tietysti myös sellaiset miehet jotka etsivät naisissa uutta äitiä ovat myös jääneet lähtöruutuun mun kanssa.

Vierailija
11/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies", jota jouduin avustamaan ensimmäiseen omaan asuntoon muuttaessa (oli saman ikäinen kuin minä, ja itse olin silloin asunut jo useamman vuoden omillani). Tyyppi ei tiennyt mikä on alkovi ja luuli, että jos vuokranmaksupäivä on vaikkapa 1. päivä, niin siinä on kaksi viikkoa maksuaikaa... Voi jeesus mikä idiootti, tosi miehekästä!

Vierailija
12/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haukkuu äksäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä