APUA
Mitä pitää tehdä, kun taaperoni (3.v) joi vahingossa pöydälle jääneen täyden viskilasin tyhjäksi. Mitä pitäisi tehdä? Hän vaikuttaa vähän humaltuneelta. Lapseni siis luuli, että se oli limua. Mitä teen?
Kommentit (10)
Olen 16.vuotias joten mulla ei ole ajokorttia!!! Äitikin on kaukana.... aloittaja siis olen
Ihan sama sun iälles. Tilaat taksin, ja menet sillä. Viet sen kersas nyt ensiapuun etkä kysele typeriä täällä.
Se maistuu niin pahalta lapsen suussa että vaikea kuvitella lapsen jatkaneen juomista ekan hölän jälkeen.
Lopeta se ryyppääminen. Huomenna töihin.
0/5
3-vuotias kyllä maistaa, mikä on pahaa ja vahvaa, eikä joudu.
Toisekseen kukaan 16-v ei olisi jättänyt lasillista viskiä lauantai-illalta juomatta, jos nyt jostain sitä olisi saanut.
En olisikaan jättänyt lasillista viskiä juomatta vaan joku kavereistani joka täällä eilen oli on sen tehnyt!! Mulla ei ole varaa taksiin ja niinkuin sanoin äiti kaukana en voi lainata rahaa. Voihan se olla että lapseni on ne sylkenyt pois yms mutta silti pelottaa että alkoholia oisi jo imeytynyt verenkiertoon! Olen todella huolissani eikä meillä käytetä alkoholia melkeempä ikinä..... aloittaja
Oikeasti roikut vielä täällä? Provo tää taitaa olla sitten. Vajaa apinakin olisi jo vähintään soittanut ambulanssin jos ei kertakaikkiaan mihinkään muuhun kykene.
Jaahas. Tällaista tänään Porvoossa... Jos nyt ensialkuun veisit sen ensiapuun ja kertoisit siellä mitä tapahtui?