Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksisuhteessa parempaa seksiä kuin parisuhteessa

Vierailija
07.04.2013 |

Olen 35-vuotias nainen ja erosin jokin aika sitten pitkästä parisuhteesta. Nyt olen ajautunut seksisuhteeseen itseäni melkein kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa ja minulla on hänen kanssaan ehdottomasti elämäni parasta seksiä. En edes voinut kuvitella, että seksi voisi olla näin hyvää. Olin aina kuvitellut, että hyvään seksiin tarvitaan tunteita, mutta tämä suhde on kääntänyt koko ajatusmaailmani sen suhteen päälaelleen.

Tämä on kuitenkin pistänyt myös ajattelemaan asioita. Onko normaalia, että kykenen harrastamaan hyvää seksiä useita kertoja saman miehen kanssa ilman, että syntyy sen syvempiä tunteita. Välillä tunnen jopa huonoa omaa tuntoa omasta "tunnekylmyydestäni", vaikka miehelle se on varmasti enemmän kuin ok. Olemme nyt olleet "suhteessa" nelisen kuukautta. Hirvittää ajatus, että aloittaisin tämän jälkeen parisuhteen, jossa seksi olisikin huonompaa.. Oikein ahdistaa tuo ajatus..

Onko muilla kokemuksia tällaisesta "suhteesta"?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normaalia avioliitoissa?

Ehkä pitkän parisuhteesi jälkeen tuo moodi on jäänyt päälle, vaikka normaalisti olisit rakastunut ja ihastunut tuohon uuteen mieheen. 

Eli olet edelleen henkisesti siinä samassa parisuhteessa, vaikka seksikumppani on vaihtunut. 

Vierailija
2/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt vaan... Minä meinaan hankkia samanlaisen suhteen.

T: 32vee ja pitkästä seksittömästä parisuhteesta eronnut nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 17:36"]

Eikö tuo ole ihan normaalia avioliitoissa?

Ehkä pitkän parisuhteesi jälkeen tuo moodi on jäänyt päälle, vaikka normaalisti olisit rakastunut ja ihastunut tuohon uuteen mieheen. 

Eli olet edelleen henkisesti siinä samassa parisuhteessa, vaikka seksikumppani on vaihtunut. 

[/quote]

Samaa mieltä. Olet valinnut exääsi muistuttavan miehen sänkykumppaniksi. 

Pidät yllä samaa tunnekylmää suhdetta, koska pelkäät rakkautta. 

Tosin jos nautit seksistä niin hyvä sulle. Rakkautta ei silti mikään voita.

Vierailija
4/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vaan taida olla vielä valmis uuteen parisuhteeseen. Nauti nyt tuosta, mukavaahan se seksikin on.

Vierailija
5/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisen miehen? No, en todellakaan. Kuten sanoin hän on huomattavasti nuorempi ja enkä oikeastaan edes tiedä millainen hän on, koska tapaamisemme ovat todellakin lähinnä vain seksiä. Mutta seksi ei siis todellakaan ole kylmää teknistä suoritusta, vaan sisältää paljon suutelua ja intiimejä asentoja. Vietämme yhdessä usein koko yön harrastaen seksiä tunteja.

Niin, en varmastikaan ole valmis uuteen parisuhteeseen enkä sellaista edes kaipaa. Jotenki vain, en tiedä, olenko vain jotenkin niin aivopesty uskomaan, ettei nainen voi nauttia "vain" seksistä.

Vaikka olen ollut rakastunut parisuhteessani, niin en ole kuitenkaan tuntenut tällaista seksuaalista yhteyttä kenenkään kanssa. Samaan aikaan en kuitenkaan voisi edes kuvitella seurustelevani "fuckbuddyni" kanssa.

Pakko sanoa, että se nainen, jota "hoitoni" tulee rakastamaan tulee olemaan mitä todennäköisimmin erittäin tyytyväinen nainen. Koska vaikka meillä on "vain" seksisuhde mies huomioi minut niin täydellisesti sängyssä ja on niin halukas tyydyttämään minut, että minun on vaikea kuvitella, miten hän tuosta voisi vielä paljon "parantaa", kun hänellä on tunteita jotakuta kohtaan.

Seksin jälkeen nukumme sylikkäin ja se tuntuu hyvältä, mutta aamun tullen tuntuu myös hyvältä lähteä enkä oikeastaan edes ajattele miestä välillä ennen kuin taas "tarvitsen" häntä.

Vierailija
6/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ihan kuin ap puhuisi dildostani. En rakasta dildoani, mutta nautin siitä enemmän, kuin exästäni koskaan.

Vierailija
7/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, alkaa kuulostaa siltä että exäsi on täysi paska. Naisen huomiointi on itsestäänselvyys.

Vierailija
8/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:44"]

Ap, alkaa kuulostaa siltä että exäsi on täysi paska. Naisen huomiointi on itsestäänselvyys.

[/quote]

Kukaan ei ole paljastanut tässä keskustelussa ap:n exän paskuutta paitsi sinä :(

Eikä myöskään sitä että ap:n exä ei huomioinut ap:tä tarpeeksi.

Vierailija
9/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai sä ala seksisuhteeseen jos seksi on huonoa? Joten jos etsit seksisuhdetta, niin hylkäät luonnollisesti heti alkuunsa ne joiden kanssa seksi ei suju.

Sen sijaan parisuhde on voinut olla alussa seksin osalta hyvä, mutta se ajautuu seksin suhteen huonoksi, mutta muut seikat pistää jatkamaan suhdetta.

Vierailija
10/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:56"]

No et kai sä ala seksisuhteeseen jos seksi on huonoa? Joten jos etsit seksisuhdetta, niin hylkäät luonnollisesti heti alkuunsa ne joiden kanssa seksi ei suju.

Sen sijaan parisuhde on voinut olla alussa seksin osalta hyvä, mutta se ajautuu seksin suhteen huonoksi, mutta muut seikat pistää jatkamaan suhdetta.

[/quote]

Mutta parisuhde voi ajautua myös siihen että seksi on hyvää ja muut osuudet ovat samaa, kuin ap:lla nyt. Eli ei tuo eroa pitkästä liitosta mitenkään. Asutaan vain yhdessä ja naidaan.

Vierailija
11/11 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avioliitossa jo 2o-vuotta. Ei eroa suhteemme mitenkään tuosta ap;n tilanteesta. Mies on työhuoneessaan suurimman osan ajasta ja välillä tapaammes seksin merkeissä.