Sanokaa onks tää normaalia, mies väittää kivenkovaa ettei parisuhteessa saisi olla kavereita?
Olen muutaman päivän sisään tässä tavannut uusia tuttavuuksia ja nyt en kuulema välitä perheelämästä tippakaan ja eikä perhe elämässä saa olla omia kavereita. Näin mies totesi minulle. Nyt suuret riidat päällä tästä syystä. Hänellä on kuulema oikeus päättää.
Kommentit (50)
sairas mustis. jos oikeasti jätät kaverisi, tää sicko alkaa kuvitella asioita ja koventaa otteita. juokse kun vielä voit
Tyhmnästä päästä kärsii koko ruumis.
Mä tapailin miestä, joka oli potentiaalinen mustis ja yritti kytätä kavereitani. En jäänyt ottamaan selvää. Kerroin tälle miehelle kerran viikonloppusuunnitelmistani. Mukana oli mm. rannalle meno ystävien kanssa, ja tämä sankari halusi heti tietää ystävieni sukupuolet ja etunimet. Sanoin, että millekään tapailusuhteelle eivät mun ystävien tiedot kuulu. Alkoi vonkua, että ovat siis varmasti miehiä ja häntä nyt epäilyttää, että missä minä oikein juoksen hänen "selkänsä takana" ja että on vain huolissaan ja siksi kyselee. :D Sama virsi, joka on tuttu niin monesta kauhutarinasta. Ne ystävät eivät olleet edes miehiä (miespuolisiakin mulla on), mutta tuohon sävyyn tiukkaavalle en mitään ystävistäni kertonut, lopetin tapailun tuohon. Liekö olisi etsinyt kaverit facebookista ja alkanut piinaamaan heitä, jos olisin lopettanut tapailun. Minuakin nimittäin piinasi satunnaisilla viesteillä pitkään sen jälkeen kun olin ghostannut hänet, luokkaa "kuljin just kämppäsi ohi, sun mutsi on näemmä kylässä."
En ymmärrä teitä naisia jotka katselette tuollaisia miehiä. Jotain läheisriippuvuutta tms. täytyy olla, jos tuollaista sietää.
No siis onko se mies muuten normaali vai ei? Siihen ei ole tullut vastausta tässä heikossa provossa.
Eli vastaan uudelleen, jos mies on muissakin asioissa luonnehäiriöinen niin tämäpä on taas yksi niitti lisää suhteen päättämiselle.
Jos tämä taas on joku kertaluontoinen riitatilanne niin ette kai te heti alkuunsa ala eroa miettiä vaan menette vaikka terapiaan selvittääksenne asian tai keskustelette asiallisesti keskenänne ja luette vaikka self helppejä siinä sivussa.
On ihan normaalia JOSKUS tuntea mustasukkaisuutta jotain suhteen dynamiikkaa horjuttavaa asiaa kohtaan - uutta harrastusta, ystävää tms. Niistä asioista kyllä päästään yli ja sopimukseen.
Montako tyttökaveria miehellä saa olla?
Täysin normaalia. Miksi kyselet tyhmiä??
Niinkuin keskenään vai mitä tarkoitat? En jaksanut lukea keskustelua
Kysy mieheltäsi että mikä se ongelma oikeasti on. Ei ole ehkä itsekään vielä keksinyt sitä. Oletko ollut liikaa pois kotoa? Onko teillä keskustelu yhteys ollut poikki jo pidemmän aikaa ja reagoi tällä tavalla asiaan. Ellei täydellinen sekopää ole niin luultavasti tuossa miehen vaatimuksessa on jotain muuta taustalla.
Niin. Ja Jeesus on aina läsnä