Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa onks tää normaalia, mies väittää kivenkovaa ettei parisuhteessa saisi olla kavereita?

Vierailija
24.03.2019 |

Olen muutaman päivän sisään tässä tavannut uusia tuttavuuksia ja nyt en kuulema välitä perheelämästä tippakaan ja eikä perhe elämässä saa olla omia kavereita. Näin mies totesi minulle. Nyt suuret riidat päällä tästä syystä. Hänellä on kuulema oikeus päättää.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsopa ympärillesi, kaveriesi, sisarustesi, vanhempiesi parisuhteita. Eikö kenelläkään ole kavereita?

Tietty jos olet ollut kaikki illat ja viikonloput näiden uusien kaveriesi kanssa ja jättänyt miehen yksin lasten kanssa niin se on väärin. Mutta ei kaverit sinänsä tietenkään.

Vierailija
22/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jätät sitten parisuhteen.

Kiva heittää 10 vuoden suhde roskikseen sen takia et oon kerrankin löytäny omia kavereita!

No ei siinä. Lapset ja kaikki. Olen patti tilanteessa että en löydä enää ulospääsyä tästä yksinkertaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ukkosi pahanlaatuinen kontrollifriikki, ettei peräti narsku. Ota järki käteen ja pohdi tarkkaan, haluatko elää jatkuvan kontrollina alaisen ja tehdä selkoa jokaisesta tapaamistasi ihmisestä. Jos et, niin tee siitä johtopäätöksesi ja juokse, niin kauan kuin ehdit.

Vierailija
24/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet kaverit Pera ja Make lähibaarista, Nico ja Janne crossfit-treeneistä ja pari ihqua nettituttavuutta ja tosi kiva uusi työkaverimies?

Joo ei mene nyt ihan noin mulla....

Vierailija
25/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚆

Vierailija
26/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva heittää 10 vuoden suhde roskikseen sen takia et oon kerrankin löytäny omia kavereita!

No ei siinä. Lapset ja kaikki. Olen patti tilanteessa että en löydä enää ulospääsyä tästä yksinkertaisesti.

Miten tää nyt konkreettisesti menee? Mikä miehelle on ongelma? Onko se oikeasti ihan vaan se, että sinulla on kavereita? Vai se, että olet niiden kanssa niin paljon että se on pois häneltä/ lapsilta? Jokin muu? Mitä mies siis sanoo valittaessaan?

Vierailija
27/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin uskoa ettei aiset päästä miehiä tapaamaan kavereita kun saattaa huomata miten paljon onnellisempia ja vauraampia poikamiehet ovat kun eivät tuhlaa aikaansa ja rahansa johonki naiseen. 

Vierailija
28/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva esimerkki lapsille parisuhteesta ja kynnysmattona olemisesta ....

Vierailija
29/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko down?

Vaiko down tf?

Vierailija
30/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan yhdentekevää, onko tämä asia normaalia vai ei. Kyse on sinun tunteistasi ja sinun elämästäsi. Jos sinä haluat elää niin, että parisuhteessa olevalla on muitakin ystäviä, niin se on oikea elämäntapa sinulle. Ei ole mitään väliä, vaikka koko muu maailma olisi toista mieltä. 

Tätä kannattaisi monen muunkin ajatella. Ei voi piiloutua sen taakse, mikä on "normaalia". Ennen oli mm. orjuuskin normaalia ja suotavaa. 

Vierailija
31/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katsopa ympärillesi, kaveriesi, sisarustesi, vanhempiesi parisuhteita. Eikö kenelläkään ole kavereita?

Tietty jos olet ollut kaikki illat ja viikonloput näiden uusien kaveriesi kanssa ja jättänyt miehen yksin lasten kanssa niin se on väärin. Mutta ei kaverit sinänsä tietenkään.

Tasan kaksi kertaa olen näitä nähnyt. Ja siitä toisesta kerrastakin on aikaa jo jonkin verran. Kenet se tappaa jos mä tutustun uusii ihmisii? Oikeesti tuntuu niin saakelin tyhmältä selitellä tälläisiä. Kun tiedostan ettei sillä pitäisi tavallaan olla mitään väliä kuhan ei typerää. Mä haluun vaan pois tästä maailmasta. Mua ei tänne edes haluttu. Parempi kun vaan lähden. En enää jaksa. Anteeksi.

Vierailija
32/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? Asutko pohjanmaalla?

Vierailija
33/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa olla kavereita. Miehen käytös ei ole normaalia.

Onko miehesi ollut aina kontrolloiva vai nyt yhtäkkiä mustasukkainen? Hänellä ei ole "oikeus päättää" tietenkään autoritäärisesti asioista.

Onko teillä ollut muitakin ongelmia? Onko ollut vuosien varrella muuta määräilyä ja kontrollointia?

34/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin uskoa ettei aiset päästä miehiä tapaamaan kavereita kun saattaa huomata miten paljon onnellisempia ja vauraampia poikamiehet ovat kun eivät tuhlaa aikaansa ja rahansa johonki naiseen. 

Sinusta huomaa, ettei sulla ole koskaan mitään naiskontaktia ollutkaan.

Ihan vaan vinkkinä: jokainen mies on ollut joskus sinkku, ja tietää kyllä millaista se elämä on.

Ja tyhmähän sellainen mies on, joka ottaa naisen johon tarvitsee tuhlata rahansa. Nykyään kun naisetkin, ainakin normaalit sellaiset, käy töissä ja tienaa omat rahansa.

Vierailija
35/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? Asutko pohjanmaalla?

En asu

Vierailija
36/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aivan normaalia. Saudi-Arabiassa.

Vierailija
37/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen suhde ei ole terve. Olet ilmeisesti elänyt koko suhteen ajan miehen kontrollin alla, ja lähteminen voi tuntua mahdottomalta ajatukselta, mutta ihan oikeasti, lähde kun vielä voit. Miehesi käytös on pelottavaa.

Sinullakin on oikeus olla onnellinen. Sinulla on myös lapsia, ajattele millaisen mallin parisuhteesta he saavat.

Vierailija
38/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää parempia provoja... oli jo niin lapsellinen yritys...

Vierailija
39/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset ystäviä?

Itse en ainakaan parisuhteen, lapseni ja sukulaisten lisäksi tarvitse elämääni muita ihmisiä.

Vierailija
40/50 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tarvitsevat leikkikavereita ja ystäviä, ei aikuiset ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi