Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan unissa viestejä muilta ihmisiltä.Haluatko kysyä minulta nyt jotain

Vierailija
07.04.2013 |

johon haluat vastauksen ja koskien sinun tulevaisuuttasi.Meedio vastaa hetken kysymyksiisi elämästä ja kuolemasta.Muista nro!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin sinulle äsken kysymyksen, eikö tullut perille?

Vierailija
2/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ov atko unesi viestit myös kirjoitusvirheellisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt että joen ylitys tai kosken ylitys klassinen tuoli sylissä metsämättäällä tarpoessa ennen junarataa. Pelko että virta vie taaperon oli suuri ja kauhukuvat mättäällä löytyneestä korurasiasta menneisyytesi valokuvista nosti ahdistavan hien pintaan. Vei yöuneni.

Vierailija
4/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valintatilanteessa ihmissuhteessa, mitä teen? näetkö jotain tumman miehen suhteen? kiitos jos autat. t. nro 13

Vierailija
5/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis mitä nelonen tarkoittaa..ei ole mun uneni tuollainen.Mutta jos kaipaat tulkintaa tähän,niin vesi tarkoitaa tunteiden myllerrystä.Junarata on sitten elämää joka vie eteenpäin.Korurasia,voisko olla pandoran rasia.Valokuvat kuvastaa jo mennyttä elämää.Sitä elettyä jota et takaisin saa.

Vierailija
6/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 13.tumma mies onkin muuttumassa vaaleammaksi.Mene ja tiedä miksi? Piileskelee peittosi alla ja hymyilee.Tarkoittaako sinulle mitään?T:ap

Vierailija
7/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttumassa vaaleammaksi? kerro vähän lisää. kiinnostavaa.

Vierailija
8/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole mitään valokuvia menneisyydestä tullut eteen joissa olisi jotain hämärää.Mutta rikoksista puheen ollen niin mustavalkoiset kuvat joissa on tapettuja ihmisiä,niin olen nähnyt niitä.t.ap

Vierailija
9/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 16:38"]

ja siis mitä nelonen tarkoittaa..ei ole mun uneni tuollainen.Mutta jos kaipaat tulkintaa tähän,niin vesi tarkoitaa tunteiden myllerrystä.Junarata on sitten elämää joka vie eteenpäin.Korurasia,voisko olla pandoran rasia.Valokuvat kuvastaa jo mennyttä elämää.Sitä elettyä jota et takaisin saa.

[/quote]

Ne valokuvat sinusta ja sinun ahdistavasta menneisyydestäsi ap. Se rasia oli hukattu syvälle metsään lähelle moottoritietä. Sammal oli kosteaa ja kuuset synkkiä. Koski pauhasi ja itki siitä mitä sinulle tehtiin.

Vierailija
10/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? Opiskelut? Työ? Saanko sen onnen, mitä olen etsinyt?

Vierailija
11/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt pahoillani mutta nelonen taitaa sekoilla omiaan.Ahdistavaa menneisyyttä ei kyllä ole minulla ainakaan.Katselen kyllä kuten moni muukin rikossarjoja ja luen dekkareita.Mahtaisko nyt fantasialla olla tekemistä asioiden kanssa?Noin muuten ole viettänyt rauhallista elämää.

Vierailija
12/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluja on ollut, onnestasi en tiedä.Olet minusta tyyni joskin sydän hakkaa ja miehistä voimaa lähtee ulospäin.Oletko mies lääkäri?

Vierailija
13/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 16:40"]

nro 13.tumma mies onkin muuttumassa vaaleammaksi.Mene ja tiedä miksi? Piileskelee peittosi alla ja hymyilee.Tarkoittaako sinulle mitään?T:ap

[/quote]

kyllä tuo mulle tarkoittaa paljonkin, hyvin näet. vaalea mies piileskelee peiton alla mun kanssa ja on tyytyväinen tilateesee, joten hymyilee. mutta jos jaksat vielä tummasta miehestä sanoa jotain, olisin kiitollinen.

Vierailija
14/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä sammal ja loukattu kuva. Kuvat ovat haalistuneet reunoilta ja kupristuneet kostessa metsässä. Pieni tuhatjalkainen pyrähtää pakoon kuvien seasta. Korulipas on silti sievässä kunnossa ja kuuluu tytölle, joka pitää koreista asioista.

Vierailija
15/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkahan nuo hääkellot soisivat minullekin?

Vierailija
16/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visioni eivät ole sekoilua vaan unia ap:n edellisestä eletystä elämästä. Hän ei kykene tulkitsemaan unia itsestään.

Vierailija
17/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sano 15 mitään.En ymmärrä tuosta mitään.Olisko joku pitänyt nuotiota metsässä yllä ja sinne menneet tavaraa?Täällä päin ei ole koskia,ei sammalta ei mitään.Pelkkää katukiveä.

Vierailija
18/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja tieto lapsistakin olisi ihan kiva, että saako edes.

T: 16

Vierailija
19/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääkellot? Ei oo näkynyt mitään hääkuvia.En saa mitään sellaista mieleeni.Vuonna 2016 tapahtuu joku muutos,terveytesi huononee.

Vierailija
20/44 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ainakaan ole ollut korurasioita pienenä.Että se siitä.Ja muutoinkin nuo valokuvat on outoja koska niitäkään meidän perheessä ei otettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi