Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellivirkailijaksi, paljonko palkkatoiveeksi?

Vierailija
04.02.2013 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jotain PAM:n ja MaRa:n palkkauslistoja katsoin läpi muutaman vuoden takaa, mutta voinko pyytää enemmän kuin niiden mukainen palkka olisi (jotain 1700€/kk, en voi käsittää!!!).

ap

Vierailija
2/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin älä laita. Ja paikkakunta vaikuttaa asiaan? HKI niin voit toki pyytää enemmän kuin Jyväskylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun pyydetään. II-palkkaluokka, ts. ei Helsinki tai pääkaupunkiseutu.

Että oisko kellään antaa vinkkiä?

ap

Vierailija
4/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missään maksettaisiin hotellivirkailijalle yli TES:n mukaista palkkaa, ainakaan aloittaessa. Voihan sitä yrittää toivoa parisataa enemmän.

Vierailija
5/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuollaisessa työssä saisi yleensä 1800-2200 e/kk luokan palkkaa. Ei missään tapauksessa enemmän, voi olla vähemmänkin.

Eli toiveeksi kannattaisi laittaa ehkä 2000e?

Vierailija
6/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jotain PAM:n ja MaRa:n palkkauslistoja katsoin läpi muutaman vuoden takaa, mutta voinko pyytää enemmän kuin niiden mukainen palkka olisi (jotain 1700€/kk, en voi käsittää!!!).

ap

oletko milloin valmistunut ammattiin? Minä laittaisin kyllä ko. kohtaan TES:in mukainen, jollen olisi ollut vuosia samassa ammatissa ja olisin jotenkin "arvokkaampi" kuin muut samaan työhön hakijat. Pitää olla jotain millä ansaita se korkeampi palkka, esimerkiksi huomattavasti merkittävämpi tuloksellisuus.

Katso tuorein Mara tes, sieltä selviää mikä on palkka nykyään.

-itsekin matkailualalla

Vierailija
7/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä sapettaakin, että opiskelepa ensin monta vuotta ja tienaa sikavähän!

Ei sillä, olen tehnyt muita töitä valmistumisen jälkeen, nekin kyllä opintoihin viitanneet, mutta nyt kun kotihoidontukikausi lähenee loppuaan ja mulla ei ole työtä johon palata, on pakko tarttua jokaiseen oljenkorteen. Ja kyllä tuo työ on varmaan ihan mukavaa, pääsee puhumaan kieliä ja tapaa paljon ihmisiä jne...mutta se palkka!!! Huono.

ap

Vierailija
8/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin työnantajalla on varmaankin ajatuksena, että he voivat maksaa vähän enemmän palkkaa kuin Tes:n mukainen palkka, joten laittaisin vähän korkeamman toiveen. Jos työnantaja haastattelun jälkeen haluaa sinut töihin, niin palkasta neuvotellaan joka tapauksessa.Pyytäisin 2000€.

Vierailija
9/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin työnantajalla on varmaankin ajatuksena, että he voivat maksaa vähän enemmän palkkaa kuin Tes:n mukainen palkka, joten laittaisin vähän korkeamman toiveen. Jos työnantaja haastattelun jälkeen haluaa sinut töihin, niin palkasta neuvotellaan joka tapauksessa.Pyytäisin 2000€.

Juuri löysin mara 2013 voimassaolevan palkkataulukon, ja mun kyseisen työn työkokemuksella (nolla vuotta!) saisin 1744€/kk!

Mutta kuten sanottu, kai mä voin enemmän pyytää, kun kerran kysytään. Ja mulla on paljon työkokemusta matkailun alalta muutoin...jos se yhtään rekryssä lohduttaa ;-)

ap

Vierailija
10/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 2000 euroa + lisät tulee päälle. itse pyytäisin vähintään 2500 euroa.

Vierailija
11/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 2000 euroa + lisät tulee päälle. itse pyytäisin vähintään 2500 euroa.

Olen edellinen matkailualan työntekijä, aloita vain pienellä korotuksella, esim. 1900e/kk tms. Se voi jo olla työnantajalle haasteellinen toteutettava tänä päivänä.

Halvempaa työvoimaa löytyy helposti.

Vierailija
12/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunti harjoittelijana vuonna 1998 eli aika hyvin palkattua, mutta on kyllä raskastakin. Laittaisin 13-14 € perustuntipalkaksi.

Vierailija
13/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 1900€ kuulostaa munkin mielestä ehkä sellaiselta mahdolliselta, muttei liian pieneltä...

Tosin, tuskin tulen valituksi, kun ei ole kokemusta vastaavasta työstä enkä tunne käyttöjärjestelmää. Saman ketjun leivissä tosin olen ollut n. 1kk muissa matkailun hommissa, mutta ei se niitä paljon varmaan lämmitä. Tuntuu, että pitää olla nykyään täysin valmis paketti, jotta palkkaisivat. Eivät ole valmiit yhtään panostamaan kouluttamiseen alkuvaiheessa....:(

ap

Vierailija
14/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 1900€ kuulostaa munkin mielestä ehkä sellaiselta mahdolliselta, muttei liian pieneltä...

Tosin, tuskin tulen valituksi, kun ei ole kokemusta vastaavasta työstä enkä tunne käyttöjärjestelmää. Saman ketjun leivissä tosin olen ollut n. 1kk muissa matkailun hommissa, mutta ei se niitä paljon varmaan lämmitä. Tuntuu, että pitää olla nykyään täysin valmis paketti, jotta palkkaisivat. Eivät ole valmiit yhtään panostamaan kouluttamiseen alkuvaiheessa....:(

ap

Entistä enemmän kuulostaa siltä että hakisit vain peruspalkalla paikkaa, pyydät nostoa esim. 6kk kuluttua kun olet osoittanut olevasi kullan arvoinen.

Vierailija
15/15 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Entistä enemmän kuulostaa siltä että hakisit vain peruspalkalla paikkaa, pyydät nostoa esim. 6kk kuluttua kun olet osoittanut olevasi kullan arvoinen.

Ketju-hotelli tämäkin tietysti kyseessä. Harvassa ovat yksityiset nykyään...

Millähän ketjuun/konserniin jne. pääsee sisään, kun ottavat tekijät sisältä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi