Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullujen päivien Emmaljunga Special -rattaat

Vierailija
07.04.2013 |

Ne jotka on kuvastossa sivulla 48. Lukee, että ovat Scooter Special -mallia. Mikä tuo tuollainen malli on? Emmaljungan sivuilta löytyy vain Scooter 2.0 ja S. Ja tuo S (vähän kuin Special?) on kääntyvillä pyörillä, mutta kuvastossa on kääntymättömät pyörät rattaissa.

Onko tuo joku Hullareiden erikoismalli karsituilla ominaisuuksilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa.... :o Niin houkuttelis kyllä käydä nuo ostamassa kun tulee jalkapeitekin tuohon hintaan... Normaalisti melkein 400€ lastentarvikeliikkeessä jalkapeitteen kanssa...

Vierailija
2/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi kivannäköiset rattaat, näin tänään. Ja scooterit on todella käytössä hyvät rattaat. mahtuu isompikin  lapsi nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 21:46"]

Ihmettelen samaa.... :o Niin houkuttelis kyllä käydä nuo ostamassa kun tulee jalkapeitekin tuohon hintaan... Normaalisti melkein 400€ lastentarvikeliikkeessä jalkapeitteen kanssa...

[/quote]

Ap kävi ostamassa ja paketissa luki Scooter 2.0. Ilmeisesti väri on joku erikoiserä.

On tosi laadukkaan oloiset rattaat. Ei kaduta yhtään ostos. Mutta liekkö niitä enää jäljellä, jos nyt vasta meinaat käydä hakemassa? Itse olin eilen heti aamulla niitä hakemassa, ja niin oli tosi moni muukin mamma. :)

-ap

Vierailija
4/5 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa käydä myös lastentarvikeliikkeessä, itse olen ostanut samalla hinnalla mutta ilman jalkapeitettä. Suosittelen kyseisiä rattaita.

Vierailija
5/5 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 21:46"]

[/quote]

Ap kävi ostamassa ja paketissa luki Scooter 2.0. Ilmeisesti väri on joku erikoiserä.

On tosi laadukkaan oloiset rattaat. Ei kaduta yhtään ostos. Mutta liekkö niitä enää jäljellä, jos nyt vasta meinaat käydä hakemassa? Itse olin eilen heti aamulla niitä hakemassa, ja niin oli tosi moni muukin mamma. :)

-ap

[/quote]

Moips! :) Kävin toissapäivänä ostamassa, onneksi oli vielä silloin niitä myynnissä.. Aivan ihanat ovat, hintansa väärti!! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi